eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceCałodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach przy Al. IX Wieków Kielc 3 oraz całodobowy monitoring i podejmowanie interwencji w przypadku wystąpienia sygnałów alarmowych w budynku biurowym przy ul. Sienkiewicza 63.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-21

Kielce: Całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach przy Al. IX Wieków Kielc 3 oraz całodobowy monitoring i podejmowanie interwencji w przypadku wystąpienia sygnałów alarmowych w budynku biurowym przy ul. Sienkiewicza 63.
Numer ogłoszenia: 338871 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 389500 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach przy Al. IX Wieków Kielc 3 oraz całodobowy monitoring i podejmowanie interwencji w przypadku wystąpienia sygnałów alarmowych w budynku biurowym przy ul. Sienkiewicza 63..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego: a) usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego i ochrony osób znajdujących się w budynkach Zamawiającego zlokalizowanych w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 3. Wykonawca świadczył będzie te usługi przy pomocy osób zwanych dalej pracownikami. przy wsparciu grupy interwencyjnej Wykonawcy o ile taka potrzeba wystąpi. Stacjonarna ochrona budynków przy al. IX Wieków Kielc 3 wykonywana będzie w sposób ciągły w systemie dwu zmianowym co oznacza, iż dyżur każdej z osób nie może trwać dłużej niż 12 godzin. Wykonawca musi prowadzić rejestr czasu pełnienia służby indywidualnie dla każdej z osób. Wykonawca musi zapewnić możliwość natychmiastowego wglądu do rejestru upoważnionemu przedstawicielowi zamawiającego oraz przesłać na wskazany przez zamawiającego numer fax-u lub adres e-mail; b) całodobowego monitoringu i podejmowania interwencji w przypadku wystąpienia sygnałów alarmowych w budynku biurowym przy ul. Sienkiewicza 63. 2. Świadczenie wyżej wymienionych usług będzie realizowane w okresie: rozpoczęcie nie wcześniej niż 02-01-2012 roku zakończenie do dnia 30-12-2014 roku. 3. Obszar chronionych obiektów przy Al. IX Wieków Kielc 3 stanowią : - budynek C-2 Urzędu Marszałkowskiego, sześciokondygnacyjny, podpiwniczony. Budynek w części zajmowany jest przez Świętokrzyski Urząd Wojewódzki ( V piętro w całości- Wydz. Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców, dwa pomieszczenia na parterze - Wojewódzki Zespół Orzekania o Stopniu Niepełnosprawności oraz zachodnia część piwnic). Pomieszczenia parteru w zachodniej części zajmuje Urząd Miasta Kielce, - tzw. Hala Wystaw, parterowa podpiwniczona w części zajmowana przez Świętokrzyski Urząd Wojewódzki ( dwa garaże w podpiwniczeniu ), - przyległy do budynku tzw. pawilon medyczny, parterowy, naziemny - w całości zajmowany przez Świętokrzyski Urząd Wojewódzki - Wojewódzki Zespół Orzekania o Stopniu Niepełnosprawności . Powierzchnia uzytkowa wymienionych powyżej budynków wynosi: 7173m2. Liczba osób pracujących w wyżej wymienionych obiektach : ca.320 osób. Wymienione powyżej obiekty są w części monitorowane: - wewnętrznie (7 kamer w prawej części 3 piętra budynku i 1kamera z oglądem pola recepcji na parterze) oraz zewnętrznie z pomocą 9 kamer, których obrazy są wyświetlane na 2-ch monitorach w portierni budynku C-2. 4.Do obowiązków Wykonawcy - w zakresie monitoringu i interwencji związanych z ochroną budynku biurowego przy ul. Sienkiewicza 63, należeć będzie w szczególności : a) monitorowanie sygnałów alarmowych pochodzących z lokalnego systemu alarmowego (rodzaj monitorowanych sygnałów, rodzaj łącza, wykaz Osób Upoważnionych, którym należy przekazać odpowiadające sygnałom informacje oraz sposób ich przekazania, strony uzgadniają w Karcie Obiektu) b) podejmowanie interwencji przez cały czas trwania umowy przy pomocy grupy ochrony doraźnej na sygnały alarmowe pochodzące z lokalnego systemu alarmowego uzgodnione w Karcie Obiektu. c) ujęcie ewentualnego sprawcy (ów) przestępstwa i oddanie w ręce Policji, a także zabezpieczenie obiektu do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego (Osoby Upoważnionej), d) podjęcie mieszczących się w granicach prawa działań zmierzających do eliminacji zagrożeń przy współdziałaniu z : Policją, Strażą Miejską, Państwową Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym, Pogotowiem Energetycznym w przypadku wystąpienia zagrożenia w/w Obiektu i osób w nim przebywających Termin wykonania zamówienia: od 02-01-2012 roku do 30-12-2014 roku, z zastrzeżeniem, że z przyczyn formalno-prawnych termin rozpoczęcia usługi może ulec zmianie z jednoczesnym zachowaniem okresu zakończenia usługi w dniu 30-12-2014r. oraz z zastrzeżeniem, że termin wykonania usługi dla Zadania II ( monitoring) przy ulicy Sienkiewicza 63 z przyczyn techniczno-organizacyjnych może ulec skróceniu. Przejęcie obiektów objętych ochroną i monitoringiem wraz ze wskazaniem dokładnej daty i godziny rozpoczęcia ochrony i monitoringu zostanie uzgodnione z Zamawiającym i Wykonawcą wyłonionym do realizacji zamówienia. W tym celu zostanie sporządzony odrębny protokół podpisany przez obie strony..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Ochrony Security Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 5a, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210790,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 241289,28

  • Oferta z najniższą ceną: 211142,88 / Oferta z najwyższą ceną: 283560,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.