Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-06
Leżajsk: Wykonanie modernizacji Oddziału Psychiatrii na parterze i utworzenie pomieszczeń sanitarnych na trzech kondygnacjach Budynku Psychiatrii w ramach adaptacji pomieszczeń
Numer ogłoszenia: 334134 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Leśna 22, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 17 240 47 23, faks 17 240 47 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-lezajsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji Oddziału Psychiatrii na parterze i utworzenie pomieszczeń sanitarnych na trzech kondygnacjach Budynku Psychiatrii w ramach adaptacji pomieszczeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji Oddziału Psychiatrii na parterze i utworzenie pomieszczeń sanitarnych na trzech kondygnacjach Budynku Psychiatrii w ramach adaptacji pomieszczeń z podziałem na 2 części.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00-8, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.23.11-0, 45.31.41.20-8, 45.31.43.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż: 1) Część nr 1 - 80 000 złotych 2) Część nr 2 - 120 000 złotych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Oświadczenie Wykonawcy, że materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia posiadają stosowne dokumenty (certyfikat, atest) dopuszczające do stosowania w budownictwie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wykonawca zwolniony będzie z dotrzymania umownego terminu robót w przypadkach: 1) konieczności wykonania robót nie objętych zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, 2) przerwy w dostawie nośników energii, wody, 3) niedotrzymania przez Zamawiającego warunków umowy mających wpływ na termin wykonania robót, 4) ewentualnego zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych w trakcie wykonywania robót będących przedmiotem niniejszej umowy. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany podwykonawców może nastąpić w przypadku: 1) wprowadzenia nowego podwykonawcy, 2) rezygnacji podwykonawcy, 3) zmiany zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców. 3. W sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lezajsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej,
Dział Zamówień Publicznych,
ul. Leśna 20, 37 - 300 Leżajsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Leśna 20, 37 - 300 Leżajsk, I piętro, pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie modernizacji Oddziału Psychiatrii na parterze i utworzenie pomieszczeń sanitarnych na trzech kondygnacjach Budynku Psychiatrii w ramach adaptacji pomieszczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utworzenie pomieszczeń sanitarnych na trzech kondygnacjach Budynku Psychiatrii tj. ulokowanie sanitariatów w jednym miejscu z rozdziałem na kobiet i mężczyzn oraz pomieszczenia sanitarnego dla personelu i brudownik, wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej, wodnej, nowej instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Przewiduje się wykonanie w pomieszczeniach sanitarnych instalacji oświetlenia podstawowego i rezerwowego, instalacji gniazd jednofazowych i trójfazowych podstawowych, instalacji wentylatorów w brudownikach oraz instalację ochrony od porażeń i połączeń wyrównawczych. Przedsięwzięcie przewiduje również kompleksową modernizację trzech rozdzielni korytarzowych na trzech kondygnacjach wiążącą się z wykonaniem nowych magistrali zasilania rozdzielni korytarzowych z rozdzielni głównej oraz założeniem nowych zabezpieczeń przeciążeniowych i przeciwporażeniowych w rozdzielniach korytarzowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00-8, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.23.11-0, 45.31.41.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie modernizacji Oddziału Psychiatrii na parterze i utworzenie pomieszczeń sanitarnych na trzech kondygnacjach Budynku Psychiatrii w ramach adaptacji pomieszczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja pomieszczeń sanitarnych zlokalizowanych w salach dla pacjentów. Modernizacja dwunastu sal dla pacjentów, korytarza i pomieszczeń peryferyjnych w tym kuchni, jadalni, pokoju socjalnego, palarni i pokoju badań. Wykonanie niezbędnych instalacji kanalizacyjnych i wodnych oraz przebudowę instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie nowych instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Przewiduje się wykonanie w pomieszczeniach parteru instalacji oświetlenia podstawowego i rezerwowego w tym ewakuacyjnego, instalacji gniazd jednofazowych podstawowych i rezerwowych, instalacji gniazd trójfazowych podstawowych, instalacji wentylatorów w palarni oraz instalację ochrony od porażeń i połączeń wyrównawczych. Przedsięwzięcie przewiduje również kompleksową modernizację rozdzielni korytarzowej przy kuchni wiążącą się z wykonaniem nowych magistrali zasilania rozdzielni korytarzowej z rozdzielni głównej oraz założenie nowych zabezpieczeń przeciążeniowych i przeciwporażeniowych w rozdzielni korytarzowej. Instalacje teletechniczne to przede wszystkim wykonanie okablowania instalacji sygnalizacji pożaru, instalacji obserwacji pacjentów w salach i na korytarzu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00-8, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.23.11-0, 45.31.41.20-8, 45.31.43.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- "Budowa wiaty służącej celom gospodarki leśnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą" - IV postępowanie
- "Rozbudowa kompleksu i przebudowa istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku -WYPOSAŻENIE - Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego"
- "Opracowanie dokumentacji projektowych - drogi dla rowerów"
- Dostawa materiałów opatrunkowych
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
- Przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 185 przy ul. T. Bora-Komorowskiego 31 w Warszawie, w ramach zadania "Modernizacja budynków oświatowych".
- Zwiększenie dostępności przestrzeni szkolnej w Szkole Podstawowej w Głuchowie i w Szkole Podstawowej w Czempiniu.
- Wykonanie robót budowlanych oraz wyposażenie budynku w ramach zadania "Zakup nieruchomości oraz dostosowanie budynku położonego w Sosnowcu na cele dydaktyczne".
- Poprawa dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i osób starszych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Rzeszowie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.