eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomDostawa żywności w 2026 r na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 45 w Bytomiu



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa żywności w 2026 r na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 45 w Bytomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 45

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001245956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakątek 20

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-907

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 323867638

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp45bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp45bytom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa żywności w 2026 r na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 45 w Bytomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65957a1b-6de6-4f05-8388-c000902eb126

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036790/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa żywności w 2026r na potrzeby stołówki szkolnej dla Szkoły Podstawowej nr 45 w Bytomiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65957a1b-6de6-4f05-8388-c000902eb126

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-65957a1b-6de6-4f05-8388-c000902eb126
dedykowane formularze komunikacyjne i formularz oferty

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z wymaganiami portalu e-zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): realizowany w opublikowanym dokumencie SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP45.261.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 736929,68 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa mięsa i produktów mięsnych

4.2.5.) Wartość części: 149642,80 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

maksymalna kwota opcji 24459,40 zł
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w trybie art. 441 ustawy Pzp rozumianego jako zakup dodatkowych ilości wybranych pozycji asortymentu. W przypadku dostawy art. spożywczych różnych oraz produktów mleczarskich są to artykuły, które mogą być wydawane dzieciom do spożycia również poza stołówką - dodatkowe przekąski i napoje. W przypadku zakupu mięsa i ryb mrożonych prawo opcji rozumiane jest jako zakup dodatkowych ilości wybranego asortymentu w celu przygotowania większej niż zwyczajowa ilości dań mięsnych lub rybnych. Załączniki nr 1-8 (formularze ofertowe) zawierają kolumny określające asortyment i szacunkowe ilości zamówienia podstawowego oraz objętego prawem opcji.
Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego, w szczególności zapis o możliwości zwiększenia lub zmniejszenia ilości zakupu poszczególnych asortymentów pod warunkiem nie przekroczenia kwoty wartości ogólnej zamówień opcjonalnych.
Prawo opcji zostanie zastosowane w przypadku, gdy kwota wykorzystana na przygotowanie obiadów będzie mniejsza niż wpływy z opłat dokonywanych przez rodziców. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie zamówienia podstawowego na poziomie co najmniej 60 % jej wartości netto.
Z zamówienia w zakresie prawa opcji Zamawiający może skorzystać w terminie przewidzianym na realizację zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie zamówienia na wybrany asortyment.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany towaru lub uzupełnienia braku w dostawie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa artykułów spożywczych różnych, sypkich, przypraw i napojów

4.2.5.) Wartość części: 239182,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

maksymalna wartość opcji 129382,40 zł
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w trybie art. 441 ustawy Pzp rozumianego jako zakup dodatkowych ilości wybranych pozycji asortymentu. W przypadku dostawy art. spożywczych różnych oraz produktów mleczarskich są to artykuły, które mogą być wydawane dzieciom do spożycia również poza stołówką - dodatkowe przekąski i napoje. W przypadku zakupu mięsa i ryb mrożonych prawo opcji rozumiane jest jako zakup dodatkowych ilości wybranego asortymentu w celu przygotowania większej niż zwyczajowa ilości dań mięsnych lub rybnych. Załączniki nr 1-8 (formularze ofertowe) zawierają kolumny określające asortyment i szacunkowe ilości zamówienia podstawowego oraz objętego prawem opcji.
Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego, w szczególności zapis o możliwości zwiększenia lub zmniejszenia ilości zakupu poszczególnych asortymentów pod warunkiem nie przekroczenia kwoty wartości ogólnej zamówień opcjonalnych.
Prawo opcji zostanie zastosowane w przypadku, gdy kwota wykorzystana na przygotowanie obiadów będzie mniejsza niż wpływy z opłat dokonywanych przez rodziców. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie zamówienia podstawowego na poziomie co najmniej 60 % jej wartości netto.
Z zamówienia w zakresie prawa opcji Zamawiający może skorzystać w terminie przewidzianym na realizację zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie zamówienia na wybrany asortyment.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany towaru lub uzupełnienia braku w dostawie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa produktów mleczarskich i nabiału

4.2.5.) Wartość części: 104728,85 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

maksymalna wartość opcji 56459,60
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w trybie art. 441 ustawy Pzp rozumianego jako zakup dodatkowych ilości wybranych pozycji asortymentu. W przypadku dostawy art. spożywczych różnych oraz produktów mleczarskich są to artykuły, które mogą być wydawane dzieciom do spożycia również poza stołówką - dodatkowe przekąski i napoje. W przypadku zakupu mięsa i ryb mrożonych prawo opcji rozumiane jest jako zakup dodatkowych ilości wybranego asortymentu w celu przygotowania większej niż zwyczajowa ilości dań mięsnych lub rybnych. Załączniki nr 1-8 (formularze ofertowe) zawierają kolumny określające asortyment i szacunkowe ilości zamówienia podstawowego oraz objętego prawem opcji.
Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego, w szczególności zapis o możliwości zwiększenia lub zmniejszenia ilości zakupu poszczególnych asortymentów pod warunkiem nie przekroczenia kwoty wartości ogólnej zamówień opcjonalnych.
Prawo opcji zostanie zastosowane w przypadku, gdy kwota wykorzystana na przygotowanie obiadów będzie mniejsza niż wpływy z opłat dokonywanych przez rodziców. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie zamówienia podstawowego na poziomie co najmniej 60 % jej wartości netto.
Z zamówienia w zakresie prawa opcji Zamawiający może skorzystać w terminie przewidzianym na realizację zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie zamówienia na wybrany asortyment.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany towaru lub uzupełnienia braku w dostawie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa mrożonek

4.2.5.) Wartość części: 24552,24 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany towaru lub uzupełnienia braku w dostawie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa pieczywa

4.2.5.) Wartość części: 9127,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany towaru lub uzupełnienia braku w dostawie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa warzyw i owoców

4.2.5.) Wartość części: 146778,99 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany towaru lub uzupełnienia braku w dostawie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa ryb mrożonych

4.2.5.) Wartość części: 76837,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

maksymalna wysokość opcji 5622,75
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w trybie art. 441 ustawy Pzp rozumianego jako zakup dodatkowych ilości wybranych pozycji asortymentu. W przypadku dostawy art. spożywczych różnych oraz produktów mleczarskich są to artykuły, które mogą być wydawane dzieciom do spożycia również poza stołówką - dodatkowe przekąski i napoje. W przypadku zakupu mięsa i ryb mrożonych prawo opcji rozumiane jest jako zakup dodatkowych ilości wybranego asortymentu w celu przygotowania większej niż zwyczajowa ilości dań mięsnych lub rybnych. Załączniki nr 1-8 (formularze ofertowe) zawierają kolumny określające asortyment i szacunkowe ilości zamówienia podstawowego oraz objętego prawem opcji.
Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego, w szczególności zapis o możliwości zwiększenia lub zmniejszenia ilości zakupu poszczególnych asortymentów pod warunkiem nie przekroczenia kwoty wartości ogólnej zamówień opcjonalnych.
Prawo opcji zostanie zastosowane w przypadku, gdy kwota wykorzystana na przygotowanie obiadów będzie mniejsza niż wpływy z opłat dokonywanych przez rodziców. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie zamówienia podstawowego na poziomie co najmniej 60 % jej wartości netto.
Z zamówienia w zakresie prawa opcji Zamawiający może skorzystać w terminie przewidzianym na realizację zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie zamówienia na wybrany asortyment.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany towaru lub uzupełnienia braku w dostawie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa jaj

4.2.5.) Wartość części: 13080 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany towaru lub uzupełnienia braku w dostawie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

dla każdego przedsiębiorcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie należy dołączyć osobne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art 125 ust 1 ustawy PZP
Przed podpisaniem umowy Zamawiający może żądać kopii umowy regulującej wzajemną współpracę wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się zmian modyfikujących ogólny charakter umowy oraz wprowadzania do umowy zmian istotnych, za które uważa się zmiany określone w art. 454 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w art. 455 ust.1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony przewidują możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto,
w przypadku:
a) zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT,
b) zmiany cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji zmian cen na rynku. Niniejsza zmiana może nastąpić nie częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). W takim przypadku ceny zostaną zmienione z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu,
w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę;
2) zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych. Niniejsza zmiana może nastąpić w przypadku :
a) zaprzestania produkcji danego asortymentu przez producenta,
b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,
c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych,
3) zmiany miejsca dostawy, w przypadku zmian organizacyjnych u Zamawiającego;
4) zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu dostawy bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy,
5) zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych,
6) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie,
7) zmiany postanowień umowny w uzasadnionych przypadkach, innych niż wyżej opisanych, gdy zachodzi konieczność ich wprowadzenia z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
4. Dokonanie zmiany umowy wymaga uprzedniego złożenia na piśmie drugiej Stronie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Stron na jej dokonanie. Wniosek, o który mowa powyżej winien zawierać w szczególności:
1) propozycję (zakres) zmiany;
2) opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany;
3) podstawę dokonania zmiany z niniejszej umowy;
4) informację lub dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany.
5. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody stron na jej dokonanie.
6. Wszelkie zmiany umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: portal e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.