Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-20
Strzyżewice: Zakup wyposażenia do dworku w Piotrowicach na potrzeby Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice
Numer ogłoszenia: 338766 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzyżewice , 23-107 Strzyżewice, woj. lubelskie, tel. 081 5666025, faks 081 5666025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia do dworku w Piotrowicach na potrzeby Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do budynku dworku w Piotrowicach, adres: Piotrowice 94, gm. Strzyżewice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 6 do nr 11 do SIWZ - specyfikacja techniczna wyposażenia. Uwaga: 1) przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia należy sprawdzić wszystkie wymiary na miejscu - dotyczy mebli wykonywanych na wymiar oraz dekoracji okiennych. 2) w cenę wyposażenia należy wliczyć koszty transportu i montażu w miejscu dostawy. Dotyczy części 2 zamówienia: Dostawa mebli kuchennych i sprzętu AGD do kuchni i pomieszczenia socjalnego - Opis w specyfikacji technicznej określa rodzaje mebli i wyposażenia, jakie powinno znaleźć się w kuchni i pomieszczeniu socjalnym. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy również szczegółowe zaprojektowanie rozmieszczenia mebli i wyposażenia. Dotyczy wszystkich części: przed wykonaniem dostaw należy przekazać zamawiającemu do akceptacji wzory dostarczanych przedmiotów. Dostarczone wyposażenie powinno odpowiadać parametrom jakościowym określonym w obowiązujących normach. Meble biurowe powinny posiadać odpowiednie atesty. Warunki i zasady realizacji zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca, z określeniem firmy i adresu Podwykonawcy. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące. 2) Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w: a) SIWZ, w tym załącznikach do SIWZ, a w szczególności zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy, b) ofercie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na następujące części: Część 1: Dostawa dekoracji okiennych Część 2: Dostawa mebli i sprzętu AGD do kuchni i pomieszczenia socjalnego Część 3: Dostawa mebli biurowych Część 4: Dostawa naczyń i urządzeń bankietowych Część 5: Dostawa wyposażenia łazienek i schowka Część 6: Dostawa mebli ekspozycyjnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.40.00-3, 39.14.14.00-6, 39.12.10.00-6, 39.11.20.00-0, 39.13.60.00-4, 39.13.40.00-0, 39.13.21.00-7, 39.15.60.00-0, 39.15.41.00-7, 39.22.12.00-9, 39.22.11.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzyzewice.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Strzyżewice, 23-107 Strzyżewice 109, pok. nr 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Strzyżewice, 23-107 Strzyżewice 109, pok. nr 21 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja realizowana w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa dekoracji okiennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmuiotem zamówienia jest dostawa dekoracji okiennych (karniszy, zestawów zasłona + firany, firan oraz rolet) w ilościach podanych w specyfikacji technicznej wyposażenia (załacznik nr 6 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.10-2, 39.51.51.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli i sprzętu AGD do kuchni i pomieszczenia socjalnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli pod wymiar wraz z usługą szczegółowego zaprojektowania według wytycznych zamawiajacego zawartych w załaczniku nr 7 do siwz. W zakres zamówienia wchodzą: meble kuchenne do dużej kuchni, osprzęt i okucia do mebli kuchennych do dużej kuchni, wyposażenie AGD do dużej kuchni, witryna magazynowo - wystawiennicza, meble do kuchni małej, sprzęt AGD do kuchni małej, lada recepcyjna główna i lada uchylna do szatni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.14.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem w tej części zamówienia są meble biurowe, szczegółowy opis oraz zestawienie zawarte jest w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.10.00-6, 39.11.20.00-0, 39.13.60.00-4, 39.13.40.00-0, 39.13.21.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa naczyń i urządzeń bankietowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: zastawy bankietowych na 100 osób, 1 komplet urządzeń baknietowych oraz zestaw naczyń do gotowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.00-8, 39.22.12.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wyposażenia łazienek i schowka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia łazienek i schowka, szczegółowe zestawienie i opis poszczególnych elementów zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.40.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mebli ekspozycyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli ekspozycyjnych, szczegółowy opis wyposażenia zawarty jest w załączniku nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.41.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI STRZYŻEWICE
- Budowa budynku żłobka w Osmolicach Pierwszych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu
- Przebudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Strzyżewice
więcej: przetargi STRZYŻEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Strażnicy KP PSP z JRG w Żarach - etap VIII.5 - dostawa i montaż wyposażenia
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
- Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie
- "Dostawa foteli, krzeseł oraz mebli na przejścia graniczne oraz dla LZOPG w Chełmie"
- Zakup wyposażenia do projektu pn. "Adaptacja starego przedszkola na bibliotekę"
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.