eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2025 R.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2025 R.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2025 R.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b87e2d1-e13a-4c0b-b431-5fadc27d584f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00454668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00120857/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 DOSTAWA CZESCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2025 R.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1185515

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: : https://platformazakupowa.pl/transakcja/1185515

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zasada wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Rozdziale X SWZ.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/21wog i formularza "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę części i akcesoriów do pojazdów w 2025 r.” nr postępowania 40/SZP/2025;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 40/SZP/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w część zamówienia nr 1 jest dostawa Opon, dętek i ochraniaczy do dętek do magazynów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia:
1. "OPONA LETNIA 235/65R16C
Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa.
Indeks nośności - nie mniej niż 115/113 (1215/1150 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż R (170 km/h). Data produkcji -nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy"
2. "OPONA ZIMOWA 215/65R16C
Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa.
Indeks nośności - nie mniej niż 109/107 (1030/975 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości - nie mniej niż R (170 km/h). Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy
"
3."OPONA 12.00R20 Opona radialna drogowa, całoroczna, dętkowa naprzód i tył.
Indeks nośności - nie mniej niż 154/150 (2000/1800 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż K (110 km/h)km/h). Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy"
4."OPONA 12.00R24 Opona radialna,drogowa, całoroczna,dętkowa-bezdetkowa na przód i tył.
Indeks nośności - nie mniej niż 160/156 (4500 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż K (110 km/h)km/h). Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy
"
5. "OPONA CAŁOROCZNA 12.00/R20
Opona całoroczna do samochodów ciężarowych radialna, terenowa, dętkowa.
Indeks nośności - nie mniej niż 154/149 (3750 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż K (110 km/h)km/h). Typ bieżnika HH 301. Data produkcji -nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy

6. "OPONA CAŁOROCZNA 9,5R17,5 Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa.
Indeks nośności - nie mniej niż 129/127 (1850/1750 KG)
Indeks dopuszczalnej prędkości- nie mniej niż M (130 KM/H) Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy
"
7."OPONA LETNIA 215/60R17C
Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa.
Indeks nośności - nie mniej niż109/107 max (1330 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż T (190 km/h).
Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy

"
8."OPONA LETNIA 225/55R17C
Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa,
Indeks nośności - nie mniej niż 101 (825 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości - nie mniej niż V (240 km/h).
Data produkcji -nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy
"
9."OPONA ZIMOWA 225/55R17 Opona pneumatyczna radialna, bezdętkowa, drogowa.
Indeks nośności -nie mniej niż 98 (750 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości - nie mniej niż V (240 km/h). Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy
"
10."OPONA CAŁOROCZNA 195/65R15
Opona pneumatyczna radialna bezdętkowa.
Indeks nośności - nie mniej niż 91 (max 615 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości - nie mniej niż T (190 km/h). Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy"
11."OPONA ZIMOWA 235/65R16C
Opona pneumatyczna radialna, bezdętkowa, drogowa.
Indeks nośności - nie mniej niż 115/113 (1215/1150 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości - nie mniej niż R (170 km/h). Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy"
12."OPONA ZIMOWA 215/70R15C
Opona pneumatyczna radialna, bezdętkowa, drogowa.
Indeks nośności - nie mniej niż 109/107 (1030/975 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż R (170 km/h). Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy"
13."OPONA ZIMOWA 235/65R16C 115/113R
Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa.
Indeks nośności -nie mniej niż 115/113 ( 1215/1150 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości - nie mniej niż R ( 170 km/h). Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy"
14."OPONA LETNIA 195/70R15C
Opona pneumatyczna radialna, bezdętkowa, letnia.
Indeks nośności - nie mniej niż104/102 (900/850 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż R (170 km/h).
Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy
"
15."OPONA LETNIA 195/70R15
Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa, letnia.
Indeks nośności - nie mniej niż 97 (730 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości - nie mniej niż T (190 km/h).
Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy
"
16."OPONA L 195/65R15
Opona pneumatyczna radialna bezdętkowa letnia.
Indeks nośności -nie mniej niż 91 (max 615 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż H (210 km/h).
Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy
            "
17."OPONA CAŁOROCZNA 12.00/R20
Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa, całoroczna Symbol prędkości - nie mniej niż K do 110 km/h.
Indeks nośności - nie mniej niż 154/150K Rozmiar: 12.00 R20 18PR
Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy
"
18. DĘTKA 12.00-R20 24-79-01-344
19. OCHRANIACZ DĘTKI 1200X20
20. "OPONA LETNIA 215/60R17
Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa.
Indeks nośności - nie mniej niż 96 max (710 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż H (210 km/h).
Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy"
21. "OPONA ZIMOWA 215/60R17
Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa.
Indeks nośności - nie mniej niż 96 max (710 kg).
Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż H (210 km/h).
Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje, ze opcją jest różnica pomiędzy ilościami maksymalnymi
i minimalnymi.
2. Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu umowy dla ilości minimalnych w całości. Ilości maksymalne, stanowiące górną granicę potrzeb Zamawiającego (będące opcją) są określone w załączniku nr 1 i 2 do umowy.
3. Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%
2) Przyjęty do realizacji termin dostaw dla ilości minimalnych - 40%

2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.
K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji termin dostaw dla ilości minimalnych”.

3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto oferty dla ilości minimalnych
Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych


W kryterium „Przyjęty do realizacji termin dostaw dla ilości minimalnych” oferta uzyska:
WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił od 5 do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego
WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił od 8 do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego
WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił od 11 do 13 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego
WARIANT IV - 10 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił do14 dni roboczych. od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego
WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił do15 dni roboczych. od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego

Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw(odpowiednio dla części zamówienia) i stosowną informację zamieszcza
w tabeli w pkt 6 formularza ofertowego (zał. nr 2 do SWZ)

UWAGA:
 Minimalny termin realizacji dostawy nie może być krótszy niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego .
 Maksymalny termin realizacji dostawy nie może przekroczyć 15 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
 Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku
 Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty
 Brak wypełnienia spowoduje uznanie przez Zamawiającego, że dostawa będzie wykonana w terminie do15 dni roboczych, i w związku z czym Wykonawca otrzyma 0 pkt.
4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji termin dostaw dla ilości minimalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w część zamówienia nr 2 jest dostawa akumulatorów do magazynów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia:
1."AKUMULATOR 12V
-technologia: kwasowo-ołowiowa
- napięcie: 12V
- pojemność: nie mniej niż 35Ah
- prąd rozruchowy: nie mniej niż 300A Wymiary:
- długość 187mm +/- 10mm
- szerokość 127mm +/- 10mm
- wysokość 227mm +/- 10mm Polaryzacja - P+ (prawy plus)
Data podukcji: nie poźniejsza niż sześć miesięcy od dnia dostarczenia
"
2. "AKUMULATOR 12V
-technologia: kwasowo-ołowiowa
- napięcie:12V - pojemność: nie mniej niż 66Ah
- prąd rozruchowy: nie mniej niż 570A
Wymiary: - długość 242 mm +/- 10mm - szerokść 175 mm +/- 10mm - wysokość 175 mm +/- 10mm Polaryzacja - P+ (prawy plus) Data podukcji: nie poźniejsza niż sześć miesięcy od dnia dostarczenia"
3. "AKUMULATOR 12V
- technologia : kwasowo-ołowiowa
- napięcie: 12V
- pojemność: nie mniej niż 95Ah
- prąd rozruchowy: nie mniej niż 840A
Wymiary: -długość 352 mm +/- 10mm -szerokość 175 mm +/- 10mm -wysokość 175 mm +/- 10mm Polaryzacja - P+ (prawy plus) Data podukcji: nie poźniejsza niż sześć miesięcy od dnia dostarczenia"
4. "AKUMULATOR 12V -technologia: kwasowo-ołowiowa -napięcie: 12V -pojemność: nie mniej niż 70AH -prąd rozruchowy: nie mniej niż 570A
Wymiary: - długość 250 mm +/- 10mm - szerokość165 mm +/- 10mm - wysokość195 mm +/- 10mm Polaryzacja - L+ (lewy plus) Data podukcji: nie poźniejsza niż sześć miesięcy od dnia dostarczenia"
5. "AKUMULATOR 12V -technologia: kwasowo-ołowiowa
-napięcie:12V
-pojemność: nie mniej niż 70AH
-prąd rozruchowy: nie mniej niż 540A
Wymiary: -długość 270 mm +/- 10mm -szerokość 173 mm +/- 10mm - wysokość 222 mm +/- 10mm Polaryzacja - P+ (prawy plus) Data podukcji: nie poźniejsza niż sześć miesięcy od dnia dostarczenia"
6. "AKUMULATOR 12V - technologia: kwasowo-ołowiowa
- napięcie: 12V
- pojemność: nie mniej niż 100Ah
- prąd rozruchowy: nie mniej niż 720A
Wymiary:
- długość 330mm, +/- 10mm
- szerokość 173mm, +/- 10mm
- wysokość 240mm, +/- 10mm Polaryzacja - L+ (lewy plus)
Data podukcji: nie poźniejsza niż sześć miesięcy od dnia dostarczenia"
7. AKUMULATOR 12V - technologia: kwasowo-ołowiowa - napięcie: 12V - pojemność: nie mniej niż 77Ah - prąd rozruchowy: nie mniej niż 760A
Wymiary:
- długość 278mm +/- 10mm
- szerokość 175mm +/- 10mm
- wysokość 190mm +/- 10mm Polaryzacja - L- (lewy minus)
Data podukcji: nie poźniejsza niż sześć miesięcy od dnia dostarczenia
   "
8. "AKUMULATOR BR-AB.1234.01
- napięcie: 12V
- pojemność: nie mniej niż 34Ah
- prąd rozruchu wg EN: 1700A +/- 200A Wymiary
- długość 25cm +/- 10mm
- szerokość 9,5cm +/- 10mm
- wysokość 15cm +/- 10mm
Data produkcji - nie poźniejsza niż sześć miesięcy od dnia dostarczenia"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 4 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje, ze opcją jest różnica pomiędzy ilościami maksymalnymi
i minimalnymi.
2. Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu umowy dla ilości minimalnych w całości. Ilości maksymalne, stanowiące górną granicę potrzeb Zamawiającego (będące opcją) są określone w załączniku nr 1 i 2 do umowy.
3. Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%
2) Przyjęty do realizacji termin dostaw dla ilości minimalnych - 40%

2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.
K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji termin dostaw dla ilości minimalnych”.

3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto oferty dla ilości minimalnych
Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych


W kryterium „Przyjęty do realizacji termin dostaw dla ilości minimalnych” oferta uzyska:
WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił od 5 do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego
WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił od 8 do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego
WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił od 11 do 13 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego
WARIANT IV - 10 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił do14 dni roboczych. od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego
WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił do15 dni roboczych. od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego

Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw(odpowiednio dla części zamówienia) i stosowną informację zamieszcza
w tabeli w pkt 6 formularza ofertowego (zał. nr 2 do SWZ)

UWAGA:
 Minimalny termin realizacji dostawy nie może być krótszy niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego .
 Maksymalny termin realizacji dostawy nie może przekroczyć 15 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
 Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku
 Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty
 Brak wypełnienia spowoduje uznanie przez Zamawiającego, że dostawa będzie wykonana w terminie do 15 dni roboczych, i w związku z czym Wykonawca otrzyma 0 pkt.
4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji termin dostaw dla ilości minimalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie ze wzorem – ZAŁĄCZNIK NR 3 SWZ (Rozdział II oświadczenia).
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części zamówienia nr 1,2.
1) Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium
w wysokości:
– dla części zamówienia nr 1 – 7 450,00 PLN,
– dla części zamówienia nr 2 – 440,00 PLN.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzana za zgodność z oryginałem przez mocodawcę).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku:
1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia;
2) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT;
3) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-10 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1185515

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-10 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-08

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wymagany termin wykonania zamówienia: Dla części zamówienia 1-2 - 1 miesiąc od daty zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że nie później niż do 30.11.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.