Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Inowrocław: Przetarg nieograniczony na dostawę nowych części zamiennych do pojazdów Miejskie Przedsiębiorstwa Komunikacyjne spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Numer ogłoszenia: 337263 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3576068, 664412793, faks 052 3576060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.inowroclaw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mpk.inowroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę nowych części zamiennych do pojazdów Miejskie Przedsiębiorstwa Komunikacyjne spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie nowych części zamiennych do pojazdów używanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp. z o.o. w Inowrocławiu wg szczególowego opisu zamówienia zgodnie z załącznikami nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5. 4.6, 4.7. do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Cześć I- zadanie nr:4.1, 4.2, 4.3, 4.4. Część II- zadanie nr 4.5 Cześć III- zadanie nr 4.6 Cześć IV-zadanie nr 4.7 Zamawiającu nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje możliwośc zamówienia uzupełniającego w wysokości nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zgodnie z art.45 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych obciąza się oferentów obowiązkiem wniesienia wadium. Wysokość wadium ustala się za każdą część w następujących kwotach: Część I- zadnie nr: 4.1, 4.2, 4.3, 4.4; 8 000 złotych (osiem tysięcy złotych) Część II- zadanie nr: 4.5; 900 złotych ( dziewięćset złotych) Część III- zadanie nr: 4.6; 1 200 złotych (tysiąc dwieście złotych) Część IV- zadanie nr: 4.7; 1 200 złotych (tysiąc dwieście złotych) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Termin wniesienia wadium ustala się do dnia 18.12.2008r do godziny 10.00 Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer Bank Polska Kasa Opieki S.A. I oddział Inowrocław 76124011961111000013417361 Wadium wniesione w innej formie należy załączyć do oferty. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacjami ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wnosząc wadium w pieniądzu, oferent jest obowiązany podać zamawiającemu numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków 1.Do udziału w postępowaniu dopuszcza się oferentów, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy- Prawo zamówień publicznych, a ponadto: 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedłożyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia oferenta w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)oświadczenie, że spełniają warunki określone art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 7)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 8)referencje potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie poprzednim, zostały należycie wykonane; 9)dowód wniesienia wadium. W wypadku, gdy chęć udziału w postępowaniu zgłaszają podmioty występujące wspólne muszą one przedłożyć umowę regulującą wzajemną współpracę. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, muszą być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej ze stron za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W szczególności niezłożenie wykazu, o którym mowa w wymagane dokumenty pkt.8 niniejszej specyfikacji, względnie brak referencji potwierdzających należyte wykonanie odpowiedniej liczby dostaw będzie oznaczać, że oferent nie posiada niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, umożliwiających mu wykonanie zamówienia i podlega wykluczeniu. Ofertę wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95.00
- 2 - Termin dostawy - 5.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.inowroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o.o. w Inowrocławiu ul. Ks.P.Wawrzyniaka 33 88-100 Inowrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 10:00, miejsce: W sekretariacie Miejskiego Przedsięsbiorstwa Komunikacyjnego sp. z o.o. w Inowrocławiu ul. Ks.P. Wawrzyniaka 33 88-100 Inowrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 4.1 Części eletryczne, agregaty grzewcze, alternatory, rozruszniki Zadanie 4.2 Częsci pneumatyczne Zadanie 4.3 Części do silnika.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części do autobusów Marki Jelcz MM120, PR, MM125, części do Webasto DBW2020 i 268,07, alternator G1030, rozprusznik R21, alternator VG900 pozostałe części eletryczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00-3, 34.32.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95.00
- 2. Termin dostawy - 5.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 4.5 Części do autobusów OTOYOL-IVECO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części do autobusów OTOYOL-IVECO Części dla 3 autobusów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00-3, 34.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95.00
- 2. Termin dostawy - 5.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 4.6 Części do autobusu Autosan A1010M.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części do 3 autobusów Autosan A1010M.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00-3, 34.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95.00
- 2. Termin dostawy - 5.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4.7- części do autobusu Solbus.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części do 4 autobusów Solbus SN 11 i dwóch autobusów Solbus B 9,5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00-3, 34.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95.00
- 2. Termin dostawy - 5.00
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Naprawa nawierzchni mineralnej wodoprzepuszczalnej alejek na terenie Parku Solankowego w Inowrocławiu
- Doposażenie Gminy Inowrocław w wyposażenie niezbędne do realizacji zadań OL i OC
- Doposażenie Gminy Inowrocław w sprzęt niezbędny do realizacji zadań OL i OC
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki w ramach zadania: Zapewnienie ciągłości dostaw żywności, produktów leczniczych, wody pitnej w tym awaryjnych ujęć wody i budowa lokalnych studni.
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





