eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz środków czystości dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w 2015 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-09

Poznań: Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz środków czystości dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 3357 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237907 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz środków czystości dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w 2015 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych (część 1) oraz środków czystości (część 2) dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w 2015 roku. 5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego wielkość i asortyment zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 9 i nr 10 do SIWZ. 5.3. Poszczególne dostawy będą każdorazowo potwierdzane odrębnym zamówieniem, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. 5.4. Ilości wymienione w załączniku nr 9 i nr 10 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmianom w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5.5. Papier toaletowy i ręczniki papierowe oraz środki czystości zaproponowane przez Wykonawcę muszą spełniać wszystkie parametry i wymagania wyszczególnione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 9 i nr 10 do SIWZ. W przypadku uznania przez Zamawiającego, że oferowany produkt nie spełnia wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymagań zawartych w SIWZ. 5.6. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia w zakresie papieru toaletowego i ręczników papierowych zobowiązany jest do dostarczania papieru toaletowego i ręczników papierowych w opakowaniach zbiorczych z etykietą zawierającą nazwę handlową/symbol artykułu, ilość sztuk w opakowaniu oraz nazwę i adres producenta: a) papier toaletowy, małe rolki - opakowanie zbiorcze od 8 do 16 rolek w zgrzewce b) papier toaletowy, duże rolki - opakowanie zbiorcze od 6 do 12 rolek w zgrzewce c) ręczniki papierowe - opakowanie zbiorcze od 6 do 12 rolek w zgrzewce. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia w zakresie środków czystości zobowiązany jest do dostarczania próbek następujących pozycji załącznika nr 10 do SIWZ: od 1 do 16, od 18 do 22, od 26 do 32, od 37 do 40, od 53 do 55. 5.7. Wzory papieru toaletowego i ręczników papierowych dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i z którym zostanie zawarta umowa, pozostaną u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy, w celu zapewnienia Zamawiającemu możliwości sprawdzania czy dostarczany papier toaletowy w poszczególnych partiach jest zgodny z tym, który Wykonawca oferował..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • APJ System Sp. z o.o., ul. Kopanina 54/56, 60-105 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80895,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75325,20

  • Oferta z najniższą ceną: 75325,20 / Oferta z najwyższą ceną: 108729,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Mercury, ul. Paprotna 8, 51-117 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133599,35

  • Oferta z najniższą ceną: 133599,35 / Oferta z najwyższą ceną: 210409,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.