eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżewiceZakup wyposażenia do dworku w Piotrowicach na potrzeby Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Strzyżewice: Zakup wyposażenia do dworku w Piotrowicach na potrzeby Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice
Numer ogłoszenia: 338766 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzyżewice , 23-107 Strzyżewice, woj. lubelskie, tel. 081 5666025, faks 081 5666025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia do dworku w Piotrowicach na potrzeby Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do budynku dworku w Piotrowicach, adres: Piotrowice 94, gm. Strzyżewice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 6 do nr 11 do SIWZ - specyfikacja techniczna wyposażenia. Uwaga: 1) przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia należy sprawdzić wszystkie wymiary na miejscu - dotyczy mebli wykonywanych na wymiar oraz dekoracji okiennych. 2) w cenę wyposażenia należy wliczyć koszty transportu i montażu w miejscu dostawy. Dotyczy części 2 zamówienia: Dostawa mebli kuchennych i sprzętu AGD do kuchni i pomieszczenia socjalnego - Opis w specyfikacji technicznej określa rodzaje mebli i wyposażenia, jakie powinno znaleźć się w kuchni i pomieszczeniu socjalnym. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy również szczegółowe zaprojektowanie rozmieszczenia mebli i wyposażenia. Dotyczy wszystkich części: przed wykonaniem dostaw należy przekazać zamawiającemu do akceptacji wzory dostarczanych przedmiotów. Dostarczone wyposażenie powinno odpowiadać parametrom jakościowym określonym w obowiązujących normach. Meble biurowe powinny posiadać odpowiednie atesty. Warunki i zasady realizacji zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca, z określeniem firmy i adresu Podwykonawcy. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące. 2) Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w: a) SIWZ, w tym załącznikach do SIWZ, a w szczególności zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy, b) ofercie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na następujące części: Część 1: Dostawa dekoracji okiennych Część 2: Dostawa mebli i sprzętu AGD do kuchni i pomieszczenia socjalnego Część 3: Dostawa mebli biurowych Część 4: Dostawa naczyń i urządzeń bankietowych Część 5: Dostawa wyposażenia łazienek i schowka Część 6: Dostawa mebli ekspozycyjnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.40.00-3, 39.14.14.00-6, 39.12.10.00-6, 39.11.20.00-0, 39.13.60.00-4, 39.13.40.00-0, 39.13.21.00-7, 39.15.60.00-0, 39.15.41.00-7, 39.22.12.00-9, 39.22.11.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzyzewice.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Strzyżewice, 23-107 Strzyżewice 109, pok. nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Strzyżewice, 23-107 Strzyżewice 109, pok. nr 21 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja realizowana w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa dekoracji okiennych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmuiotem zamówienia jest dostawa dekoracji okiennych (karniszy, zestawów zasłona + firany, firan oraz rolet) w ilościach podanych w specyfikacji technicznej wyposażenia (załacznik nr 6 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.10-2, 39.51.51.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli i sprzętu AGD do kuchni i pomieszczenia socjalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli pod wymiar wraz z usługą szczegółowego zaprojektowania według wytycznych zamawiajacego zawartych w załaczniku nr 7 do siwz. W zakres zamówienia wchodzą: meble kuchenne do dużej kuchni, osprzęt i okucia do mebli kuchennych do dużej kuchni, wyposażenie AGD do dużej kuchni, witryna magazynowo - wystawiennicza, meble do kuchni małej, sprzęt AGD do kuchni małej, lada recepcyjna główna i lada uchylna do szatni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem w tej części zamówienia są meble biurowe, szczegółowy opis oraz zestawienie zawarte jest w załączniku nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.10.00-6, 39.11.20.00-0, 39.13.60.00-4, 39.13.40.00-0, 39.13.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa naczyń i urządzeń bankietowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: zastawy bankietowych na 100 osób, 1 komplet urządzeń baknietowych oraz zestaw naczyń do gotowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.00-8, 39.22.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wyposażenia łazienek i schowka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia łazienek i schowka, szczegółowe zestawienie i opis poszczególnych elementów zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mebli ekspozycyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli ekspozycyjnych, szczegółowy opis wyposażenia zawarty jest w załączniku nr 11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.41.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.