eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Serwis oraz naprawa pojazdów służbowych Izby Celnej w Przemyślu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Przemyśl: Serwis oraz naprawa pojazdów służbowych Izby Celnej w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 338972 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Przemyślu , ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6764302, faks 016 6764444.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis oraz naprawa pojazdów służbowych Izby Celnej w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest serwis oraz naprawa 53 pojazdów służbowych Izby Celnej w Przemyślu . 2.Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów , 50112000-3 , Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 34300000-0. 3.Niniejsze postępowanie zostało podzielone na trzy części w zależności od miejsca użytkowania pojazdów służbowych tj. : a.Część I zamówienia - serwis i naprawa 8 pojazdów służbowych na terenie miasta Rzeszów ; b.Część II zamówienia - serwis i naprawa 9 pojazdów służbowych na terenie miasta Krosno ; c.Część III zamówienia - serwis i naprawa 36 pojazdów służbowych na terenie miasta Przemyśl . 4.Szczegółowy opis pojazdów służbowych, których serwis i naprawa jest przedmiotem zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ (załącznik dostępny na stronie www.przemysl.ic.gov.pl/zamowienia ). 5.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na serwisie oraz naprawie samochodów nie objętych gwarancją. Serwis oraz naprawa samochodów wykonywana będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego . 6.Zakład , w którym wykonywane będą usługi polegające na serwisie i naprawie pojazdów musi się znajdować na terenie województwa podkarpackiego, a w szczególności: a.dla części I - na terenie miasta Rzeszów bądź gminy znajdującej się w jego bezpośrednim sąsiedztwie , b.dla części II - na terenie miasta Krosno, bądź gminy znajdującej się w ich bezpośrednim sąsiedztwie, c.dla części III - na terenie miasta Przemyśl bądź gminy znajdującej się w jego bezpośrednim sąsiedztwie. 7.Usługodawca świadczący usługi poza granicami administracyjnymi miasta Rzeszów, miasta Krosno, miasta Przemyśl bądź gmin znajdujących się w ich bezpośrednim sąsiedztwie, zobowiązany będzie do odbioru - przy pomocy lawety - samochodu przeznaczonego do wykonania usługi objętej Specyfikacją : a.Dla części I - z ul. Przemysłowej 14 w Rzeszowie do miejsca wykonywania usługi, w terminie 3 dni od daty powiadomienia i ponownego dostarczenia na ul. Przemysłową 14 w Rzeszowie po wykonaniu usługi, bez dodatkowego wynagrodzenia, b.Dla części II - z ul. Pużaka 18 w Krośnie do miejsca wykonywania usługi, w terminie 3 dni od daty powiadomienia i ponownego dostarczenia na ul. Pużaka 18 w Krośnie po wykonaniu usługi, bez dodatkowego wynagrodzenia, c.Dla części III - z ul. Sieleckiej 9 w Przemyślu do miejsca wykonywania usługi, w terminie 3 dni od daty powiadomienia i ponownego dostarczenia na ul. Sielecką 9 w Przemyślu po wykonaniu usługi, bez dodatkowego wynagrodzenia. 8.Serwis i naprawa samochodów wykonane będą w sposób i zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. 9.Czas wykonania usługi serwisu lub naprawy pojazdu określony zostanie w oparciu o normy czasochłonności wskazane w programie EGIS firmy EUROTAXGLASS S lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów . 10.Cena usługi zostanie określona w oparciu koszt robocizny i koszt części lub materiałów użytych do wykonania usługi . 11.Koszt robocizny określony zostanie na podstawie wskazanej przez Usługodawcę w ofercie ceny za 1 roboczogodzinę i czasochłonności wykonania usługi, ustalonej w sposób wskazany w pkt. 8 . 12.Koszt części lub materiałów użytych do wykonania usługi zostanie określony w oparciu o cenę ich zakupu przez Usługobiorcę powiększoną o marżę w wysokości wskazanej w ofercie, naliczaną od cen netto określonych w fakturze zakupu ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100.000 zł .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - wysokość marży - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ ) dostępny na stronie www.przemysl.ic.gov.pl 2.Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 uPzp przewiduje dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Usługodawcy w przypadku: a. zmiany ilości pojazdów służbowych (zmniejszenia lub zwiększenia), których serwis i naprawa jest przedmiotem zamówienia, b.zmiany numerów rejestracyjnych pojazdów służbowych, których serwis i naprawa jest przedmiotem zamówienia, c.ustawowej zamiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) mającej wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, d.zmiany miejsca spełnienia świadczenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 10:30, miejsce: Izba Celna w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: serwis i naprawa 8 pojazdów służbowych na terenie miasta Rzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ oraz załączniku nr 1 do SIWZ (SIWZ i załącznik dostępny na stronie www.przemysl.ic.gov.pl/zamowienia ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. wysokość marży - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: serwis i naprawa 9 pojazdów służbowych na terenie miasta Krosno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ oraz załączniku nr 1 do SIWZ (SIWZ i załącznik dostępny na stronie www.przemysl.ic.gov.pl/zamowienia ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. wysokość marży - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: na terenie miasta Przemyśl bądź gminy znajdującej się w jego bezpośrednim sąsiedztwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ oraz załączniku nr 1 do SIWZ (SIWZ i załącznik dostępny na stronie www.przemysl.ic.gov.pl/zamowienia ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. wysokość marży - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.