eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoADAPTACJA I MODERNIZACJA SALI DYDAKTYCZNEJ DLA KIERUNKU BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE



Ogłoszenie z dnia 2025-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ADAPTACJA I MODERNIZACJA SALI DYDAKTYCZNEJ DLA KIERUNKU BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA AKADEMIA NAUK STOSOWANYCH W KROŚNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370468370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pans.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pans.krosno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096002

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ADAPTACJA I MODERNIZACJA SALI DYDAKTYCZNEJ DLA KIERUNKU BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-805f1530-a16f-437b-9c0b-2b977c15cb05

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066628/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Adaptacja i modernizacja sali 108 w budynku B przy ul. Wyspiańskiego 20

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Rozwój infrastruktury dydaktycznej PANS w Krośnie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.05 Przyjazna przestrzeń społeczna, Działanie FEPK.05.01 Edukacja

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201844

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/101/ZP-10/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest adaptacja i modernizacja sali dydaktycznej nr 108 B dla kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne mieszczącej się w budynku Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Krośnie przy ul. Wyspiańskiego 20.
Sala dydaktyczna będąca przedmiotem inwestycji znajduje się na 2 piętrze budynku B zlokalizowanego na terenie kampusu PANS.
W sali zamontowana jest akustyczna mobilna ściana prezesówna dająca możliwości korzystania z dużej sali wykładowej oraz dwóch mniejszych które powstają po jej rozłożeniu. W związku z projektowanym założeniem funkcjonalnym należy wykonać odrębnie funkcjonujące instalacje, oraz szereg robót budowlanych. Powierzchnia projektowanej sali wynosi 181,48 m2.
Sala wyznaczona jest na planie prostokąta i ma wymiary 20,67 m x 8,78 m. W otworach okiennych o wymiarach 230x204 obsadzone są okna PCV w kolorze białym. Pomieszczenie przedzielone jest usytuowanym równolegle do dłuższej ściany rzędem słupów wspierających podciąg. Ściany Sali są otynkowane i malowane farbami na posadzce jest parkiet.

ZAKRES ROBÓT:
Roboty budowlane:
1. Roboty budowlane i montażowe:
- dostawa i montaż akustycznej ściany mobilnej nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia !!! (ściana mobilną jest ścianą istniejącą).
- montaż paneli akustycznych na ścianach;
- wykonanie sufitu podwieszanego z płyt modułowych akustycznych, oraz sufitu podwieszanego g-k zgodnie z dokumentacją rysunkową;
- wykonanie zabudowy g-k na stelażu z wypełnieniem z wełny mineralnej celem zabudowy drzwi prowadzących do pokoju wykładowców;
- stworzenie dodatkowego stanowiska pracy dla wykładowcy,
- modernizacja istniejącego stanowiska pracy wykładowcy,
- dostosowanie instalacji elektrycznej do nowej aranżacji,
- wykonanie odrębnej instalacji wentylacji grawitacyjnej oraz podział istniejącej instalacji klimatyzacji na dwie niezależnie funkcjonujące.
- roboty budowlane po wykonaniu robót montażowych i instalacyjnych:
- cyklinowanie parkietu na podłodze wraz z malowaniem lakierem;
- wykonanie cokołu z listw przypodłogowych;
- szpachlowanie i malowanie ścian;
- remont podestu;
- malowanie drzwi wraz z wymianą szyldów;
- wymiana rolet;
- malowanie kaloryferów;
- dostawę wyposażenia stanowisk pracowniczych;
2. Instalacje elektryczne:
- Instalacja elektryczna 230V
- Instalacja Audio-Video AV:
- Sieć strukturalna LAN:
- SSWiN:
- Pozostałe prace (demontaż istniejących rolet okiennych i montaż nowych rolet elektrycznie sterowanych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 933738,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 933738,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 933738,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROPEL ENERGO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842669907

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 4

7.3.4) Miejscowość: Korczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 38-420

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca powierzy Podwykonawcy n firmie Europel Sp. z o.o. roboty w zakresie montażu i uruchomienia instalacji multimedialnych AV tj. pozycje od 29 d.1.2.1 do 54 d.1.2.1 kosztorysu ofertowego ,,Instalacje elektryczne i niskoprądowe – koszty niekwalifikowane”. Łączna wartość tych robót wynikająca z oferty Wykonawcy wynosi 299 980,09 zł netto, co daje 368 975,51 zł. brutto.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 933738,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.