Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-05
Kraśnik: Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym budowa ul. Granicznej w Kraśniku - Ietap.
Numer ogłoszenia: 33957 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym budowa ul. Granicznej w Kraśniku - Ietap..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n.: Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym budowa ul. Granicznej w Kraśniku na odcinku od 0+941,70 km do 2+185,70 km polegająca na budowie drogi wraz z chodnikami i ścieżką rowerową, kanalizacji deszczowej i oświetlenia oraz usunięciu wszelkich kolizji z przedmiotową budową - w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 2. Zakres robót: a) nadzór inwestorski w specjalności budowlanej branża drogowa: - pełnienie funkcji inżyniera kontraktu - pełnienie obowiązków nadzoru w zakresie: roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, roboty budowlane drogowe - koordynacja pracy pozostałych inspektorów nadzoru - koordynacja rozliczeń inwestycji b) nadzór inwestorski w specjalności instalacji sanitarnej: - budowy kanalizacji deszczowej od studni D29 do skrzyżowania z ul. Wyspiańskiego c) nadzór inwestorski w specjalności elektrycznej: - budowa oświetlenia ul. Granicznej od ul. Urzędowskiej do ul. Wyszyńskiego wraz z ulicami bocznymi Dokładny opis inwestycji w załączonym do SIWZ projekcie budowlanym. Nadzór inwestorski sprawowany będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r., nr 156, poz. 1118 z póżn. zm.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego w branży na jaką składają ofertę, tj.: budowlanej branża drogowa, sanitarnej lub elektrycznej, nad realizacją roboty budowlanej (tzn. budowlana, sanitarna, elektryczna) w zakresie budowy dróg, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dla zadania 1: posiadają uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych o specjalności drogowej, dla zadania 2 - posiadają uprawnienie budowlane do nadzorowania robót budowlanych o specjalności sanitarnej, dla zadania 3: posiadają uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych o specjalności elektrycznej lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ad. 1 Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 2 Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał: co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego w branży na jaką składa ofertę, tj.: budowlanej branża drogowa, sanitarnej lub elektrycznej, nad realizacją roboty budowlanej (tzn. budowlana, sanitarna, elektryczna) w zakresie budowy dróg (potwierdzone referencjami). Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia - dla zadania 1: posiadają uprawnienie budowlane do nadzorowania robót budowlanych o specjalności budowlanej w branży drogowej, dla zadania 2 - posiadają uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych o specjalności sanitarnej, dla zadania 3: posiadają uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych o specjalności elektrycznej oraz zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. W przypadku nie dysponowania takimi osobami, oprócz w/w dokumentów należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ad. 3 Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ad. 4 Na potwierdzenie spełnienia warunku nie wykluczenia Wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale VII pkt. 4, 5. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia (1 - 0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymienione w rozdz. VII SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg określonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego w branży na jaką składa ofertę, tj.: budowlanej branża drogowa, sanitarnej lub elektrycznej, nad realizacją roboty budowlanej (tzn. budowlana, sanitarna, elektryczna) w zakresie bodowy dróg z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (referencje) - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. 7. Dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi osobami przez Wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu), spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /na każdej zapisanej stronie/ z wyjątkiem oświadczeń i pełnomocnictw, które należy składać w formie oryginału. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/miastokrasnik.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
pok. 218.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski w specjalności budowlanej branża drogowa..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nadzór inwestorski w specjalności budowlanej branża drogowa: - pełnienie funkcji inżyniera kontraktu - pełnienie obowiązków nadzoru w zakresie: roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, roboty budowlane drogowe - koordynacja pracy pozostałych inspektorów nadzoru - koordynacja rozliczeń inwestycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski w specjalności sanitarnej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nadzór inwestorski w specjalności instalacji sanitarnej: - budowy kanalizacji deszczowej od studni D29 do skrzyżowania z ul. Wyspiańskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski w specjalności elektrycznej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nadzór inwestorski w specjalności elektrycznej: - budowa oświetlenia ul. Granicznej od ul. Urzędowskiej do ul. Wyszyńskiego wraz z ulicami bocznymi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia do pracowni technicznych Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku
- Dostosowanie budynków powiatowych do potrzeb osób niepełnosprawnych
- zakup leków z programów lekowych II dla SP ZOZ w Kraśniku
- Zakup materiałów szewnych, szwów mechanicznych i produktów hemostatycznych dla SP ZOZ w Kraśniku
- dostawa implantów do zespoleń kości (wraz z użyczeniem oprzyrządowania do implantów na czas trwania umowy dla SP ZOZ w Kraśniku
- Zakup endoprotez wraz z użyczeniem oprzyrządowania do protez na czas trwania umowy dla SP ZOZ w Kraśniku
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg lokalnych w Gminie Wolbórz
- Wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego związku z realizacją projektu pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu".
- Branice - Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (...)
- Wykonanie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zad. inw.Rozwój obszarów popegeerowskich poprzez rozbudowę dróg na terenie pow. wołomińskiego(DP4351W i 4314W),gm. Poświętne
- Pełn kompl, wiel nadzoru inw nad zad pn.: Bud sieci kan san w m Dąb, kan sani gr i tł z przep ście w m Brat oraz sie wod w m Dąb i Bu, g Rz w ram zad pn: "Up g wod - ście na ter agl Rz, gm Rz"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji: Scalanie gruntów obr.Chylin Wielki,Tarnów,Wólka Tarnowska i Wygoda,gm. Wierzbica,pow. chełmski,woj. lubelskie Etap III-cz.2
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.