eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Zakup wyposażenia pracowni nauki zawodu w ramach projektu Kompetentny absolwent szkoły zawodowej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-20

Bytom: Zakup wyposażenia pracowni nauki zawodu w ramach projektu Kompetentny absolwent szkoły zawodowej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 335282 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomski Ośrodek Edukacji , Ul. Stefana Żeromskiego 42, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 281 33 68, faks 32 281 07 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.boe.edu.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczna placówka oświatowa-jednostka budżetowa gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia pracowni nauki zawodu w ramach projektu Kompetentny absolwent szkoły zawodowej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych stanowiących wyposażenie pracowni nauki zawodu służących do realizacji zajęć edukacyjnych z uczniami i uczennicami w ramach projektu Kompetentny absolwent szkoły zawodowej realizowanego przez Bytomski Ośrodek Edukacji w Bytomiu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na 7 części zawiera ZAŁACZNIK NR 6 do SIWZ. 3. Warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący ZAŁACZNIK NR 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełna oferta winna składać się z: a) formularza oferty (załącznik nr 1 do siwz) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 5 do siwz); b) oświadczeń i dokumentów określonych w cz. 9 specyfikacji; oraz (jeżeli dotyczy) c) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, d) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, w przypadku pełnomocnictwa należy złożyć je w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian w umowie wynika z działania siły wyższej. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cku.bytom.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bytomski Ośrodek Edukacji 41-902 Bytom ul.Żeromskiego 42.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2013 godzina 10:30, miejsce: Bytomski Ośrodek Edukacji 41-902 Bytom ul.Żeromskiego 42, sekretariat (pokój nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup wyposażenia pracowni nauki zawodu w ramach projektu Kompetentny absolwent szkoły zawodowej zwanego dalej projektem, realizowanego przez Bytomski Ośrodek Edukacji w Bytomiu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyważarka do kół ze wspomaganiem komputerowym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skład zestawu: - system wyważania geometrycznego - program do optymalizacji użytych ciężarków - program resetowania czujników TPMS - laserowy znacznik umiejscowienia ciężarków - drukarka - ekran dotykowy 19 - 22 cale - wyposażenie umożliwiające poprawny montaż koła na urządzeniu: kołpak dociskowy, nakrętka motylkowa, nakrętka szybkomocująca, 4 nakrętki ochronne na szczypce do ciężarków, podkładka dystansowa, szczypce do ciężarków, zawieszki z numerami do kół, skrobak do odklejania ciężarków, pierścień dociskowy - montaż, uruchomienie i szkolenie 3 osób z obsługi urządzenia, szkolenie w pomieszczeniu wyznaczonym na terenie BOE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenie do jonizowania (ozonowania) powietrza..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skład zestawu: - regulator ozonu z możliwością regulacji 7000 mg/h lub 14000 mg/h - zabezpieczenie przeciw nieautoryzowanemu włączeniu - programowanie czasu pracy (od 1 min. do 9 h) - sygnalizacja zakończenia programu (świetlna lub dźwiękowa) - zegar cykliczny - króciec wylotowy do założenia rękawa - rękaw do przesyłu ozonu - maski pełne ochronne z pochłaniaczami (przeciw parom organicznym, gazom nieorganicznym, kwaśnym i amoniakiem).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Endoskop z końcówką O 6,5 - 8 mm..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skład zestawu: - video-endoskop - ładowarka sieciowa - sonda elastyczna O 5,5 mm - karta pamięci SD min. pojemność 1 GB - kabel USB - kabel video - TV-out wyjście - USB wyjście - akcesoria czyszczące - lusterko 60 st. (kąt widzenia 120 st.) - końcówka magnetyczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenie do obsługi klimatyzacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skład zestawu: - automatyczna stacja obsługi klimatyzacji na czynnik R134a z możliwością adaptacji na czynnik R1234yf - możliwość obsługi samochodów spalinowych, hybryd oraz elektrycznych - zestaw do sprawdzania szczelności azotem - zestaw do sprawdzania szczelności metodą UV - zestaw do sprawdzania szczelności metodą ultradźwiękową - czynnik R134a - montaż, uruchomienie i szkolenie 3 osób z obsługi urządzenia (szkolenie w pomieszczeniu wyznaczonym na terenie BOE).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Samodzielny tester do pomiaru i diagnozowania elektroniki pojazdowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skład zestawu: - urządzenie diagnostyczne wraz z własnym wyświetlaczem z polskim językiem obsługi - zintegrowana drukarka - komplet wtyczek z możliwością podpięcia wszystkich samochodów dostępnych na rynku - oprogramowanie dla celów dydaktycznych z dokumentacją techniczną wszystkich marek pojazdów samochodowych i dostawczych, kompatybilne dla producentów europejskich, azjatyckich i amerykańskich - możliwość darmowej aktualizacji bez blokowania urządzenia - montaż, uruchomienie i szkolenie 3 osób z obsługi urządzenia (szkolenie w pomieszczeniu wyznaczonym na terenie BOE).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Urządzenie do pomiaru geometrii kół..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skład zestawu: - komputerowy bezprzewodowy system pomiaru wyposażony w czujniki potencjometryczne - zaciski szybkomocującego kół 12-22 cali - oprogramowanie komputerowe z bazą danych regulacyjnych - oprogramowanie komputerowe umożliwiające wykonanie pomiarów poblacharskich - monitor LCD - drukarka - montaż, uruchomienie i szkolenie 3 osób z obsługi urządzenia (szkolenie w pomieszczeniu wyznaczonym na terenie BOE).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw kluczy ze stali CrV:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw kluczy ze stali CrV: klucze nasadowe 1/2 cala, nasadki do świec 1/2 cala klucze nasadowe 1/4 cala, klucze nasadowe 3/8 cala, klucze płasko oczkowe, nasadki do świec 3/8 cala, klucze ampulowe , wkrętak 1/4 cala do nasadek i bitów, grzechotka: 1/2 cala ,1/4 cala, 3/8 cala, przegub Cardana: 1/2 cala , 1/4 cala, 3/8 cala przedłużka 1/2 cala, przedłużka 1/4 cala przedłużka 3/8 cala, adaptery: 3/8-1/4 cala, 3/8-1/2 cala, 1/2-3/8 cala, 1/4 cala nasadki z bitem: PH1, PH2, PH3, 1/4 cala, nasadki z bitem: PZ1, PZ2, PZ3, 1/4 cala, nasadki z bitem: PL4, PL5.5, PL7, 1/4 cala nasadki z bitem:T10, T15, T20, T25, T30, T40, 1/4 cala nasadki z bitem - imbus: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 5/16 cala, bity: PH3, PH4, PZ3, PZ4, PL8, PL10, PL12, 5/16 cala bity - imbus: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 5/16 cala bity: T40, T45, T50, T55..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.