eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceSUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY I CZYSTOŚCI



Ogłoszenie z dnia 2025-10-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY I CZYSTOŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zagnańska 155

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-563

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_kielce@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://askielce.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY I CZYSTOŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b286b6c-56f7-4a41-8f84-394851cdedcf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00500019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097519/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY I CZYSTOŚCI (ŚRODKI PODSTAWOWE)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b286b6c-56f7-4a41-8f84-394851cdedcf

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji " wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Areszt Śledczy z siedzibą w Kielcach przy ul. Zagnańskiej 155, 25-563 Kielce;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Areszcie Śledczym w Kielcach jest mł. chor. Bartosz Mikołajczyk, e-mail: bartosz.mikolajczyk@sw.gov.pl, tel. 41 369 07 06;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu w trybie podstawowym o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na zadanie: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY I CZYSTOŚCI” nr sprawy: DKW.2232.10.2025;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 569 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.);
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

 posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKW.2232.10.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – środki podstawowe
1. Skoncentrowany preparat myjąco-konserwujący do wszelkiego rodzaju podłóg, w tym twardych, laminownaych, lakierowanych, drewnianych oraz nowoczesnych. CPV 39831300-9 – 600 l.
2. Preparat do udrażniania rur kanalizacyjnych. płynny, wydajny środek do udrażniania kanalizacji na bazie kwasu siarkowego. CPV 39831240-0 - 50 l
3. Elektryczny odświeżacz powietrza (urządzenie wraz z wkładem). CPV 39811100-1 – 120 szt.
4. Preparat do czyszczenia mebli drewnianych oraz płyty pilśniowej. CPV 39800000-0 – 200 l
5. Preparat do mycia paneli podłogowych. CPV 39831300-9 - 160 l
6. Płyn do płukania i zmiękczania tkanin białych i kolorowych CPV 39831000-6 – 200 l

4.2.6.) Główny kod CPV: 39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – artykuły do sprzątania
1. Szczotka do zamiatania podłóg na kij, drewniana, szerokość szczotki 30cm-45cm. Długość włosia 6cm-7cm, wykonana z włosia o średniej grubości i miękkości CPV 39224300-1 - 480 szt.
2. Szczotka do zamiatania podłóg na kij, plastikowa, szerokość szczotki 30cm-45cm. Długość włosia 6cm-7cm, wykonana z włosia o średniej grubości i miękkości CPV 39224300-1 - 480 szt.
3. Szczotka do zamiatania ulic na kij, drewniana. Szerokość szczotki do 60cm, długość włosia 15-20cm, średnio gruby, wykonany z tworzywa sztucznego, sztywno-elastycznego CPV 39224300-1 – 100 szt.
4. Kij do szczotki. - kij wykonany z drewna, zakończony gwintem drewnianym, jednolitym. Długość ok. 150cm CPV 39224300-1 – 300 szt.
5. Szczotka zmiotka + szufelka zakończona gumą. Szufelka i rączka zmiotki wykonana z plastiku, włosie szczotki wykonane z mieszaniny szczotkarskiej CPV 39224300-1 – 600 kpl.
6. Szczotka ryżowa na kij. Oprawa szczotki powinna być wykonana z drewna. Włosie sztywne, przeznaczone
do ścierania np. drewnianych podłóg CPV 39224300-1 - 450 szt.
7. Szczotka do WC z pojemnikiem. Rączka oraz pojemnik mają być wykonane z tworzywa plastikowego. Włosie z tworzywa sztucznego, dosyć sztywnego o długości ok. 5cm. CPV 39224310-4 - 800 kpl.
8. Wiadro plastikowe wykonane z tworzywa dość trwałego. Pojemność 10l – 12l CPV 39224300-1 - 500 szt.
9. Miska plastikowa. Wykonana z tworzywa plastikowego, dość twardego. Średnica miski 40cm – 50cm, głębokość 20cm – 30cm CPV 39224300-1 – 450 szt.
10. Kosz na śmieci plastikowy z przykryciem oraz pedałem nożnym do otwierania i zamykania poj. 15l – 20l CPV 34928480-6 - 140 szt.
11. Ściągaczka do wody z podłóg na kij (szerokość ściągaczki minimum 40cm). Obudowa wykonana z metalu lub tworzywa sztucznego z gwintem na kij. Guma długości minimum 2cm CPV 39224300-1 - 100 szt.
12. Ściągaczka do wody z blatów, wykonana z metalu lub tworzywa sztucznego (szerokość ściągaczki minimum 28cm, guma długości minimum 1cm, długość rączki minimum 10cm) CPV 39224300-1 - 80 szt.
13. Myjka do mycia naczyń typu gąbka, w kształcie prostokąta o wymiarach minimum 10cm x 6cm.
Z jednej strony prostopadłościanu ma posiadać szorstką powierzchnię CPV 39224300-1 – 3 000 szt.
14. Ściereczki do wycierania powierzchni płaskich, np. blatów, stołów. Wykonane z materiału łatwo wchłaniającego wodę. Ściereczki pakowane po 3 sztuki CPV 39224300 -800 op.
15. Ściereczki z mikrofibry do wycierania powierzchni płaskich np. blaty stołowe (wymiary minimum 30cm x 30cm, gramatura minimum 220g/m2) CPV 39525800-6 - 650 szt.
16. Ściereczki z mikrofibry do wycierania powierzchni płaskich np. blaty stołowe (wymiary minimum 50cm x 60cm, gramatura minimum 220g/m2) CPV 39525800-6 - 30 szt.
17. Mop (wiadro, wyciskacz, kij, końcówka). Końcówka ma posiadać plastikowy gwint. Pojemność wiadra ok. 10l. Kij powinien być wykonany z mocnego plastiku o długości do 150cm. Mop jest przeznaczony do wielokrotnego użytku. Końcówka sznurkowa łatwo wchłaniająca wodę CPV 39224300-1 - 270 kpl.
18. Mop – płaski. Plastikowy stelaż w kształcie prostokąta, łamany, na mopa kieszeniowego z wkręcanym kijem. Wkład wymienny kieszeniowy, o wymiarach 13cm x 42cm, wykonany z bawełny i poliestru CPV 39224300-1 - 1100 kpl.
19. Mop płaski kieszeniowy o wymiarach 13cm x 50cm, wykonany z mikrofibry. CPV 39224300-1 – 1400 szt.
20. Zmywak druciany spiralny wykonany ze stali nierdzewnej, nie zarysowujący mytych powierzchni. Przeznaczony do czyszczenia mocno zabrudzonych naczyń kuchennych i innych powierzchni. Nie zarysowujący mytych powierzchni CPV 39224300-1 - 1000 szt.
21. Papier toaletowy, dwuwarstwowy, celulozowy, długość rolki minimum 18m, wymiary listka minimum 9cm x 11cm (kolor biały lub niebieski lub różowy), gofrowany CPV 33761000-2 – 21 000 szt.
22. Rękawice gumowe, wielorazowego użytku, odporne na czynniki chemiczne, pakowane po 1 parze, rozmiar S CPV 18424000-7 - 100 par
23. Rękawice gumowe, wielorazowego użytku, odporne na czynniki chemiczne, pakowane po 1 parze, rozmiar M CPV 18424000-7 - 100 par
24. Rękawice gumowe, wielorazowego użytku, odporne na czynniki chemiczne, pakowane po 1 parze, rozmiar L CPV 18424000-7 - 100 par
25. Rękawice gumowe, wielorazowego użytku, odporne na czynniki chemiczne, pakowane po 1 parze, rozmiar XL CPV 18424000-7 - 100 par

4.2.6.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – kuchnia
1. Środek myjąco-dezynfekujący do mycia i dezynfekcji powierzchni podłóg, ścian oraz sprzętu w gastronomii. CPV 39830000-9 - 300 l.
2. Płynny, wydajny środek czyszczący i odtłuszczający do powierzchni kuchennych. CPV 39830000-9 - 600 kg
3. Płynny środek do maszynowego mycia naczyń stołowych oraz kuchennych w wodzie o różnym stopniu twardości oraz wysoko zmineralizowanej. CPV 39831210-1 - 500 l
4. Płynny środek do zmywarek, przyspieszający wysychanie naczyń nadając im połysk, nie pozostawiający śladów wody ani plam, przeciwdziałający osadzaniu się kamienia we wnętrzu zmywarki oraz na mytych naczyniach. CPV 39831210-1 - 100 l
5. Sól niejodowana do zmywarki granulowana (op. 10kg – 30kg) CPV 39831210-1 - 200 kg
6. Sól tabletkowa do pieca konwekcyjnego (op. 10kg – 30kg) CPV 39831210-1 - 200 kg.
7. Preparat w płynie do automatycznego mycia pieców konwekcyjno-parowych. CPV 39831210-1 – 600l
8. Preparat w płynie do automatycznego płukania pieców konwekcyjno-parowych. CPV 39831210-1 – 600 l
9. Płyn myjąco – dezynfekujący do ręcznego mycia naczyń w płynie w formie koncentratu do mycia, odtłuszczania i dezynfekcji naczyń kuchennych oraz wyposażania kuchennego. CPV 33741100-7 - 400 l
11. Preparat do pianowego i ręcznego mycia kotłów warzelnych, okapów, filtrów oraz innych elementów wentylacyjnych. - 240 l
12. Butelki serwisowe do środka myjąco-dezynfekującego do mycia i dezynfekcji powierzchni podłóg butelka ze spryskiwaczem pianotwórczym o pojemności 750 ml z oryginalna etykietą – 20 szt.


Dostawca zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczenia, instalacji oraz serwisowania w trakcie trwania umowy systemów dozowania:
- System dozowania mocowany do ściany umożliwiający precyzyjne dozowanie preparatu do mycia ręcznego i dezynfekcji naczyń z pozycji 8. Systemy zaopatrzone w zamykane na klucz skrzynki (na kanister o pojemności 5L), wykonane ze stali nierdzewnej. - 5 szt.
- System niskociśnieniowego mycia i dezynfekcji powierzchni w kuchni. System instalowany na ścianie umożliwiający automatyczne dozowanie preparatu z pozycji numer 1 i 2. Aparat wyposażony w wąż min. 15 metrów oraz pistolet natryskowy. Aparat posiadający funkcję mycia roztworem preparatu numer 1 i 2 oraz spłukiwania czystą wodą. Urządzenie zaopatrzone w zamykane na klucz skrzynki (na kanister o pojemności 5L), wykonane ze stali nierdzewnej. - 2 szt.
- System do pianowania kotłów warzelnych. System umożliwiający nanoszenie piany na myte powierzchnie za pomocą dźwigni - 1 szt.
- System automatycznego dozowania preparatu do pianowania kotłów. System automatycznie mieszający preparat z wodą w stężeniu od 0,5 do 2%. Dozownik o wydajności przepływu roztworu od 14 do 16L na minutę. System dozowania z zamykaną na klucz skrzynką, wykonaną ze stali nierdzewnej (na kanister o pojemności 5L). - 1 szt.
- Pompki na kanistry o pojemności 5L ( dozowanie 25ml ) - 5 szt.
Szkolenia.
Dostawca zobowiązuje się do bezpłatnego przeprowadzenia szkolenia personelu z zakresu stosowania oferowanych produktów oraz bezpieczeństwa dotyczącego stosowania środków chemicznych, w ustalonym terminie. Szkolenie zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia o przeprowadzeniu szkolenia wraz z listą uczestników zgodnie z systemem jakości HACCP funkcjonującym na terenie kuchni.
Przeglądy systemów dozowania.
Dostawca zobowiązuje się do bezpłatnego przeprowadzania przeglądów serwisowych urządzeń dozujących, raz na kwartał, zgodnie z przygotowanym harmonogramem. W przypadku awarii systemu dozowania dostawca zobowiązany jest do usunięcia usterki dozownika, do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia. Każda wizyta serwisowa ma być zakończona pisemnym raportem.

Program mycia
Dostawca zobowiązuje się do przygotowania programu mycia w oparciu o zaproponowane preparaty. Dostarczy również instrukcje stanowiskowe najpóźniej do 3 dni roboczych od dnia zamontowania systemów dozujących.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – służba zdrowia
1. Mydło w pianie typu One Plus, jednorazowy nabój o pojemności nie większej niż 700ml.
2. Preparat do dezynfekcji typu Steril-Ser lub równoważny (opakowania o pojemności nie większej niż 1000g) CPV 33631600-8 - 50 op.
3. Worki na odpady medyczne 35 l czerwone (opakowania o pojemności nie większej niż 50szt.) CPV 18930000-7 - 20 op. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu w opakowaniach o innej pojemności jego ilość nie może odbiegać od ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 50szt. x 20op. = 1000szt. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań.
4. Worki na odpady medyczne 60 l czerwone (opakowania o pojemności nie większej niż 10szt.) CPV 18930000-7 - 6 op. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu w opakowaniach o innej pojemności jego ilość nie może odbiegać od ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 10szt. x 6op. = 60szt. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań.
5. Worki na odpady medyczne 120 l czerwone (opakowania o pojemności nie większej niż 25szt.) CPV 18930000-7 – 10 op. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu w opakowaniach o innej pojemności jego ilość nie może odbiegać od ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 25 szt. x 10 op. = 250 szt. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań.
6. Jednorazowy wkład do spluwaczki unitu stomatologicznego ( opakowania o pojemności nie większej niż 50 szt.) CPV 18930000-7 – 2 op. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu w opakowaniach o innej pojemności jego ilość nie może odbiegać od ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 50 szt. x 2 op. = 100 szt. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – środki higieny i czystości dla osadzonych
1. Podpaski higieniczne w rozmiarze normal CPV 33771100-6 (op. 10 szt.) - 1 950 op.
2. Pasta do czyszczenia butów – czarna w puszce. CPV 39812200-9 - 40 szt.
3. Preparat do obuwia - preparat w postaci płynnej ze spryskiwaczem, bezalkoholowy, antybakteryjny, zapobiegający infekcjom oraz reinfekcjom grzybiczym skóry, usuwający nieprzyjemny zapach CPV 33631600-8 – 10 l
4. Ręczniki papierowe, pojedyncze, składane w literę „Z”, (1 opakowanie = 200 listków, pakowane w kartony
do 20 opakowań) CPV 33763000-6 – 10 000 op.
5. Worki na śmieci LDPE 35 litrów (1 op. = 50 sztuk), CPV 39224300-1 – 1 700 op.
6. Worki na śmieci LDPE 60 litrów (1 op. = 50 sztuk), CPV 39224300-1 – 1 100 op.
7. Worki na śmieci LDPE 160 litrów (1 op. = 10 lub 20 sztuk), CPV 39224300-1 – 1700 op.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33771100-6 - Podpaski lub tampony

39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI – środki do mycia, czyszczenia i prania
1. Koncentrat płynu do ręcznego mycia naczyń – Koncentrat płynu do ręcznego mycia naczyń.Opakowanie 5L. CPV 39832000-3 – 2 500 l
2. Płyn do mycia uniwersalny – Preparat w płynie do czyszczenia powierzchni. CPV 39831250-3 – 4 500 l
3. Płyn do mycia WC – Preparat w żelu do mycia odkamieniania i dezodoryzacji powierzchni sanitarnych. CPV 39831600-2 – 4 200 l
4. Płyn do mycia szyb – Preparat w płynie do mycia szyb , okien i innych powierzchni błyszczących. Bez zawartości alkoholu. CPV 39831250-3 – 500 l
5. Mydło w płynie – mydło, żel do mycia rąk, ciała i włosów. CPV 33711900-6 – 3000 l
6. Mydło w pianie z certyfikatem Ecolabel, w jednorazowych wkładach o pojemności 500ml -1000ml. Wydajność minimum 2500 doz z jednego wkładu. O przyjemnym zapachu. Wymagane przekazanie nieodpłatnie 20sztuk dozowników w kolorze białym, wykonanych z tworzywa, zamykanych na kluczyk. - 80 l.
7. Czyścik uniwersalny - proszek do czyszczenia powierzchni emaliowanych i ceramicznych, naczyń i urządzeń sanitarnych(1 opakowanie = 300gram). CPV 39830000-9 – 3 000 opakowań
8. Płynny środek wybielający na bazie aktywnego tlenu do różnego rodzaju tkanin. Opakowanie 1L-5L, CPV 39831000-6 – 700 l
9. Proszek do prania „Uniwersalny” - profesjonalny proszek do prania odzieży białej i kolorowej. Działający w ilości 12g na 1kg prania. Do prania ręcznego jak i w pralkach automatycznych. Opakowanie 5kg-15kg, CPV 39831200-8 – 1 500 kg.
10. Kostka do WC z koszyczkiem do zawieszenia na kompakt. Preparat o przyjemnym zapachu (op. po 1 szt.) CPV 39831600-2 – 2 800 szt.
11. Szampon do włosów - produkt w postaci lepkiej cieczy przeznaczony do codziennego mycia wszystkich rodzajów włosów, o przyjemnym zapachu, pH 1% roztworu mieszczące się w przedziale 5,5 – 7,5, w opakowaniu 100ml CPV 33711610-6 – 18 000 op.
12. Płyn do mycia naczyń – Koncentrat płynu do ręcznego mycia naczyń. Opakowanie 200ml. CPV 39832000-3 – 2 900 l
13. Pasta do rąk BHP - mydlano–detergentowa, przeznaczona do mycia dłoni silnie zabrudzonych
np. przez smar (1 opakowanie = 500gram), CPV 33741100-7 – 240 kg.
14. Proszek do prania Uniwersalny - Środek piorący w proszku do prania ręcznego białych i kolorowych tkanin w opakowaniu 200 g, CPV 39831200-8 – 3 500 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
1 Nie podlegają wykluczeniu.
2 W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie powyższego warunku.
3 W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie powyższego warunku.
4 W zakresie zdolność technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie powyższego warunku.
5 Poleganie na zasobach innych podmiotów:
5.1 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5.2 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5.3 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa, w szczególności:
5.3.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
5.3.2 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
5.4 Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
5.5 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.6 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
5.7 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - składa także oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania dotyczące tych podmiotów (Załącznik 7 i Załącznik 8).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki umowy zostały określone w załączniku nr 12

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-06 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.