eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieZakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów oraz galanterii biurowej dla placówek oświatowo-wychowawczych dla których organem prowadzącym jest Powiat Zawierciański oraz Gospodarstwa Pomocniczego - Ośrodek Szkoleniowo -Wypoczynkowy przy ZOEASiPOW w Zawierci

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-03

Zawiercie: Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów oraz galanterii biurowej dla placówek oświatowo-wychowawczych dla których organem prowadzącym jest Powiat Zawierciański oraz Gospodarstwa Pomocniczego - Ośrodek Szkoleniowo -Wypoczynkowy przy ZOEASiPOW w Zawierciu, z siedzibą w Jeziorowicach 25.
Numer ogłoszenia: 16056 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów oraz galanterii biurowej dla placówek oświatowo-wychowawczych dla których organem prowadzącym jest Powiat Zawierciański oraz Gospodarstwa Pomocniczego - Ośrodek Szkoleniowo -Wypoczynkowy przy ZOEASiPOW w Zawierciu, z siedzibą w Jeziorowicach 25..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Tusze do pieczątek, notesy i indeksy samoprzylepne, blok listowy, kostki biurowe, kartony i pudła archiwizacyjne, skoroszyty zeszyty, teczki wiązane i z gumką, druki, bloki rysunkowe i techniczne, kartony, dzienniki szkolne, farby: witrażowe, plakatowe,kleje, modelina i plastelina,papier kserograficzny biały i kolorowy do drukarek, segregatory, przekładki indeksujące do segregatora, koperty, papier ozdobny i pakowny, kalki maszynowe, taśma do kalkulatora, koszulki A-4, taśmy klejące, okładki do bindowania i termobindowania, teczki z pcv, folie, klipsy do papieru, spinacze, zszywki, szpilki, pinezki, temperówki, gumki do wycierania, długopisy, markery, ołówki, pisaki, poduszki do pieczątek, wkłady do długopisów, korektory, zszywacze, dziurkacze, linijki, tonery do drukarek, kserokopiarek i faksu, rolki do faksów, atramenty do drukarek, kaseta do drukarki, dyskietki, płyty CD, CD-RW, DVD, pojemniki na dyskietki i płyty CD, etui na CD,ręczniki papierowe, papier toaletowy, serwetki gastronomiczne,kreda, kredki i pędzelki do malowania,tablice korkowe, obrotowe,nożyczki i nożyk do papieru z blokadą,sznurek,worki do odkurzaczy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 24.80.00.00 - 24.80.00.00 24.90.00.00 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne 39.10.00.00 - Meble 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 13.03.2009r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm./. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby wadium składane w formie innej niż pieniężna wskazywało na wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Wadium w formie pieniężnej powinno zostać wniesione na rachunek bankowy zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 12.02.2009 r. do godz. 1000 Nr konta zamawiającego, na które należy wpłacić wadium: BOŚ O/Katowice 09 1540 1128 2001 7144 7124 0007. Wadium wniesione w formie pieniężnej zamawiający będzie przechowywać na rachunku bankowym.Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w kasie budynku zamawiającego w terminie do dnia i godziny składania ofert tj. do dnia 12.02.2009r. do godz. 1000 Wysokość wadium wynosi:dla I części: 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych),dla II części: 25zł (słownie: dwadzieścia pięć złotych) Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP. 1.1. Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a)wypełnionego oświadczenia wykonawcy wg Załącznika Nr 3 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę) c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę) d)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę) 1.1.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155), zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1. : 1)lit. b, c, d - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 1.1.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1.1.1 tego punktu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt.1.1.1 dotyczące terminów stosuje się odpowiednio. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Zał. Nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; za spełnienie warunku uważać się będzie wykazaniem minimum jednej dostawy w okresie 1 roku o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. Zamawiający dopuszcza przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełnionego oświadczenia wykonawcy wg Załącznika Nr 3 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę) c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę) d)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę),wypełnionego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wg Zał. Nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie;(w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie). Zamawiający dopuszcza przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Wypełniony druk OFERTA wg Załącznika Nr 1 wraz z Załącznikiem Nr 2 i lub 2a, parafowany wzór umowy (Zał. Nr 5 i lub 5a ), pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, dowód wpłaty wadium. W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera , do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń w systemie spełnia nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo -Wychowawczych w Zawierciu, 42-400 Zawiercie, ul. Rataja 29a. pok nr. 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo -Wychowawczych w Zawierciu, 42-400 Zawiercie, ul. Rataja 29a. pok nr. 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 13.03.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów oraz galanterii biurowej dla placówek oświatowo - wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Papier do drukarki A4 160 g/m2 opak 205 arkuszy, kremowy-45ryza 2.Papier kancelaryjny w kratkę A3 opak. 500ark.-26op. 3.Papier kancelaryjny w linię A3 opak 500 ark.-13op. 4.Kostki biurowe (8,5x8,5x500kartek)-144szt. 5.Papier szary pakowy (brązowy prążkowany 50g/m2)-182ark. 6.Papier do drukarek z perforacją A4 składanka (pojedynczy80g/m2) -5kartonów 7.Papier do drukarek z perforacją A4 składanka (potrójny) - kolorowa kopia(gwarancja kopiowania 5lat,trwałość kopii 25lat) 600składek-5kartonów 8.Papier do drukarek z perforacją A4 składanka (podwójny) - kolor9gwarancja kopiowania 5lat,trwałość kopii 25lat) 900składek -15karton 9.Segregator A4/75mm (oklejony na zewnątrzpoliolefiną,a wewnatrz jasnoszarym papierem,dwustronn,wymienna etykieta,na dolnych krawędziach metalowe okucia,na grzbiecie otwór na palec)-310szt. 10.segregator A4-2 -ringowy, szer.-7cm, kieszonka na wymienną etykietę-5szt. 11.segregator bankowy A5, szer.-7cm, mechanizm dźwigowy, boczne oczka RADO, kieszonka na wymienną etykietę-6szt. 12.Przekładki indeksujące do segregatora, A4 kartonowe, alfabet-2 op. 13.Przekładki indeksujące do segregatora, A4 kartonowe, 10-12 kolor-126op. 14.Segregator 4-ringowy A4, szer. grzbietu 75/80 mm-32szt. 15.Segregator A5/75 mm-20szt. 16.Kalka maszynowa A4/50arkuszy -4op. 17.Koperty C4 (białe) samoprzylepne HK-1592szt. 18.Koperty C5 (białe) samoprzylepne HK-2475szt. 19.Koperty C6 (białe) samoprzylepne-6544szt. 20.Koperty B4 (355 x 247 mm) białe samoprzylepne-601szt. 21.Papier kolorowy zwykły A-4 9kartek-17szt. 22.Papier ozdobny 70x100 20 szt-10 szt. 23.Papier do tablicy konferencyjnej-13szt. Biuwar z listwą ochronną: 24.z kalendarzem na rok 2009-2szt. 25.z tygodniowym planem zajęć-1szt. 26.Bibuła karbowana różne kolory-22szt. 27.Kartki samoprzylepne 76x76 100kartek zółte-329bl. 28.Notes samoprzylepny bloczek żółty 50 x 40 mm-85bl. 29.Indeksy samoprzylepne, 4 kolory, neon, 20 x 50 mm-36szt. 30.Blok listowy A4/50k-75szt. 31.Blok makulaturowy A4/50k-40szt. 32.Papier kolorowy samoprzylepny A-4 8kartek-65szt. 33.Karton archiwizacyjny do formatu A4 , szer. min. 9,5 cm-10szt. 34.Pudło archiwizacyjne 33x26x5 cm-10szt. 35.Pudło archiwizacyjne 33x26x7,5 cm -55szt. 36.Pudło archiwizacyjne 33x26x11cm-30szt. 37.Pudło archiwizacyjne zbiorcze (mieszczące 5 pudełek archiwizacyjnych)8szt. 38.Pudło archiwizacyjne otwarte, ścięte na czasopisma, A4,, kolor, szer. Grzbietu 70-80 mm-24szt. 39.Ręczniki papierowe - rolka, szer. 23 cm, 48 listków-2122szt. 40.Papier toaletowy 180 listków-14462szt. 41.Papier toaletowy JUMBO lub równoważny szer. 9cm, średn rolki 18cm,szary, średn tulejki ok.. 5,5cm-150 szt. 42.Ręczniki papierowe do dozownika typu JOFEL lub równoważny 10x22 rolka-100szt. 43.Papier toaletowy do dozownika typu JOFEL lub równoważny biały, 12x22 rolka -100szt. 44.Serwetki gastr 15x15 a500-34szt. 45.Serwetki gastr 32x32 a20 -12szt. 46.Wykałaczki długie op. 80-100szt-5op. 47.Ręcznik papier. pojedynczo składany typ Z-Z 5000-18 szt. 48.Sznurek jutowy szpulka 0,5kg-3szt. 49.Worki do odkurzacza typ 1010-10szt. 50.Worki do odkurzacza Zelmer typ 2010 (5szt)-5op. 51.Worki do odkurzacza Zelmer Elf 321, 322 iż.321.0081-35szt. 52.Skoroszyty zawieszkowe A4 (gramatura 275g/m2)-310 szt. 53.Teczki wiązane A4 (gramatura 300g/m2)-770szt. 54.Teczki z gumką A4 (gr.350g/m2)-500szt. 55.Skoroszyt oczkowy A4(gr.275g/m2)-700szt. 56.Zeszyt w kratkę A5 16 k -86szt. 57.Zeszyt w kratkę A5 32 k -62szt. 58.Zeszyt w kratkę A5 60 k -74szt. 59.Zeszyt w kratkę A5 60 k oprawa twarda-42szt. 60.Zeszyt w kratkę A4 96 k -60szt. 61.Zeszyt w kartkę A4 96 k, w twardej oprawie -62szt. 62.Zeszyt w kartkę A4 96 k, w twardej oprawie, papier satynowany 90 g-14szt. 63.Zeszyt w linię A5 60 k-60szt. 64.Zeszyt w 3 linie 16 k-20szt. 65.Skorowidz alfabetyczny A4-5szt. 66.Skorowidz alfabetyczny A5-7szt. 67.Blok techniczny A4/10k-83szt. 68.Blok techniczny A3/10k-10szt. 69.Blok rysunkowy A4/20k-10szt. 70.Blok listowy /makulaturowy A5/50k-34szt. Karton kolorowy A1: 71.czerwony - 2szt. 72.żółty -2szt. 73.zielony- 2szt. 74.niebieski-2szt. 75.czarny-2szt. 76.brązowy-2szt. 77.Brystol biały 100cmx70cm -10szt. 78.Brystol kolor 100cmx70cm-10szt. 79.Brystol w arkuszach A-3 (blok 10 stron)-55 szt. 80.Teczka A-4 z gumką kolorowa( wykonana z mocnego kartonu, zamykana na 2 narożne gumki w kolorze teczki,3 zakładki chroniące dokumenty przed wypadaniem)-236szt. 81.Książka druków ścisłego zarachowania 96k-17szt. 82.Księga inwentarzowa-6szt. 83.Książka kancelaryjna-6szt. 84.Bankowy dowód wpłaty (1+1) 80k-15bl. 85.Umowa o pracę (przebitkowa) 80k-5szt. 86.Świadectwo pracy (przebitkowe) 80k-11szt. 87.Roczna karta ewidencji czasu pracy Typ 508-3-112szt. 88.Roczna karta ewidencji czasu pracy Typ Pu Os -227 (zgodna z załączonym wzorem)-32szt. 89.Karty ilościowo wartościowe-250szt. 90.karta drogowa - druk samokopiujący, bloczek po 100ark.-4bl. 91.Lista obecności 80k-10szt. 92.Delegacje 80k-48szt. 93.Dziennik korespondencyjny Typ Pu-Wkt-101 80k-8szt. 94.Karty wynagrodzeń dla jednostek budżetowych, twarde Typ Pu Zo-94 (zgodne z załączonym wzorem)-1000szt. 95.PK - małe (zwykłe)-100bl. 96.Raport kasowy duży (A4) 80k-10szt. 97.KW Typ 402-5 80k-30bl. 98.KP Typ 401-5 80k-15bl. 99.Noty księgowe A-5 80k-10bl. 100.Rachunek A-5 80k-11bl. 101.Kwitariusze przychodowe-2bl. 102.Miesięczne zestawienie kosztów eksploatacji druk -bloczek (A5)-1bl. 103.Skoroszyt plastikowy z oczkami-645szt. 104.Skoroszyt plastikowy wpinany-155szt. 105.Tusz do pieczątek - czarny, 20 ml-8szt. 106.Tusz do pieczątek - fiolet, 20 ml-8szt. 107.Tusz do pieczątek - czerwony, 20 ml-29szt. 108.Farby witrażowe 12 kolorów poj. 20ml-10szt. 109.Farby plakatowe 8 kolorów poj 20ml-37szt. 110.Klej biurowy-sztyft (22 gr. , 2 lata gwarancji)-210szt. 111.Klej biurowy-tuba (22 gr. , 2 lata gwarancji)-69szt. 112.modelina 6 kolorów komplet-5szt. 113.Plastelina 6 kolorów-65 szt. 114.Ciastolina kolorowa -45szt. 115.Klej do zdjęć (w taśmie do trwałego klejenia, dł. taśmy 8,5 m. , szer. 8,4 mm)-32szt. 116.Koszulki A4-12960szt. 117.koszulki A4 krystaliczne - grube, op. Pudełko 100szt. -3op. 118.Przybornik na biurko (typu DUAL) wielofunkcyjny-2szt. 119.Taśma klejąca wąska (12 mm x 30 m)-216szt. 120.Taśma klejąca szeroka (18 mm x 30 m)-329 szt. 121.Taśma klejąca dwustronna (38 mm x 25 m)-47szt. 122.Okładki do termobindowania szer. 3 mm-20szt. 123.Okładki do termobindowania szer. 6 mm-20szt. 124.Grzbiety do bindowania 6 mm-255szt. 125.Grzbiety do bindowania 11 mm-195szt. 126.Grzbiety do bindowania 14 mm-195szt. 127.Grzbiety do bindowania 22 mm-195szt. 128.Gąbka do tablic białych(8x12x3cm)-50szt. 129.Gumki recepturki, 25 gram, rózne kolory-1szt. 130.Cyrkiel-1szt. 131.Zestaw ekierek-1szt. 132.Linijka 30 cm-38szt. 133.Linijka 50 cm-5szt. 134.Koszulka cienka A5-20szt. 135.Koszulki twarde A4 (ofertówka-L)-710szt. 136.Teczki akt osobowych (plastikowe lub zbindowane, części ABC z wąsami-104szt. 137.Taśma pakowa -37szt. 138.Teczki wiązane A4 plastikowe-35szt. 139.Folia A4 do drukarek atramentowych op. 50szt.-1szt. 140.Folia do okładania książek 30 metrów-9szt. 141.Folia do kserokopiarki-10szt. 142.Folia aluminiowa w rolce 10m-5szt. 143.Folia do laminarki A4 a 100 szt.-4szt. 144.Folia przezroczysta, bezbarwna A4 jako przednia okładka bindowanych dokumentów (25 szt.)-24op. 145.Okładka z tworzywa sztucznego, matowa czarna A4 jako tylna okładka bindowanych dokumentów (25 szt)-23op. 146.Arkusze ozdobne A4 na dyplomy, certyfikaty, 250 g/m2 lub 170 g/m2, 20 szt. w opakowaniu, typ srebro, złoto, arnika, chaber, celtic,cyprys.-38op. 147.Arkusze barwne A4 100g/m2 :Bukiet, Pryzmat, Choinka, Marmur Rosso, Hiszpania Roma.-6szt. 148.Zawieszki do kluczy-384 szt. 149.Antyrama 100cmx70cm-6szt 150.Antyramy A4-176szt. 151.Spinacze małe typu R 28 mm (op 100szt)-620op. 152.Spinacze duże typu R 50 mm (op. 100szt.)-153op. 153.Spinacze krzyżowe 70mm (op. 12 szt)-40op. 154.Klipsy do identyfikatorów-30szt. 155.Klipsy do papieru - małe 19 mm (op 12 szt)-82op. 156.Zszywki małe No. 10 (opak 1000 szt)-260op. 157.Zszywki duże 24/6 (op.-1000szt.) -290op. 158.Zszywki do zszywacza Skrebba Block 15 typ: 23/6-15 - op. 1000szt.-8op. 159.Szpilki (op. 50 gr)-212op. 160.Pinezki (op. 50 szt.)-250op. 161.Temperówki metalowe-88szt. 162.Pinezki do tablic korkowych (op. 36 szt.)-82op. 163.Nożyczki dł. 21 cm (trwały uchwyt z czarnego tworzywa)-47szt. 164.Nożyk do papieru z blokadą mały-5szt. 165.Talerze jednorazowe plastikowe duże op. 100szt-5op. 166.Kubki plastikowe do napojów gorących (brązowe) op.100szt-5op. 167.Kubki plastikowe do napojów zimnych (białe) op.100szt-5op. 168.Łyżeczki plastikowe jednorazowe op.100szt -3op. 169.Gumka do wycierania ołówka o wym. 17x12x43 mm-127szt. 170.Długopis typu Zenith-303szt. 171.Długopis typu Zenith czarny-23szt. 172.Długopis żelowy czarny (typu gel PENTEL BKS-7 lub równoważny)-331szt. 173.Długopis żelowy zielony (typu gel PENTEL BKS-7 lub równoważny)-9szt. 174.Długopis żelowy niebieski (typu gel PENTEL BKS-7lub równoważny)-261szt. 175.Długopis żelowy czerwony (typu gel PENTEL BKS-7lub równoważny)-125 szt. 176.Długopis typu Rystor FUN FN 07 niebieski lub równoważny-120szt. 177.Długopis typu Rystor FUN FN 07 czarny lub równoważny-109szt. 178.Marker zielony -60szt. 179.Marker czerwony-70szt. 180.Marker czarny-67szt. 181.Marker biały-5szt. 182.Marker olejowy czarny-2szt. 183.Marker olejowy biały-2szt. 184.Marker olejowy srebrny i złoty-6szt. 185.Pisaki cienkie komplet 12 kolorów-6szt. 186.Pisaki do tablic zielone-125szt. 187.Pisaki do tablic czerwone-95szt. 188.Pisaki do tablic czarne-582szt. 189.Pisaki do tablic niebieskie-160szt. 190.Pisaki do opisywania płyt CD komplet 4 szt kolor-35kpl 191.Ołówek drewniany z gumką-298szt. 192.Ołówek automat. 0,5 mm typu PENTEL-35szt. 193.Zakreślacz-78szt. 194.Zakreślacz odblaskowy gr. 5 mm, różne kolory-90szt. 195.Poduszka do pieczątek-9szt. 196.Cienkopis kolorowy-19szt. 197.Wkłady do długopisów gel. czarny PENTEL BKS 7 H-100szt. 198.Wkłady do długopisów gel. Niebieski PENTEL BKS 7 H- 210szt. 199.Wkłady do długopisów gel. Czerwony PENTEL BKS 7 H-10szt. 200.Dziurkacz-14szt. 201.Dziurkacz duży (min. 65 kartek)-4 szt. 202.Długopis zwykły czarny-15szt. 203.Długopis zwykły niebiesk-15szt. 204.Długopis zwykły czerwony-140szt. 205.Długopis zwykły zielony-130szt. 206.Wkłady do długopisów ZENITH niebieskie-142szt. 207.Wkłady do ołówka automat. 0,5 mm-11szt. 208.Korektor wodny - pędzelek-183szt. 209.Zszywacz blokowy Skrebba Block 15 (zszywa do 120 ark.)-1szt. 210.Rozszywacz (typu EAGLE)-4szt. 211.Zszywacz obrotowy- umożliwia zszywanie kartek w środku-1szt. 212.Zszywacz duży 24/6-15szt. TONERY DO KSEROKOPIAREK 213.Sharp AR 5316-2szt. 214.Sharp 5320 E-1szt. 215.Toshiba - I.1550-16szt. 216.Toshiba e-studio 161-4szt. 217.Toshiba BD 4910-1szt. 218.Canon iR 1600-4szt. 219.Canon NP 6317-25szt. 220.Canon iR1022A -4szt. 221.Canon iR1018-4szt. 222.RICOH FT 4215-5szt. 223.RICOH 20 DE-14szt. 224.Konica Minolta 162/210- 8szt. 225.Minolta 162-7szt. 226.Minolta CS PRO EP 1083 -4szt. 227.Kyocera-Mita FS 1010-5 szt. 228.Kyocera-Mita TK - 17-toner do kserokopiarki-1szt. 229.Kyocera FS-920-4szt. 230.XEROX Workcentre 5020 -5szt. ROLKI DO FAKSÓW 231.Panasonic 210x30x1/2-21szt. 232.Panasonic KXFT 25-20szt. 233.Panasonic KX-F 1015-8szt. 234.Panasonic KX-F 2680-15szt. 235.Panasonic KX-FT 67-15szt. 236.Panasonic KX-FT 78-10szt. 237.Panasonic UF-S2-10szt. 238.Panafax UF-S10-15szt. ROLKI DO TACHOGRAFU 239.Rolki do tachografu z papieru termicznego typu DTCO 1381-7szt. TONER DO FAKSU 240.Tusz do faksu Canon Fax B 150-5szt. 241.CANON FAX - L140-3szt. TAŚMA DO DRUKARKI 242.Panasonic KX-P 1694-4szt. 243.Tablica korkowa ścienna 120 x 90 cm-23szt. 244.Tablica korkowa ścienna 150 x 90 cm-26szt. 245.Tablica biała obrotowo-jezdna wym 1000x1500-1szt. 246.Kreda biała a 50 lasek-472op. 247.Kreda kolorowa 5 lasek-133op. 248.Kredki 6 kolorów-5op. 249.Kredki świecowe 6 kolorów-2op. 250.Kredki niełamiące 12 kolorów-34op. 251.Pędzelki do malowania 10 mm-30szt. ATRAMENT CZARNY DO DRUKAREK 252.Stylus C 45-2szt. 253.HP 4 L-5szt. 254.HP 6L-3szt. 255.HP - d 125 xi-10szt. 256.HP - 520-4szt. 257.HP - 640C-5szt. 258.HP - 690C-2szt. 259.HP - 845C-87szt. 260.HP - 3920-2szt. 261.HP - 920C-15szt. 262.HP laserjet 1010 series-2szt. 263.HP - 1125C-15szt. 264.HP Office Jet G55 HP 51645A-9szt. 265.HPC 5011 d-4szt. 266.HP 337-4szt. 267.HP 3745-10szt. 268.HP Deskjet F4180-4szt. 269.HP 21-6szt. 270.HP 22-5szt. 271.Brother DCP - 135 C-5szt. 272.Canon BJ - 200 Ex-4szt. 273.Canon BJC 250 BC-02-2szt. 274.Canon iP 4600-2szt. 275.Lexmark Z 612 -5szt. 276.Canon PIXMA ix 4000 PGBK-3szt. 277.Lexmark 1250-15szt. 278.Samsung ML -2010D3-2szt. 279.Kyocera Mita TK - 17-atrament do drukarek -4szt. 280.Kyocera Mita FS 1010-4szt. ATRAMENT KOLOR. DO DRUKAREK 281.HP - d 125 xi-11szt. 282.HP - 22-5szt. 283.HP - 640C-3szt. 284.HP - 845C-38szt. 285.HP - 1125C-14 szt. 286.HP c 6578d-1szt. 287.HP 3745-2szt. 288.HP Deskjet F4180-1szt. 289.HPC 5011 d-5szt. 290.HP Office Jet G55-3szt. 291.HP 343-2szt. 292.Canon iP 4600-2szt. 293.Canon PIXMA ix 4000 8y -2szt. 294.Canon PIXMA ix 4000 8c -2szt. 295.Canon PIXMA ix 4000 8m-2szt. 296.Lexmark Z 612 -5szt. 297.Lexmark 1250-9szt. 298.Brother DCP - 135 C-4szt. ATRAMENT FOTO DO DRUKAREK (czarny, kolor) 299.hp 7200-3szt. ZESTAW DO NAPEŁNIANIA CZARNY 300.HP - 845C (40 ml x 3)-14szt. ZESTAW DO NAPEŁNIANA KOLOR 301.HP - 845C (20 ml x 3)-10szt. 302.Dyskietki-369szt. 303.CD-1335szt. 304.CD - RW-595szt. 305.DVD-70szt. 306.Koperty na CD-1172szt. 307.Pamięć przenośna PENDRIVE (typu KINGSTON DTI) 2GB, szybkośćć zapisu- 3 Mbs, szbkość odczytu- 6 Mb/s,-4szt. 308.Pojemnik na dyskietki 50 szt-1szt. 309.pojemnik otwierany na płyty CD 50 szt.-2szt. 310.Etui na płyty CD pojemność 20 szt-17szt. TONERY DO DRUKAREK 311.Minolta Page Pro 1300 W-1szt. 312.Minolta Page Pro 1350 W-5szt. 313.Lexmark L14K0050K-1szt. 314.Toner do drukarki HP Laserjet 1100-6szt. 315.Toner do drukarki HP Laserjet 1010-19szt. 316.Toner do drukarki HP Laserjet 1018-1szt. 317 Toner do drukarki HP Laserjet 2015-10szt. 318.Toner do drukarki HP Laserjet 3052-3szt. 319.Toner do drukarki HP Laserjet 1160-5szt. 320.Toner do drukarki HP Laserjet 1200-12szt. 321.Toner do drukarki Lexmark x 342n -4szt. 322.Toner do drukarki Lexmark C 524 (C5220KS)-1szt. 323.Toner do drukarki Lexmark C 524 (C5220CS)-1szt. 324.Toner do drukarki Lexmark C 524 (C5220MS)-1szt. 325.Toner do drukarki Lexmark C 524 (C5220YS)-2szt. 326.Toner HP Q 7553-2szt. 327.Toner do drukarki Samsung 2010 D3-1szt. 328.Toner do drukarki XEROX Workcentre 5020-10szt. 330.Toner do drukarki KYOCERA FX 920-4szt. 331.Toner do drukarki KYOCERA FS 920-1szt. 332.Toner do drukarki KYOCERA FS 1010-1szt. 333.Samsung ML - 2010 PR-4szt. 334.Samsung ML laser-2010-1szt. 335.Samsung ML 2571 N-12szt. KASETA DO DRUKARKI 336.Lexmark 342 m -3szt. 337.HP JET 5l-1szt. 338.OKI ML 182-10 szt. 339.Papier do ksero A4 (gramatura 80g/m2,białość CIE 146)-1534ryzy 340.Papier do ksero A3 (gramatura 80gm2,białość CIE 146)-63ryz 341.Papier do ksero A4 kolor intensywna-42ryzy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00-6, 22.80.00.00-8, 24.80.00.00-8, 24.90.00.00-3, 30.10.00.00-0, 30.20.00.00-1, 33.70.00.00-7, 37.80.00.00-6, 39.10.00.00-3, 39.20.00.00-4, 39.50.00.00-7, 39.70.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów oraz galanterii biurowej dla Gospodarstwa Pomocniczego w Jeziorowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kostki biurowe (8,5x8,5x500kartek)-3szt. 2.Papier do drukarek z perforacją A4 składanka (podwójny) - kolor9gwarancja kopiowania 5lat,trwałość kopii 25lat) 900składek-1karton 3.Segregator A4/75mm (oklejony na zewnątrz poliolefiną,a wewnatrz jasnoszarym papierem,dwustronnym,wymienna etykieta,na dolnych krawędziach metalowe okucia,na grzbiecie otwór na palec)-2szt. 4.Kartki samoprzylepne 76x76 100kartek zółte-3 bl. 5.Blok makulaturowy A4/50k-2szt. 6.Ręczniki papierowe - rolka, szer. 23 cm, 48 listków-10szt. 7.Papier toaletowy 180 listków-2000szt. 8.Serwetki gastr 15x15 a500 -10szt. 9.Serwetki gastr 32x32 a20-20szt. 10.Worki do odkurzacza Zelmer typ 2010 (5szt)-2op. 11.Teczki z gumką A4 (gr.350g/m2)-10szt. 12.Zeszyt w kratkę A4 96 k-1szt. 13.Zeszyt w kartkę A4 96 k, w twardej oprawie-3szt. 14.Blok listowy /makulaturowy A5/50k -1szt. 15.Bankowy dowód wpłaty (1+1) 80k-1bl. 16.Karty ilościowo wartościowe-200szt. 17.Rachunek A-5 80k-1bl. 18.Klej biurowy-sztyft (22 gr. , 2 lata gwarancji)-2szt. 19.Koszulki A4-100szt. 20.Taśma klejąca wąska (12 mm x 30 m)-2szt. 21.Taśma klejąca szeroka (18 mm x 30 m)-2szt. 22.Koszulki twarde A4 (ofertówka-L)-10szt. 23.Spinacze małe typu R 28 mm (op 100szt)-4op. 24.Klipsy do papieru - małe 19 mm (op. 12szt)-5op. 25.Klipsy do papieru - duże 41 mm (op. 12szt)-5op. 26.Zszywki duże 24/6 (op.-1000szt.)-4op. 27.Temperówki metalowe-2szt. 28.Gumka do wycierania ołówka o wym. 17x12x43 mm-4szt. 29.Długopis żelowy zielony (typu gel PENTEL BKS-7 lub równoważny)-10szt. 30.Ołówek drewniany z gumką-5szt. 31.Zakreślacz odblaskowy gr. 5 mm, różne kolory-1szt. 32.Cienkopis kolorowy-1szt. 33.Wkłady do długopisów zwykłych niebieskie-20szt. 34.TONER DO KSEROKOPIARKI Panasonic FP 7713-1szt. 35.Papier do ksero A4 (gramatura 80g/m2,białość CIE 146)-8ryza.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 24.90.00.00-3, 30.10.00.00-0, 33.70.00.00-7, 39.70.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.