Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-11
Oleszno: Konserwacja, naprawa oraz wymiana urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemu alarmowego, systemu kontroli dostępu i telewizyjnego systemu nadzoru
Numer ogłoszenia: 338952 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno , ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 261474572, faks 261474571.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON-Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, naprawa oraz wymiana urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemu alarmowego, systemu kontroli dostępu i telewizyjnego systemu nadzoru.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa oraz wymiana urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemu alarmowego, systemu kontroli dostępu i telewizyjnego systemu nadzoru w JW 1696, Węźle Łączności w Złocieńcu, WKU Szczecinku, JW 1965, 16 WOG, WŻW Oleszno, Węźle Łączności w Olesznie, JW 4224, JW 4094, Węźle Łączności w Wałczu, Placówki ŻW w Wałczu, 21 CPL w Nadarzycach, JW 4338 w Mirosławcu, JW 4224 skład Cybowo, JW 4224 skład Drawno. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się w zakresie podanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi do wykonania jednej konserwacji w kwartale systemu alarmowego, telewizji przemysłowej oraz systemu kontroli dostępu, a także na zlecenie Zamawiającego - do usunięcia awarii oraz wykonania niezbędnych napraw urządzeń. Usługę Wykonawca wykonuje u Odbiorców wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z Polską Normą, Systemy alarmowe PN-93/E-08390, PN-EN 50130 PN.IEC 839-2-7, PN-EN 50131, Systemy kontroli dostępu stosowane w zabezpieczeniach PN.EN 50133, Systemy dozorowe CCTV stosowane w zabezpieczeniach PN.EN 50132 oraz Systemy i urządzenia transmisji alarmu PN-EN 50136 zgodnie z Normą Obronną Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe - Część 8 Eksploatacja (NO-04-A004.8) w przypadku konserwacji kwartalnej - również zgodnie z wymaganiami dotyczącymi systemu klasy SA-3 i SA-4 oraz z Polską Normą, PN-93/E-08390114 - punkt 9 i PN.EN 50131-1 Celem usługi konserwacji jest utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej a) urządzeń i instalacji systemów alarmowych, b) sygnalizacji włamania i napadu, c) systemów kontroli dostępu , d) systemów telewizji DOZOROWEJ. Wykonawca zachowa w tajemnicy wszystkie informacje, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego w czasie obowiązywania Umowy oraz po jej rozwiązaniu, a w szczególności przyjmie do realizacji postanowienia zawarte w Załączniku do umowy -Instrukcja Bezpieczeństwa Przemysłowego. Warunkiem realizacji zamierzeń wynikających z umowy jest zdolność przedsiębiorcy do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE. Wykonawca przeprowadza konserwacje kwartalną jeden raz w danym kwartale. Konserwacja kwartalna przeprowadzana w IV kwartale obejmuje przegląd roczny. Konserwacja kwartalna jest to zespół czynności Wykonawcy zapewniających utrzymanie urządzeń w pełnej gotowości do pracy w pełnej sprawności oraz warunki ich użytkowania określone w przepisach technicznych - poprzez ich sprawdzenie, usprawnienie usunięcie niesprawności, w razie potrzeby wykonanie konfiguracji systemu, oczyszczenie, nasmarowanie, wyregulowanie..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada a) ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji b) ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych o klauzuli minimum dla zadania Nr 1, 2, 3, 4, 6, POUFNE, dla zadania 5, 7, 8, ZASTRZEŻONE lub upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, składając oświadczenie wykaz głównych usług - wzór zał. nr 13 do SIWZ, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nabył wiedzę i doświadczenie wykonując usługi odpowiadające swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia 1) Zadanie nr 1 - min. 3 usługi na łączną kwotę min. 25 000 zł. brutto 2) Zadanie nr 2 - min. 3 usługi na łączną kwotę min. 2 000 zł. brutto 3) Zadanie nr 3 - min. 3 usługi na łączną kwotę min.40 000 zł. brutto 4) Zadanie nr 4 - min. 3 usługi na łączną kwotę min. 35 000 zł. brutto 5) Zadanie nr 5 - min. 3 usługi na łączną kwotę min. 10 000 zł. brutto 6) Zadanie nr 6 - min. 3 usługi na łączną kwotę min. 20 000 zł. brutto 7) Zadanie nr 7 - min. 3 usługi na łączną kwotę min. 15 000 zł. brutto 8) Zadanie nr 8 - min. 3 usługi na łączną kwotę min. 25 000 zł. brutto W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie z powyższych zadań wszystkie części zamówienia jest zobowiązany, wykazać, że wykonał min. 3 usługi na sumę kwot minimalnych wskazanych dla wszystkich zadań, tj. min. 3 usługi na łączną kwotę 172 000 zł. brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, składając oświadczenie Potencjał techniczny wzór - zał. nr 14 do SIWZ, w celu wykonania zamówienia dysponuje a) kancelarią tajną lub pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych o klauzuli POUFNE dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, oraz klauzuli ZASTRZEŻONE dla zadania 5, 7, 8
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, składając oświadczenie - wykaz osób - wzór zał. nr 15 do SIWZ, że dysponuje a) osobami posiadającymi legitymacje kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego stopień i numer licencji, wystawionej wszystkim pracownikom przewidzianym do realizacji przedsięwzięć ochrony technicznej b) osobami posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa osobowego wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych o klauzuli minimum dla zadania Nr 1, 2, 3, 4, 6, POUFNE, dla zadania 5, 7, 8, ZASTRZEŻONE lub upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE c) osobami posiadającymi świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego upoważniającego do wykonywania umowy związanych z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą dla zadania 1, 2, 3, 4, 6 POUFNE trzeciego stopnia. W przypadku przedsiębiorcy wykonującego działalność jednoosobowo i osobiście zdolność do ochrony informacji niejawnych potwierdza poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności dla zadanie nr 1, 2, 3, 4, 6, POUFNE trzeciego stopnia. wydawane przez ABW albo SKW, i zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydawane przez ABW albo SKW. d) pełnomocnikiem ochrony przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego i posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum TAJNE dla zadania Nr 3 i POUFNE dla zadania Nr 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8 e) instalatorami i projektantami spełniającymi wymagania określone w art. 28 i 29 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w zakresie instalowania i projektowania systemów alarmowych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 10 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - cena za roboczogodzinę - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim
ul. Główna 1
78-513 OLESZNO.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2015 godzina 09:30, miejsce: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim ul. Główna 1 78-513 OLESZNO.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 1696 i Węzła Łączności w Złocieńcu, ul. Czwartaków 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 1696 i Węzła Łączności w Złocieńcu, ul. Czwartaków 4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. cena za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Wojskowej Komendzie Uzupełnień WKU 78-400 Szczecinku, ul. Kościuszki 55.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Wojskowej Komendzie Uzupełnień WKU 78-400 Szczecinku, ul. Kościuszki 55.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 1965, Oleszno ul. Główna 1, Węzeł Łączności Oleszno, ul. Główna 1, Wydział Żandarmerii Wojskowej Oleszno, ul. Główna 1, w 16 WOG ul. Główna 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 1965, Oleszno ul. Główna 1, Węzeł Łączności Oleszno, ul. Główna 1, Wydział Żandarmerii Wojskowej Oleszno, ul. Główna 1, w 16 WOG ul. Główna 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. cena za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 4224 w Wałczu ul. Ciasna 7 i ul. Wojska Polskiego 76/5, Jednostce Wojskowej 4094 i Klubie Garnizonowym w Wałczu ul. Kościuszki 24, Węzeł Łączności w Wałczu ul. Wojska Polskiego 76/5, Placówka Żandarmerii Wojskowej w Wałczu ul. Wojska Polskiego 76/5, Jednostce Wojskowej 4092 Wałcz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 4224 w Wałczu ul. Ciasna 7 i ul. Wojska Polskiego 76/5, Jednostce Wojskowej 4094 i Klubie Garnizonowym w Wałczu ul. Kościuszki 24, Węzeł Łączności w Wałczu ul. Wojska Polskiego 76/5, Placówka Żandarmerii Wojskowej w Wałczu ul. Wojska Polskiego 76/5, Jednostce Wojskowej 4092 Wałcz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. cena za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w 21 Centralnym Poligonie Lotniczym, 74-915 Nadarzyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w 21 Centralnym Poligonie Lotniczym, 74-915 Nadarzyce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. cena za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w JW 4338 w Mirosławcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w JW 4338 w Mirosławcu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. cena za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 4224 skład Cybowo w Cybowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 4224 skład Cybowo w Cybowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. cena za 1 roboczogodzinę - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 4224 skład Drawno w Drawnie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 4224 skład Drawno w Drawnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.