eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ModliborzyceRemont i adaptacja budynku remizy OSP na świetlicę wiejską oraz remont garaży w miejscowości Stojeszyn Pierwszy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-20

Modliborzyce: Remont i adaptacja budynku remizy OSP na świetlicę wiejską oraz remont garaży w miejscowości Stojeszyn Pierwszy
Numer ogłoszenia: 338203 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 362026 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Modliborzyce, ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce, woj. lubelskie, tel. 015 8715079, faks 015 8717102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i adaptacja budynku remizy OSP na świetlicę wiejską oraz remont garaży w miejscowości Stojeszyn Pierwszy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja budynku remizy OSP na świetlicę wiejską oraz remont garaży w miejscowości Stojeszyn Pierwszy. Remont i adaptacja budynku na świetlicę wiejską obejmować będzie: 1. Roboty remontowe wewnętrzne - oczyszczenie i wyrównanie powierzchni, wykonanie gładzi i malowanie ścian wewnętrznych, wykonanie ścianek działowych, wykonanie posadzek z płytek i paneli podłogowych 2. Stolarkę okienna i drzwiową 3. Roboty remontowe zewnętrzne - rozebranie rynien i rur spustowych, wymiana parapetów zewnętrznych, montaż obróbek blacharskich 4. Elewację - docieplenie budynku styropianem, nałożenie mozaiki 5. Wentylację mechaniczną 6. Wykonanie szamba 7. Wykonanie opaski i parkingu 8. Zakup wyposażenia kuchni Remont garaży obejmował będzie: 1. Roboty remontowe wewnętrzne - oczyszczenie i wyrównanie powierzchni, wykonanie gładzi i malowanie ścian wewnętrznych, wykonanie posadzek z płytek 2. Stolarkę okienną i drzwiową 3. Roboty remontowe zewnętrzne - wymiana parapetów 4. Wymianę konstrukcji dachowej wraz z pokryciem oraz wymianą rynien i rur spustowych 5. Elewację - docieplenie budynku styropianem, nałożenie faktury nakrapianej lub rustykalnej 6. Wykonanie opaski Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia: 1) zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik do SIWZ, 2) zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, 3) z należytą starannością, 4) terminowo. Roboty, o których mowa wyżej należy wykonać z materiałów Wykonawcy. Jeżeli w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach działania 3.4 - Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. DAWBUD Paweł Grzywacz, ul. Krótka 16, 26-670 Pionki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 349573,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 210167,50

  • Oferta z najniższą ceną: 210167,50 / Oferta z najwyższą ceną: 331750,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.