eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkMobilnych tablic interaktywnych do szkół ponadgimnazjalnych zawodowych



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Ełk: Mobilnych tablic interaktywnych do szkół ponadgimnazjalnych zawodowych
Numer ogłoszenia: 334028 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6218300, 6218303, faks 087 6218339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mobilnych tablic interaktywnych do szkół ponadgimnazjalnych zawodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 kompletów tablic interaktywnych przenośnych wraz z oprogramowaniem edukacyjnym: 1. Wymagania systemowe: Microsoft Windows 2000 XP Vista . 2. Parametry techniczne: Maksymalna przestrzeń robocza 150 (przekątna) Operatywność pisania i klikania: 240 punktów na sekundę Prędkość śledzenia ruchu 3m/s Efektywna rozdzielczość 9600x4800, 300dpi Technologia rejestrowania ruchu: podczerwień Odległość od ekranu projekcyjnego 1.5 - 5 m Główne funkcje zestawu 1. Pióro sygnałowe i elektroniczny wskaźnik o regulowanej długości, kontrolujący system zamiast myszy. 2. Udostępniający funkcje przydatne podczas demonstracji i nauczania, takie jak: pisanie, wymazywanie, wklejanie, przeciąganie, przybliżanie i podświetlanie tekstu oraz wykonywanie zrzutów ekranu, zablokowanie go, zapisywanie grafiki i tekstu w różnych formatach, nagrywanie i odtwarzanie ekranu, rozpoznawanie teksu ręcznego, obsługę klawiatury ekranowej, wprowadzanie tekstu, obsługę odnośników do multimediów i stron internetowych.. 3. Zasobna biblioteka źródłową: obrazów, animacji. 4. Dołączone oprogramowanie edukacyjne do przedmiotów matematyczno-przyrodniczych na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej (matematyki, fizyki, biologii, chemii, przedsiębiorczości) oraz języka angielskiego. Oprogramowanie typu - elektroniczny podręcznik, plansze interaktywne, programy do modelowania i symulacji. 5. Inne wymagania: polskojęzyczne oprogramowanie oraz stałe, darmowe jego uaktualnienia. 6. Gwarancja nie mniej niż 2 lata..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, w tym 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz, 6. Zaakceptowany projekt umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz, 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4, 8. Oświadczenie, że wykonawca przyjmuje wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli 19-300 Ełk ul. Sikorskiego 5A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli 19-300 Ełk ul. Sikorskiego 5A sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Atrakcyjna Szkoła Zawodowa nr WND-POKL.09.02.00.28-04809. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie, jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.