eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałkiprzygotowanie infrastruktury dla Parku Naukowo-Technologicznego Polska - Wschód w Suwałkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-26

POZYCJA 33533

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Suwałki: przygotowanie infrastruktury dla Parku Naukowo-Technologicznego Polska - Wschód w Suwałkach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Park Naukowo-Technologiczny "Polska-Wschód" sp. z o.o. w Suwałkach, do kontaktów: Agnieszka Barszczewska, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628477, fax 087 5628478, e-mail: park@park.suwalki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.park.suwalki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: sp. z o.o.; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie infrastruktury dla Parku Naukowo-Technologicznego Polska - Wschód w Suwałkach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Suwałki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Budowę kolektora deszczowego z rur WIPRO średnicy 800 mm dł. 1817 m wraz z separatorem substancji ropopochodnych. 2. Budowę ulic 2 KD i 3 KD o długości 1 220 m z kanalizacją deszczową, kanalizacją sanitarną, siecią wodociągową i liniami oświetlenia ulicznego. 3. Budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulicy 2 KD z ulicą Utrata wraz z oświetleniem ulicy Utrata. 4. Przebudowę ulicy Sportowej długości 871 m z budową kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej oraz linii oświetlenia ulicznego oraz przebudową kolidujących urządzeń elektroenergetycznych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie występują 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 2 074 310 EUR netto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 13

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 60 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. - posiadają przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości minimum 40 pracowników. - posiadają przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości minimum 5 osób. - posiadają następujące narzędzia i urządzenia: -rozściełacz mas bitumicznych sterowany elektronicznie - wymagana ilość - 1 -koparka o poj. naczynia roboczego min, 0,60 m sześc. - wymagana ilość - 2 -spycharka gąsienicowa min. 100KM - wymagana ilość - 2 -walec wibracyjny samojezdny z systemem zraszania kół o masie min. 8 t wymagana ilość - 1 - walec gładki statyczny z systemem zraszania kół o masie min. 6 t - wymagana ilość -1 -równiarka samojezdna - wymagana ilość - 1 -samochód samowyładowczy - wymagana ilość - 5 Wykonawca ma potwierdzić oświadczeniem dostęp do wytwórni mas bitumicznych i laboratorium drogowego. - wskażą do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby, właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia: - 1 kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - doświadczenie w podobnych robotach 5 lat - uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi - przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - 1 kierownik robót sanitarnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - doświadczenie w podobnych robotach 3 lata - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowy sieci sanitarnych - przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - 1 kierownik robót elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - doświadczenie w podobnych robotach 3 lata - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowy linii elektroenergetycznych. - przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwu robót budowlanych, których przedmiotem była budowa lub przebudowa dróg o nawierzchni asfaltowej, każda o wartości co najmniej 8,0 milionów PLN stanowiących równowartość 1 823 570 EUR. - posiadają średnie roczne obroty w robotach drogowych i inżynieryjnych w ostatnich 3 latach na kwotę co najmniej 10 000 000 zł co stanowi równowartość 2 279 462 EUR. - posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 2 000 000 PLN co stanowi równowartość 456 830 Euro, lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000 PLN co stanowi równowartość 456 830 EUR. - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: /spełnia - nie spełnia/ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek zawartych w Art. 24 ust. 1 -2 Ustawy - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie tj. Kierownik budowy, Kierownik robót sanitarnych i Kierownik robót elektrycznych posiadają wymagane uprawnienia, zgodne z polskim Prawem budowlanym. Należy dołączyć kserokopię uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert. Dla każdej z osób wymienionych w wykazie należy załączyć życiorys zawodowy. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualną informację i Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - informację przedstawiającą przeciętną ilość zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, - informację przedstawiającą przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że ma zapewniony dostęp do wytwórni mas bitumicznych i laboratorium drogowego. - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, których przedmiotem była budowa lub przebudowa dróg o nawierzchni asfaltowej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonane należycie. - bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców, którzy nie są zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego, dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, oraz informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności, przygotowaną na podstawie ww. dokumentów. - informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia; - dowód wniesienia wadium - parafowany formularz umowy - kosztorys ofertowy - metodologię i program realizacji zadania, - harmonogram rzeczowo-finansowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.park.suwalki.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na rachunek Zamawiającego nr 56 1060 0076 0000 3210 0004 8066 w Banku Przemysłowo-Handlowym S.A. Oddział w Suwałkach. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.07.2006, godzina 10:30, Park Naukowo-Technologiczny Polska-Wschód ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny - Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.