To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-19
Zawiercie: Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów oraz galanterii biurowej dla placówek oświatowo-wychowawczych dla których organem prowadzącym jest Powiat Zawierciański oraz Gospodarstwa Pomocniczego - Ośrodek Szkoleniowo -Wypoczynkowy przy ZOEASiPOW w Zawierciu, z siedzibą w Jeziorowicach 25.
Numer ogłoszenia: 33714 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16056 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu, ul. Macieja Rataja 29a, Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów oraz galanterii biurowej dla placówek oświatowo-wychowawczych dla których organem prowadzącym jest Powiat Zawierciański oraz Gospodarstwa Pomocniczego - Ośrodek Szkoleniowo -Wypoczynkowy przy ZOEASiPOW w Zawierciu, z siedzibą w Jeziorowicach 25..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Tusze do pieczątek, notesy i indeksy samoprzylepne, blok listowy, kostki biurowe, kartony i pudła archiwizacyjne, skoroszyty zeszyty, teczki wiązane i z gumką, druki, bloki rysunkowe i techniczne, kartony, dzienniki szkolne, farby: witrażowe, plakatowe, kleje, modelina i plastelina, papier kserograficzny biały i kolorowy do drukarek, segregatory, przekładki indeksujące do segregatora, koperty, papier ozdobny i pakowny, kalki maszynowe, taśma do kalkulatora, koszulki A-4, taśmy klejące, okładki do bindowania i termobindowania, teczki z pcv, folie, klipsy do papieru, spinacze, zszywki, szpilki, pinezki, temperówki, gumki do wycierania, długopisy, markery, ołówki, pisaki, poduszki do pieczątek, wkłady do długopisów, korektory, zszywacze, dziurkacze, linijki, tonery do drukarek, kserokopiarek i faksu, rolki do faksów, atramenty do drukarek, kaseta do drukarki, dyskietki, płyty CD, CD-RW, DVD, pojemniki na dyskietki i płyty CD, etui na CD, ręczniki papierowe, papier toaletowy, serwetki gastronomiczne, kreda, kredki i pędzelki do malowania, tablice korkowe, obrotowe, nożyczki i nożyk do papieru z blokadą, sznurek, worki do odkurzaczy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 24.80.00.00 - 24.80.00.00 24.90.00.00 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne 39.10.00.00 - Meble 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 91693.18 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów oraz galanterii biurowej dla placówek oświatowo - wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Hamdlowa LEAN Andrzej Leśniewski, ul. Oświatowa 44, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 102735,01
- Oferta z najniższą ceną: 102735,01 oferta z najwyższą ceną: 102735,01
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów oraz galanterii biurowej dla Gospodarstwa Pomocniczego w Jeziorowicach
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ LEŚNIEWSKI Firma Handlowa LEAN
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ LEŚNIEWSKI Firma Handlowa LEAN
- Firma Handlowa LEAN Andrzej Leśniewski, ul. Oświatowa 44, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1035,25
- Oferta z najniższą ceną: 1035,25 oferta z najwyższą ceną: 1035,25
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-osobowego przystosowanego do przewozu osoby na wózku inwalidzkim
- Wykonanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: "Przebudowa ul. Widnej na działce nr ew. 42/4 k.m. 26 w Zawierciu (odcinek od ul. Stalowników do ul. Bocznej) wraz z budową (...).
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej na potrzeby regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
- "Naprawa dachu nad łącznikiem w II Liceum Ogólnokształcącym im. Heleny Malczewskiej w Zawierciu"
- "Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu"
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Urzędzie Miasta Sokołów Podlaski
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
- Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów IT
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w ramach projektu "Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno"
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.