eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszno › Konserwacja, naprawa oraz wymiana urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemu alarmowego, systemu kontroli dostępu i telewizyjnego systemu nadzoru

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-11

Oleszno: Konserwacja, naprawa oraz wymiana urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemu alarmowego, systemu kontroli dostępu i telewizyjnego systemu nadzoru
Numer ogłoszenia: 338952 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno , ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 261474572, faks 261474571.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON-Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, naprawa oraz wymiana urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemu alarmowego, systemu kontroli dostępu i telewizyjnego systemu nadzoru.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa oraz wymiana urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemu alarmowego, systemu kontroli dostępu i telewizyjnego systemu nadzoru w JW 1696, Węźle Łączności w Złocieńcu, WKU Szczecinku, JW 1965, 16 WOG, WŻW Oleszno, Węźle Łączności w Olesznie, JW 4224, JW 4094, Węźle Łączności w Wałczu, Placówki ŻW w Wałczu, 21 CPL w Nadarzycach, JW 4338 w Mirosławcu, JW 4224 skład Cybowo, JW 4224 skład Drawno. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się w zakresie podanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi do wykonania jednej konserwacji w kwartale systemu alarmowego, telewizji przemysłowej oraz systemu kontroli dostępu, a także na zlecenie Zamawiającego - do usunięcia awarii oraz wykonania niezbędnych napraw urządzeń. Usługę Wykonawca wykonuje u Odbiorców wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z Polską Normą, Systemy alarmowe PN-93/E-08390, PN-EN 50130 PN.IEC 839-2-7, PN-EN 50131, Systemy kontroli dostępu stosowane w zabezpieczeniach PN.EN 50133, Systemy dozorowe CCTV stosowane w zabezpieczeniach PN.EN 50132 oraz Systemy i urządzenia transmisji alarmu PN-EN 50136 zgodnie z Normą Obronną Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe - Część 8 Eksploatacja (NO-04-A004.8) w przypadku konserwacji kwartalnej - również zgodnie z wymaganiami dotyczącymi systemu klasy SA-3 i SA-4 oraz z Polską Normą, PN-93/E-08390114 - punkt 9 i PN.EN 50131-1 Celem usługi konserwacji jest utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej a) urządzeń i instalacji systemów alarmowych, b) sygnalizacji włamania i napadu, c) systemów kontroli dostępu , d) systemów telewizji DOZOROWEJ. Wykonawca zachowa w tajemnicy wszystkie informacje, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego w czasie obowiązywania Umowy oraz po jej rozwiązaniu, a w szczególności przyjmie do realizacji postanowienia zawarte w Załączniku do umowy -Instrukcja Bezpieczeństwa Przemysłowego. Warunkiem realizacji zamierzeń wynikających z umowy jest zdolność przedsiębiorcy do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE. Wykonawca przeprowadza konserwacje kwartalną jeden raz w danym kwartale. Konserwacja kwartalna przeprowadzana w IV kwartale obejmuje przegląd roczny. Konserwacja kwartalna jest to zespół czynności Wykonawcy zapewniających utrzymanie urządzeń w pełnej gotowości do pracy w pełnej sprawności oraz warunki ich użytkowania określone w przepisach technicznych - poprzez ich sprawdzenie, usprawnienie usunięcie niesprawności, w razie potrzeby wykonanie konfiguracji systemu, oczyszczenie, nasmarowanie, wyregulowanie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada a) ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji b) ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych o klauzuli minimum dla zadania Nr 1, 2, 3, 4, 6, POUFNE, dla zadania 5, 7, 8, ZASTRZEŻONE lub upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, składając oświadczenie wykaz głównych usług - wzór zał. nr 13 do SIWZ, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nabył wiedzę i doświadczenie wykonując usługi odpowiadające swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia 1) Zadanie nr 1 - min. 3 usługi na łączną kwotę min. 25 000 zł. brutto 2) Zadanie nr 2 - min. 3 usługi na łączną kwotę min. 2 000 zł. brutto 3) Zadanie nr 3 - min. 3 usługi na łączną kwotę min.40 000 zł. brutto 4) Zadanie nr 4 - min. 3 usługi na łączną kwotę min. 35 000 zł. brutto 5) Zadanie nr 5 - min. 3 usługi na łączną kwotę min. 10 000 zł. brutto 6) Zadanie nr 6 - min. 3 usługi na łączną kwotę min. 20 000 zł. brutto 7) Zadanie nr 7 - min. 3 usługi na łączną kwotę min. 15 000 zł. brutto 8) Zadanie nr 8 - min. 3 usługi na łączną kwotę min. 25 000 zł. brutto W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie z powyższych zadań wszystkie części zamówienia jest zobowiązany, wykazać, że wykonał min. 3 usługi na sumę kwot minimalnych wskazanych dla wszystkich zadań, tj. min. 3 usługi na łączną kwotę 172 000 zł. brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, składając oświadczenie Potencjał techniczny wzór - zał. nr 14 do SIWZ, w celu wykonania zamówienia dysponuje a) kancelarią tajną lub pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych o klauzuli POUFNE dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, oraz klauzuli ZASTRZEŻONE dla zadania 5, 7, 8

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, składając oświadczenie - wykaz osób - wzór zał. nr 15 do SIWZ, że dysponuje a) osobami posiadającymi legitymacje kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego stopień i numer licencji, wystawionej wszystkim pracownikom przewidzianym do realizacji przedsięwzięć ochrony technicznej b) osobami posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa osobowego wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych o klauzuli minimum dla zadania Nr 1, 2, 3, 4, 6, POUFNE, dla zadania 5, 7, 8, ZASTRZEŻONE lub upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE c) osobami posiadającymi świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego upoważniającego do wykonywania umowy związanych z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą dla zadania 1, 2, 3, 4, 6 POUFNE trzeciego stopnia. W przypadku przedsiębiorcy wykonującego działalność jednoosobowo i osobiście zdolność do ochrony informacji niejawnych potwierdza poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności dla zadanie nr 1, 2, 3, 4, 6, POUFNE trzeciego stopnia. wydawane przez ABW albo SKW, i zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydawane przez ABW albo SKW. d) pełnomocnikiem ochrony przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego i posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum TAJNE dla zadania Nr 3 i POUFNE dla zadania Nr 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8 e) instalatorami i projektantami spełniającymi wymagania określone w art. 28 i 29 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w zakresie instalowania i projektowania systemów alarmowych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 10 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - cena za roboczogodzinę - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim ul. Główna 1 78-513 OLESZNO.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2015 godzina 09:30, miejsce: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim ul. Główna 1 78-513 OLESZNO.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 1696 i Węzła Łączności w Złocieńcu, ul. Czwartaków 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 1696 i Węzła Łączności w Złocieńcu, ul. Czwartaków 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. cena za 1 roboczogodzinę - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Wojskowej Komendzie Uzupełnień WKU 78-400 Szczecinku, ul. Kościuszki 55.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Wojskowej Komendzie Uzupełnień WKU 78-400 Szczecinku, ul. Kościuszki 55.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 1965, Oleszno ul. Główna 1, Węzeł Łączności Oleszno, ul. Główna 1, Wydział Żandarmerii Wojskowej Oleszno, ul. Główna 1, w 16 WOG ul. Główna 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 1965, Oleszno ul. Główna 1, Węzeł Łączności Oleszno, ul. Główna 1, Wydział Żandarmerii Wojskowej Oleszno, ul. Główna 1, w 16 WOG ul. Główna 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. cena za 1 roboczogodzinę - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 4224 w Wałczu ul. Ciasna 7 i ul. Wojska Polskiego 76/5, Jednostce Wojskowej 4094 i Klubie Garnizonowym w Wałczu ul. Kościuszki 24, Węzeł Łączności w Wałczu ul. Wojska Polskiego 76/5, Placówka Żandarmerii Wojskowej w Wałczu ul. Wojska Polskiego 76/5, Jednostce Wojskowej 4092 Wałcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 4224 w Wałczu ul. Ciasna 7 i ul. Wojska Polskiego 76/5, Jednostce Wojskowej 4094 i Klubie Garnizonowym w Wałczu ul. Kościuszki 24, Węzeł Łączności w Wałczu ul. Wojska Polskiego 76/5, Placówka Żandarmerii Wojskowej w Wałczu ul. Wojska Polskiego 76/5, Jednostce Wojskowej 4092 Wałcz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. cena za 1 roboczogodzinę - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w 21 Centralnym Poligonie Lotniczym, 74-915 Nadarzyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w 21 Centralnym Poligonie Lotniczym, 74-915 Nadarzyce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. cena za 1 roboczogodzinę - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w JW 4338 w Mirosławcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w JW 4338 w Mirosławcu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. cena za 1 roboczogodzinę - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 4224 skład Cybowo w Cybowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 4224 skład Cybowo w Cybowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. cena za 1 roboczogodzinę - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 4224 skład Drawno w Drawnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji, naprawy oraz wymiany urządzeń po zakończeniu resursu eksploatacyjnego systemów w Jednostce Wojskowej 4224 skład Drawno w Drawnie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.