eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa paliw płynnych do samochodów służbowych na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-31

Ogłoszenie nr 333825 - 2016 z dnia 2016-10-31 r.

Lublin: Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 311339-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 43068905200000, ul. ul. Narutowicza  73, 20019   Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 815 354 606, faks 815 354 313, e-mail zamowienia@lu.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.lubelska.policja.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

64/28/16/SZP/D

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych tj.: oleju napędowego (ON) PN-EN 590 i benzyny bezołowiowej (Pb-95) PN-EN 228. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do SIWZ. 3. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 09132100-4 - benzyna bezołowiowa PB - 95 09134100-8 - olej napędowy ON 4. Dostawy paliw, o których mowa w pkt. 1 realizowane będą poprzez tankowanie pojazdów służbowych Komendy Powiatowej w Łęcznej na stacji Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny 1 dm3 produktu obowiązującego na dystrybutorze na dzień 23.09.2016 r. 6. Stacja Wykonawcy winna znajdować się w granicach administracyjnych miasta Łęczna. 7. Wykonawca będzie realizował dostawę w formie zamówień cząstkowych poprzez tankowanie pojazdów służbowych na stacji Wykonawcy. 8. Wykonawca gwarantuje dobrą jakość paliwa zgodną z obowiązującymi normami tj. PN-EN 228 dla benzyny Pb-95; PN EN 590 dla oleju napędowego ON i rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 października 2015 r. (Dz.U. 2015 poz. 1680), w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. 9. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień - koncesji na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059). 10. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania stałego, procentowego rabatu od ceny jednostkowej brutto na dystrybutorze. 11. Ceny zawarte w umowie mogą ulec zmianie tylko w przypadku zmian cen u producenta, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego wraz z dołączeniem informacji producenta o powyższej zmianie. 12. Wzrost cen nie może być wyższy niż wzrost cen u producenta, a w przypadku spadku cen obniżenie ceny nie może być mniejsze niż u producenta. 13. W przypadku obniżki cen u producenta Wykonawca winien bezwzględnie obniżyć ceny w całym okresie obowiązywania umowy. 14. Zmiana cen bez uprzedniego zawiadomienia, udokumentowania zmiany cen producenta oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego jest bezwzględnie nieważna. 15. Rozliczenie dostaw z Zamawiającym będzie następowało z ostatnim dniem każdego miesiąca na podstawie faktury VAT z dołączonym szczegółowym wykazem tankowań, który zawierać będzie: datę pobrania paliwa, nr rejestracyjny samochodu, ilość pobranego paliwa, cenę jednostkową brutto na dystrybutorze w dniu tankowania, cenę jednostkową brutto dla Zamawiającego uwzględniającą rabat stały w wysokości określonej w pkt. 11), podpis kierowcy. 16. Zapłata należności za pobrane wg wykazów paliwo realizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy po otrzymaniu faktury w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury, forma płatności przelew. 17. Wykonawca umożliwi tankowanie pojazdów służbowych Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 18.Termin obowiązywania umowy od 01.11.2016 r. 19. Zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowych ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, oraz zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne nie będą miały wpływu na koszty wykonania przedmiotu umowy. 20. Wykonawca musi zaakceptować wzór umowy w całości. 21. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV: 09132100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT536586.37
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Stacja Paliw "ANEX-OIL" Sp. J. Anna i Paweł Gumieniuk,  anexoil@wp.pl,  ul. Chełmska 61,  21-010 ,  Łęczna,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 638400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 638400.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 638400.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.