eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Iławie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-20

Iława: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Iławie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 33741 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15839 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Iławski, ul. Gen. Władysława Andersa 2a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 649 07 42, faks 089 649 66 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Iławie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych oraz odbiór do złomowania zużytych tablic. Tablice Wykonawca wykona z własnych materiałów. Przewidywana orientacyjna liczba zamawianych w okresie obowiązywania umowy tablic wynosi: 13000 sztuk. Podana liczba stanowi wartość szacunkową. Liczba tablic, która zostanie dostarczona zamawiającemu jest uzależniona od wielkości zapotrzebowania na nowe rejestracje lub wymianę tablic przy czym Zamawiający deklaruje iż zamówi co najmniej 80% podanej ilości tablic. Wskazana liczba umożliwi Zamawiającemu wybór oferty najkorzystniejszej oraz przybliży Wykonawcy wielkość zamówienia. Rodzaje zamawianych tablic: a) tablice samochodowe jedno i dwurzędowe; b) tablice do przyczep jedno i dwurzędowe; c) tablice motocyklowe, motorowerowe, ciągnikowe; d) tablice zabytkowe samochodowe, motocyklowe i motorowerowe; e) wtórniki tablic rejestracyjnych; f) tablice tymczasowe. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona odbioru i utylizacji wycofanych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymogi określone przepisami prawa i być wykonane zgodne z wzorami określonymi w załączniku Nr 8 do rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 22.07.2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) a w przypadku zmiany wymienionych przepisów zgodne z obowiązującymi przepisami na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02.05.2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. poz. 585) a w przypadku zmiany wymienionych przepisów zgodne z obowiązującymi przepisami na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Dostawy muszą spełniać wymogi zawarte w ww. przepisach. Wykonawca dostarcza tablice do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Iławie na swój koszt. Wykonawca zaoferuje wszystkie typy tablic rejestracyjnych w jednej, takiej samej cenie jednostkowej brutto. Cena jednostkowa tablicy rejestracyjnej będzie stała w trakcie trwania umowy Wykonawca udzieli 5-letniego okresu gwarancji na dostarczone tablice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy 44.31.64.00 - Drobne artykuły metalowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DERPOL Sp. z o.o., ul. Inflancka 5/81, 00-189 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85063,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60710,00

  • Oferta z najniższą ceną: 60710,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71630,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.