eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Świadczenie usług kominiarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-18

Wałbrzych: Świadczenie usług kominiarskich
Numer ogłoszenia: 335268 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu , ul. Generała Andersa 48, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8870505, faks 074 8477477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kominiarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości budynkowe oraz lokalowe stanowiące własność Gminy Wałbrzych, zarządzane przez Zamawiającego. Na dzień 31 sierpnia 2010 r. Zamawiający zarządza 1000 nieruchomościami budynkowymi oraz 14.531 nieruchomościami lokalowymi. Usługi wyszczególnione w zadaniach nr 1,2,3,4,5 będą świadczone doraźnie na podstawie zgłoszeń telefonicznych lub pisemnych dokonywanych przez Zamawiającego. Wykonawca winien przystąpić do świadczenia usługi w ciągu 24 godzin. Zadanie nr 1 polega na: - wydawaniu opinii w sprawie możliwości podłączeń pieców c.o., pieców, trzonów kuchennych i innych urządzeń do przewodów kominowych, Zadanie nr 2 polega na: - wykonywaniu inwentaryzacji podłączeń kominowych (niezależnie od ilości podłączeń). Wykonanie inwentaryzacji winno obejmować: 1) wskazanie ilości, rodzajów oraz wymiary przewodów kominowych, 2) wskazanie stanu technicznego przewodów kominowych, 3) badanie prawidłowości podłączeń, 4) badanie prawidłowości działania urządzeń kominowych, 5) badanie ciągu kominowego, 6) sporządzenie szkiców podłączeń, 7) wykaz usterek, 8) inne uwagi, Zadanie nr 3 polega na: - sprawdzaniu przyczyny zadymienia lokali, Zadanie nr 4 polega na: - sprawdzeniu drożności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju przewodów kominowych). Zadanie nr 5 polega na: - badaniu szczelności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju przewodów kominowych i ilości podłączeń)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ustawy P.z.p w sytuacji gdy zajdzie konieczność powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia, opisanego w pkt. 6 SIWZ na obszarze miasta, w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zamawiającego. Zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług w wysokości nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie określonym w pkt 6 SIZW, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Warunek jest spełniony albo nie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należyte wykonanie co najmniej 1 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zadaniem, na które Wykonawca złoży ofertę, której należyte wykonanie, potwierdzone zostało referencjami zamawiających, na rzecz których prace te były realizowane. Warunek jest spełniony albo nie, na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują dla realizacji zamówienia (niezależnie od ilości zadań, na które Wykonawca złoży ofertę), co najmniej 2 osobami posiadającymi zawód kominiarza i staż pracy przy wykonywaniu takich prac jak przedmiot zamówienia co najmniej 5 lat. W przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1 i/lub 2 Wykonawca winien dodatkowo dysponować dla realizacji zamówienia, co najmniej 1 osobą, która posiada tytuł mistrza kominiarskiego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotowej umowy na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, w przypadku nie zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie przedmiotowej usługi na okres po terminie obowiązywania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania. O zmianie terminu obowiązywania umowy Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego najpóźniej 2 tygodnie przed upływem terminu na który została zawarta umowa. 2. Wynagrodzenie za wykonywane usługi, może ulec zmianie za zgodą stron, w przypadku gdy jest ona korzystna dla zamawiającego. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić na podstawie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbwalbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. ul. Gen. Andersa 48 (pok. nr 15) 58-304 Wałbrzych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. ul. Gen. Andersa 48 (pok. nr 10) 58-304 Wałbrzych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydawanie opinii w sprawie możliwości podłączeń pieców c.o., pieców, trzonów kuchennych i innych urządzeń do przewodów kominowych. Przedmiotem zamówienia objete są lokale zarządzane przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywaniu inwentaryzacji podłączeń kominowych (niezależnie od ilości podłączeń). Wykonanie inwentaryzacji winno obejmować: 1) wskazanie ilości, rodzajów oraz wymiary przewodów kominowych, 2) wskazanie stanu technicznego przewodów kominowych, 3) badanie prawidłowości podłączeń, 4) badanie prawidłowości działania urządzeń kominowych, 5) badanie ciągu kominowego, 6) sporządzenie szkiców podłączeń, 7) wykaz usterek, 8) inne uwagi. Przedmiotem zamówienia objete są budynki zarządzane przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawdzanie przyczyny zadymienia lokali. Przedmiotem zamówienia objęte są lokale zarządzane przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawdzenie drożności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju przewodów kominowych). Przedmiotem zamówienia objęte są budynki zarządzane przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie szczelności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju przewodów kominowych i ilości podłączeń). Przedmiotem zamówienia objęte są budynki i lokale zarządzane przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.