Ogłoszenie z dnia 2008-11-28
Zielona Góra: Usługi przekazywania świadczeń emerytalno-rentowych i świadczeń doraźnych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) do banków wskazanych przez świadczeniobiorców Oddziału Regionalnego KRUS w Zielonej Górze oraz prowadzenie rachunku bankowego Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej.
Numer ogłoszenia: 338325 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Zielonej Górze , gen. Józefa Bema 44, 65-170 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4523100, faks 068 4523110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przekazywania świadczeń emerytalno-rentowych i świadczeń doraźnych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) do banków wskazanych przez świadczeniobiorców Oddziału Regionalnego KRUS w Zielonej Górze oraz prowadzenie rachunku bankowego Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia części 1 - jest usługa bankowa w zakresie wypłat świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników: emerytalno-rentowych oraz realizacji doraźnych wypłat na indywidualne rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) osób fizycznych do banków wskazanych przez świadczeniobiorców zamawiającego zgodnie z wykazem i zapisem na magnetycznych nośnikach informacji o strukturze wymaganej przez Video-Tel (standard NBP). 1)szacunkowa ilość przelewów przez okres 36 miesięcy wykonywania zamówienia wynosi 187.560 sztuk. 2)Wspólny Słownik Zamówień CPV: 66.11.00.00-4 usługi bankowe. 1.1 Realizacja zamówienia będzie polegała na świadczeniu usług: a)przekazywanie świadczeń emerytalno-rentowych w czterech terminach płatności 01, 05, 10 i 20 dnia każdego miesiąca na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR); b)przekazywanie dowolnego dnia roboczego miesiąca w zależności od potrzeb wypłat świadczeń emerytalno-rentowych doraźnych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR). 1.2 Zamawiający przekazywać będzie środki niezbędne do zabezpieczenia: a)wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych oraz na prowizję dla Wykonawcy na wskazany rachunek najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem płatności świadczeń; b)wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych doraźnych na 1 dzień roboczy przed terminem płatności; c) w celu realizacji w/w zamówienia zamawiający nie przewiduje założenia odrębnego rachunku u Wykonawcy. 1.3 Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zleceń za pośrednictwem bezpiecznej (szyfrowanej) poczty elektronicznej. 1.4.Zamawiający będzie przesyłał pliki zawierające dane dotyczące wypłaty świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników w formacie VideoTel. 1.5. W razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających przekazywanie plików za pomocą poczty elektronicznej realizacja zleceń będzie odbywała się na podstawie zbiorczego polecenia przelewu, obejmującego kwotę wszystkich świadczeń do wypłaty wraz z załącznikami w formie płyty CDR zawierającej dane osobowe świadczeniobiorców, indywidualne wysokości świadczeń, numery kont i inne niezbędne dane do wypłaty. 1.6. Zastosowane przez zamawiającego formaty danych elektronicznych winny być akceptowane przez Wykonawcę. Płytę CDR w zalakowanej kopercie odbierał będzie z siedziby zamawiającego za pokwitowaniem osobiście upoważniony do tego pracownik Wykonawcy z dołączonym wydrukiem kontrolnym, zawierającym ilość pozycji w bazie oraz łączną kwotę świadczeń. 1.7.Wykonawca realizuje wyłącznie zlecenia zamawiającego podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami pieniężnymi. 1.8 Wykonawca przekaże powyższe środki na konta indywidualne świadczeniobiorców w tym samym dniu po ich przyjęciu w systemie ELIKSIR lub równoważnym. 1.9 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przejęte zlecenia wypłat do wysokości środków przekazanych na rachunek bankowy. 1.10 W przypadku niedotrzymania terminów wypłat świadczeń Wykonawca naliczy i wypłaci świadczeniobiorcy odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki. 1.11 Zwroty świadczeń wpływające na konto Wykonawcy (likwidacja rachunku ROR przez świadczeniobiorcę lub inne przyczyny), zostaną przekazane na wskazane konto bankowe Zamawiającego nie później niż w dniu następnym po otrzymaniu zwrotu. Za zwroty świadczeń Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat. 1.12 Wykonawca jest zobowiązany do używania powierzonych przez Zamawiającego środków pieniężnych wyłącznie do realizacji przedmiotu zamówienia. 1.13 W razie wypłacenia osobie nieuprawnionej Wykonawca pokrywa szkodę wyrządzoną Zamawiającemu w pełnej wysokości. 2. Przedmiotem zamówienia części 2 - jest usługa prowadzenia rachunku bankowego obsługującego Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej. 1) szacunkowa ilość przelewów przez okres 36 miesięcy wykonywania zamówienia wynosi 14400 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień CPV: 66.11.00.00-4 usługi bankowe. 2.1 Realizacja usługi będzie polegała na otwarciu i prowadzeniu na rzecz Zamawiającego rachunku bankowego dla Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników oraz przechowywaniu jego środków pieniężnych i prowadzeniu rozliczeń pieniężnych w złotych polskich na jego zlecenie za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej bezpiecznej (szyfrowanej), w którym wymagana jest funkcja importu przelewów z pliku w standardzie Video-Tel oraz ich zbiorczego zatwierdzenia do wypłaty przez dwie osoby. 2.2 Z rachunku Funduszu Składkowego dokonywane będą wypłaty zasiłków chorobowych, macierzyńskich, jednorazowych odszkodowań powypadkowych oraz inne wypłaty. 2.3 Za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Wykonawca umożliwi Zleceniodawcy: a) uzyskiwanie następujących informacji o rachunku bankowym Funduszu Składkowego: -wyciągów bankowych z uwzględnieniem salda na początek i koniec dnia operacyjnego; - informacji o zrealizowanych w ciągu dnia operacjach; b) dokonywanie następujących operacji na rachunku bankowym Funduszu Składkowego: - bieżąca realizacja złożonych dyspozycji w złotych polskich (w dniu złożenia dyspozycji); -realizacja złożonych dyspozycji z bieżących wpływów (do wysokości aktualnego salda na rachunku)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące załączniki: 1) wypełniony formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 (do części 1) i załącznik nr 1a (do części 2) do SIWZ; 2) oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3) parafowany przez Wykonawcę formularz postanowień umowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 (do części 1) i załącznik nr 3a (do części 2) do SIWZ. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów wynika upoważnienie do reprezentowania; 7) jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania. 3. Formularz oferty, wszelkie oświadczenia składane przez Wykonawców muszą być autoryzowane, tj. opieczętowane i podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Pozostałe dokumenty składające się na ofertę mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby podpisujące ofertę): 1) poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. czytelnie /imię i nazwisko/ lub z imienną pieczątką osoby poświadczającej); 2) w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem przez inną osobę niż osoba podpisująca ofertę, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 5. Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie - każdy z nich zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Zielonej Górze przy ul. Gen. Józefa Bema 44, 65-170 Zielona Góra..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Zielonej Górze przy ul. Gen. Józefa Bema 44, 65-170 Zielona Góra, pokój nr 205 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Inowłódz oraz jednostek organizacyjnych w latach 2026-2028
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jawor i jej jednostek organizacyjnych na lata 2026-2029
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości do 6.600.000,00 PLN
- Kompleksowe prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Siechnice oraz jednostek organizacyjnych Gminy
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.600.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Strzelno i jednostek organizacyjnych gminy.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





