eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › Przetarg nieograniczony którego przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej z Internetem stacjonarnym na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wrześni.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-20

Września: Przetarg nieograniczony którego przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej z Internetem stacjonarnym na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wrześni.
Numer ogłoszenia: 334970 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264660 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Fryderyka Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, faks 061 6402051.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony którego przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej z Internetem stacjonarnym na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wrześni..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej z Internetem stacjonarnym na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wrześni za pomocą publicznej sieci telefonicznej przez operatora będącego przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo Telekomunikacyjne Dz.U. z 2004r. nr 171 poz.1800 z późn. zm. Kod CPV 642100001 usługi telefoniczne i przesyłu danych. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. CZĘŚĆ PIERWSZA Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej z Internetem stacjonarnym na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wrześni za pomocą publicznej sieci telefonicznej przez operatora będącego przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo Telekomunikacyjne Dz.U. z 2004r. nr 171 poz.1800 z późn. zm. Zakres zamówienia Zapewnienie stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej i dostępu do Internetu. Zachowanie sprawności technicznej oraz dotychczasowych parametrów łączy. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy musi posiadać niezbędne deklaracje zgodności dopuszczające do użytku na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Zamawiający wymaga, aby taryfikacja połączeń telefonicznych lokalnych, międzystrefowych i komórkowych odbywała się z dokładnością co do 1 sek. od pierwszej sekundy połączenia, bez opłat inicjacyjnych za rozpoczęcie połączenia do wszystkich taryf i sieci w tym również telefonii komórkowej. Zamawiający wyklucza realizowanie połączeń poprzez publiczną sieć internetową oraz przez numery dostępowe, świadczenie usług z wykorzystaniem prefiksu, itp. technologii alternatywnych. Bezpłatne połączenia do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991, 986, 985, 984 oraz usług bezpłatnych. Bezpłatne połączenia w sieci Wykonawcy pomiędzy numerami Zamawiającego. Zamawiający wymaga zapewnienia skróconego wybierania numerów pomiędzy liniami analogowymi Zamawiającego numeracja 3 cyfrowa. Bezpłatne usługi połączenia oczekujące, zastrzeżenie prezentacji numeru. Możliwość ruchu do sieci publicznej takich jak serwisy informacyjne, infolinie 0800, 0801, 0804, linie informacyjne 191XX, 193XX, 195XX , połączenia z biurami numerów np.118913, generowanych z lokalizacji Zamawiającego oraz skróconych czterocyfrowych do służb informacyjnych. Zapewnienie łączności faksowej. Bezpłatna blokada połączeń z numerami o podwyższonych opłatach na 070, 040, 030, 020 oraz inne numery z naliczaniem w taryfach specjalnych. Dostarczanie Zamawiającemu w cyklach miesięcznych faktur wraz ze skróconym rozliczeniem zrealizowanych usług specyfikacją dla poszczególnych numerów abonenckich w formie papierowej. Specyfikacja powinna zawierać informację o wysokości abonamentu, ilości zrealizowanych połączeń wychodzących i czasu ich trwania dla poszczególnych rodzajów połączeń oraz pozostałych usług zrealizowanych w okresie rozliczeniowym. Możliwość dostępu do bilingów połączeń zrealizowanych z każdego z numerów abonenckich Zamawiającego w systemie online, w formacie umożliwiającym eksport danych do arkusza kalkulacyjnego Excel lub ich nieodpłatnie przesyłanie w wersji elektronicznej Przerwa w łączności związana z przejściem na nowy system, może wystąpić jedynie poza godzinami pracy Urzędu 70.00 do 16.00. Zamawiający umożliwi instalację urządzeń do teletransmisji urządzeń HDSL, DSL, NT w pomieszczeniach Zamawiającego nieodpłatnie. Zapewnienie łączności internetowej o parametrach gwarantowana przepustowość dla routera brzegowego min. 10 Mbps na 10Mbps, wskazana przepływność zapewniona jest na odcinku od Urządzenia Abonenckiego do routera brzegowego dostawcy, w lokalizacji Września ul. Chopina 10, gwarantowana przepustowość dla routera brzegowego min. 2 Mbps na 1Mbps, wskazana przepływność zapewniona jest na odcinku od Urządzenia Abonenckiego do routera brzegowego dostawcy, w lokalizacji Września ul. Kaliska 1, rodzaj styków dla urządzeń końcowych FastEthernet RJ45. Wszystkie łącza internetowe muszą posiadać stałe publiczne adresy IP w cenie abonamentu w lokalizacji Września ul. Chopina 10 stały adres IP 16 szt., w tym adres użytkowy 13 szt., w lokalizacji Września ul. Kaliska 1 stały adres IP 1 szt., użytkowy adres IP 1 szt. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na okres 24 miesięcy, począwszy od dnia rozpoczęcia świadczenia usług, za wyjątkiem lokalizacji określonej w Tabeli nr 3 poz. 14. Września ul. Kaliska 1. Zamawiający zamierza uzyskać jednakowy okres trwania umowy dla każdego rodzaju usług. Powyższy termin ulegnie skróceniu w sytuacji, gdy środki finansowe określone w umowie zawartej z Wykonawcą zostaną wyczerpane przed upływem 24 miesięcy. Rozpoczęcie świadczenia usług nastąpi w terminie 45 dni od dnia zawarcia umowy, za wyjątkiem rozpoczęcia usługi dostępu do internetu w lokalizacji Września ul. Kaliska 1, która nastąpi w terminie od dnia 18.01.2014r. Uruchomienie usługi oraz podłączenie urządzeń sieciowych zakończone będzie protokołem zdawczo odbiorczym, którego wzór znajduje się w Załączniku Nr 3 do wzoru umowy. Do podpisania protokołu ze strony Zamawiającego upoważnia się informatyka w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Starostwa Powiatowego we Wrześni, inspektora w Referacie Gospodarczym Starostwa Powiatowego we Wrześni. Zamawiający dopuszcza inny wzór protokołu stosowany przez Wykonawcę, o ile zawiera elementy i dane wymienione w przywołanym Załączniku nr 2 do umowy. W przypadku pojawienia się korzystniejszej ogólnie dostępnej oferty Wykonawcy na przedmiotową usługę, Zamawiający ma prawo do skorzystania z niej. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca nie może dokonać zmiany cen podanych w formularzu cenowym załączonym do oferty skutkujących podwyższeniem opłat. W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu Bezpłatne okresowe przeglądy stanu technicznego pracy łączy oraz sprawdzanie parametrów łączy poprzez bieżące, cykliczne ich pomiary, eliminowanie usterek. Techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych po zgłoszeniu przez Zamawiającego obejmującą w szczególności bezpłatne eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łączy, wykonanie instalacji dodatkowej do głównego zakończenia sieci lub zmiana w jego przyłączeniu. Możliwość zmiany lokalizacji oraz przeniesienia numeru abonenckiego w razie takiej potrzeby, w czasie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia Wykonawcy konieczności podłączenia numeru w nowe miejsce. W momencie rozpoczęcia realizacji zamówienia będzie dysponował centrum zgłaszania problemów ze strony klientów działającym 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Zapewni przez cały okres trwania umowy serwis na następujących warunkach reakcja w ciągu dwóch godzin od chwili zgłoszenia awarii, przywrócenie funkcjonalności w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii, zgłaszanie awarii odbywać się będzie drogą telefoniczną za pomocą telefonu stacjonarnego lub komórkowego przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, a jej przyjęcie powinno być potwierdzone faxem, wiadomością tekstową SMSem lub pocztą elektroniczną w ciągu 2 godzin. Wymagania techniczne Zachowanie istniejącej numeracji telefonicznej. Wymagane jest zachowanie ciągłości świadczenia usług telekomunikacyjnych w całym okresie trwania umowy. Ze względu na duże wymagania, co do niezawodności i jakości świadczonych usług, Zamawiający wymaga świadczenia ich w technologii kablowej. Usługi telekomunikacyjne powinny być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późniejszymi zmianami. Wykonawca gwarantuje przeniesienie numeracji opisanej w punkcie 1 oraz jej uruchomienie w swojej sieci w pierwszym dniu po zakończeniu okresu obowiązywania umów z dotychczasowymi operatorami. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z zachowaniem numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych, uruchomieniem i utrzymywaniem łącza, serwisowania urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę, a niezbędnych do świadczenia usługi oraz kosztów związanych z dostosowaniem swojej infrastruktury telekomunikacyjnej, o ile zajdzie taka potrzeba w związku z realizacją usług na rzecz Zamawiającego. W przypadku zmiany technologii dostarczania usług internetowych na inne niż aktualnie obowiązujące, Wykonawca dostarczy do Zamawiającego urządzenia o parametrach identycznych lub lepszych niż obecnie stosowane. CZĘŚĆ DRUGA Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu dla siedziby Zamawiającego w lokalizacji Września ul. Chopina 10. Dostęp do Internetu powinien być świadczony w sposób ciągły, 24h na dobę, bez ograniczenia ilości przesyłanych danych. Parametry usługi gwarantowana przepustowość dla routera brzegowego min. 100 Mbps na 100Mbps, wskazana przepływność zapewniona jest na odcinku od Urządzenia Abonenckiego do routera brzegowego dostawcy, rodzaj styków dla urządzeń końcowych FastEthernet RJ45 na GIGABIT Ethernet RJ45. Dostęp do Internetu musi posiadać 16 stałych adresów IP, w tym 13 adresów użytkowych. Łącze musi być zakończone urządzeniem zarządzanym przez Wykonawcę. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy musi posiadać niezbędne deklaracje zgodności dopuszczające do użytku na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Zamawiający umożliwi instalację urządzeń do teletransmisji w swoich pomieszczeniach nieodpłatnie. Koszt przyłączenia do sieci telekomunikacyjnej aktywacja bezpłatnie. Uruchomienie usługi dostępu do Internetu nastąpi w terminie 45 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na okres 24 miesięcy, począwszy od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi. Uruchomienie usługi oraz podłączenie urządzeń sieciowych zakończone będzie protokołem zdawczo odbiorczym, którego wzór znajduje się w Załączniku Nr 2 do wzoru umowy. Do podpisania protokołu ze strony Zamawiającego upoważnia się informatyka w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Starostwa Powiatowego we Wrześni, inspektora w Referacie Gospodarczym Starostwa Powiatowego we Wrześni. Zamawiający dopuszcza inny wzór protokołu stosowany przez Wykonawcę, o ile zawiera elementy i dane wymienione w przywołanym Załączniku nr 3 do umowy. Wykonawca zobowiązuje się do usuwania usterek w świadczeniu usługi dostępu do Internetu w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu ich zgłoszenia. Ze względu na duże wymagania, co do niezawodności i jakości świadczonych usług, Zamawiający wymaga świadczenia ich w technologii kablowej. W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatne okresowe przeglądy stanu technicznego pracy łączy oraz sprawdzanie parametrów łączy poprzez bieżące, cykliczne ich pomiary, eliminowanie usterek, techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych po zgłoszeniu przez Zamawiającego obejmującą w szczególności bezpłatne eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łączy, wykonanie instalacji dodatkowej do głównego zakończenia sieci lub zmiana w jego przyłączeniu, w przypadku pojawienia się korzystniejszej ogólnie dostępnej oferty Wykonawcy na przedmiotową usługę, Zamawiający ma prawo do skorzystania z niej, w okresie obowiązywania umowy Wykonawca nie może dokonać zmiany cen podanych w formularzu cenowym załączonym do oferty skutkujących podwyższeniem opłat. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby W momencie rozpoczęcia realizacji zamówienia dysponował centrum zgłaszania problemów ze strony klientów działającym 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Zapewnił przez cały okres trwania umowy serwis na następujących warunkach reakcja w ciągu dwóch godzin od chwili zgłoszenia awarii, przywrócenie funkcjonalności w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii, zgłaszanie awarii odbywać się będzie drogą telefoniczną za pomocą telefonu stacjonarnego lub komórkowego przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, a jej przyjęcie powinno być potwierdzone faxem, wiadomością tekstową SMSem lub pocztą elektroniczną w ciągu 2 godzin. UWAGA Zamawiający informuje, że w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część pierwszą i drugą zamówienia, musi zapewnić dwie niezależne drogi kablowe na odcinku od węzła szkieletowego sieci Wykonawcy do lokalizacji Zamawiającego Września ul. Chopina 10. Wymóg powyższy wynika z faktu, iż łącze dostępu do Internetu min. 10Mbps na 10Mbps w części 1 zamówienia ma być łączem zapasowym w stosunku do łącza min. 100Mbps 100Mbps drugiej części zamówienia. Dla lokalizacji Września ul. Chopina 10 przebieg kanalizacji teletechnicznej dla łącza z części pierwszej nie może pokrywać się z przebiegiem kanalizacji teletechnicznej dla łącza z części drugiej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej z Internetem stacjonarnym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41478,31

  • Oferta z najniższą ceną: 41478,31 / Oferta z najwyższą ceną: 63063,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.