eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › DOSTAWĘ NOWEGO SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH DLA WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W SZAMOTUŁACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Szamotuły: DOSTAWĘ NOWEGO SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH DLA WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W SZAMOTUŁACH
Numer ogłoszenia: 341264 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wojska Polskiego 1, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 29 20 320; 29 22 674, faks 0-61 29 20 320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.pcpr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ NOWEGO SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH DLA WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W SZAMOTUŁACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę fabrycznie, nowego sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szamotułach wraz z montażem, w przypadku Wykonawcy zapewniającego wykonanie całości zamówienia, określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. 2) Dostarczony sprzęt rehabilitacyjny i urządzenia pomocnicze muszą być fabrycznie nowe i posiadać certyfikaty techniczne i jakościowe przewidziane prawem oraz instrukcje obsługi w języku polskim 3) Przedmiot zamówienia dostarczony będzie przez Wykonawcę transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta umożliwiających bezpieczny transport. 4) Przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi sprzętu, które ma być zawarte w cenie przedmiotu zamówienia. 5) Udzielenie gwarancji na sprzęt rehabilitacyjny i urządzenia pomocnicze na czas określony w wykazie na formularzu asortymentowo- ilościowo- cenowym. 6) W przypadku stwierdzenia wad ukrytych po odbiorze towaru Wykonawca jest zobowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad dostarczając go Zamawiającemu własnym transportem i na własny koszt w terminie nie przekraczalnym 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 7) W przypadku konieczności wykonania naprawy poza siedzibą Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego i Urządzeń Pomocniczych w okresie dłuższym niż 7 dni Wykonawca zapewni Zamawiającemu towar zastępczy do wykorzystania przez okres naprawy. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) Właściwe zapakowanie wadliwego towaru, b) Transport, c) Montaż i uruchomienie sprzętu po naprawie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Na potwierdzenie spełniania udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć: a) Wykaz zrealizowanych dostaw sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych, z których minimum jedna dostawa dotyczy Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat realizacji, oraz załączenia dokumentów (referencji) potwierdzających, że usługi te zostały zrealizowane należycie. 3) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć: a) Oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia. b) Polisę od ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie niższej niż równowartość 140.000 zł 4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1 i 2, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie (spełnia/nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz asortymentowo- ilościowo- cenowy załącznik nr 3 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeśli nie wynika ono z dokumentów zawartych w ofercie. 4) Parafowany projekt umowy zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 5) Dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI niniejszej SIWZ. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału, należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wokiss.pl/szamotulyp/ , www.szamotuly.pcpr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak wyżej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szamotułach ul. Wojska Polskigo 1 64-500 Szamotuły, pok. nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.