Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-29
Opole: SUKCESYWNE PRZEGLĄDY OKRESOWE I NAPRAWY AWARYJNE ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU ORAZ ODDZIAŁU TERENOWEGO W GŁUBCZYCACH, GRODKOWIE I OLEŚNIE
Numer ogłoszenia: 340667 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, faks 077 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE PRZEGLĄDY OKRESOWE I NAPRAWY AWARYJNE ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU ORAZ ODDZIAŁU TERENOWEGO W GŁUBCZYCACH, GRODKOWIE I OLEŚNIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są sukcesywne przeglądy okresowe i naprawy awaryjne środków transportowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu oraz Oddziału Terenowego w Głubczycach, Grodkowie i Oleśnie zgodnie z warunkami specyfikacji z podziałem na zadania. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 50.11.21.00-4 - usługi w zakresie napraw samochodów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
wszystkie dopuszczalne zmiany postanowien umowy oraz okreslenie warunków ich zmian okreslone sa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Oleska 127, 45-231 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 są sukcesywne przeglądy okresowe i naprawy awaryjne środków transportowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 50.11.21.00-4 - usługi w zakresie napraw samochodów. Zakres zamówienia obejmuje: a) przeglądy okresowe środków transportowych (zgodnie z wymaganiami producentów zawartymi w instrukcjach obsługi), b) naprawy awaryjne środków transportowych wynikłe podczas ich bieżącej eksploatacji (wraz z odholowaniem do miejsca naprawy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 są sukcesywne przeglądy okresowe i naprawy awaryjne środków transportowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddziału Terenowego w Głubczycach zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 50.11.21.00-4 - usługi w zakresie napraw samochodów. Zakres zamówienia obejmuje: a) przeglądy okresowe środków transportowych (zgodnie z wymaganiami producentów zawartymi w instrukcjach obsługi), b) naprawy awaryjne środków transportowych wynikłe podczas ich bieżącej eksploatacji (wraz z odholowaniem do miejsca naprawy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 są sukcesywne przeglądy okresowe i naprawy awaryjne środków transportowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddziału Terenowego w Grodkowie zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 50.11.21.00-4 - usługi w zakresie napraw samochodów. Zakres zamówienia obejmuje: a) przeglądy okresowe środków transportowych (zgodnie z wymaganiami producentów zawartymi w instrukcjach obsługi), b) naprawy awaryjne środków transportowych wynikłe podczas ich bieżącej eksploatacji (wraz z odholowaniem do miejsca naprawy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 4 są sukcesywne przeglądy okresowe i naprawy awaryjne środków transportowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddziału Terenowego w Oleśnie zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 50.11.21.00-4 - usługi w zakresie napraw samochodów. Zakres zamówienia obejmuje: a) przeglądy okresowe środków transportowych (zgodnie z wymaganiami producentów zawartymi w instrukcjach obsługi), b) naprawy awaryjne środków transportowych wynikłe podczas ich bieżącej eksploatacji (wraz z odholowaniem do miejsca naprawy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.NPŻ.61.25_Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
- Kompleksowa obsługa i serwis stacji ciągłego pomiaru ruchu drogowego (SCPR) w latach 2026-2027 na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Opolu
- Wykonanie izolacji poziomej i pionowej przeciwwodnej ścian i posadzki przy zastosowaniu metody iniekcji krystalicznej w PT KRUS w Nysie.
- Pełnienie nadzoru inwest. dla inwestycji: Opolskie na rowery do centrów usług i miejsc pracy.Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW nr 409 w m.Krapkowice-branża elektroenergetyczna-oświetlenie
- Sukcesywna dostawę artykułów spożywczych dla Opolskiego Centrum Edukacji - warzywa i owoce
- U/35/2025/A Przeprowadzenie szkoleń na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego, Szkolenie z metodyk zarządzania projektami w ramach projektu "Wsparcie działań (...)"
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.