To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-08
Łódź: Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 333794 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180559 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2725937, faks 42 2725947.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są: Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi opisanych szczegółowo w Przedmiocie zamówienia - arkuszu asortymentowo-cenowym - załączniku nr 2 SIWZ (do pobrania na stronie zamawiającego www.umed.lodz.pl/zp). Dostawa obejmuje sprzęt fabrycznie nowy, w oryginalnym opakowaniu producenta. Przedmiot zamówienia stanowi arkusz asortymentowo-cenowy, który będzie służył do wyboru najkorzystniejszej oferty. Podany w przedmiocie zamówienia rodzaj asortymentu, przygotowano w oparciu o dotychczasowe doświadczenia w realizacji tego typu postępowaniach oraz potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż podane w SIWZ ilości asortymentowe mają jedynie charakter orientacyjny i zastrzega sobie prawo ograniczenia i zmiany ilości asortymentu objętego przedmiotem umowy. Zamawiający zastrzega również możliwość niezłożenia zamówienia na wszystkie pozycje asortymentowe wskazane w SIWZ. Warunki dostawy: Miejsce dostawy - Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia do Biura Remontów i Eksploatacji, Dział Logistyki, Budynek C7, ul. Pomorska 251- lub, w przypadku prowadzenia inwestycji, w inne wskazane przez Zamawiającego w zamówieniu jednostkowym miejsce w Łodzi. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg. potrzeb Zamawiającego w ilościach każdorazowo przez niego wskazanych. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną, przez okres maksymalnie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub przez okres wykorzystania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa. Decyduje moment zaistnienia pierwszego z tych zdarzeń. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury po zrealizowaniu przekazanych do realizacji zamówień jednostkowych. Wykonawca może zaproponować równoważne materiały elektryczne, winien jednak wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają minimalne wymagania Zamawiającego opisane w załączniku nr 2 do SIWZ. Przez materiały równoważne Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy o jakości wykonania i funkcjonalności nie gorszej niż wymienione w załączniku nr 2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne 31.68.10.00 - Akcesoria elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
- Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski, Ul. Norbertańska 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81519,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94315,17
Oferta z najniższą ceną: 73700,70 / Oferta z najwyższą ceną: 153393,77
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia przeznaczonego do celów Obrony Cywilnej (2)
- Zwiększenie gotowości obronnej i poprawa bezpieczeństwa w Gminie Myszyniec
- Dostawa zestawu do przeciwdziałania skutków ekstremalnych zjawisk pogodowych
- Zakup sprzętu i doposażenia w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- "Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia przeznaczonego do realizacji zadań w zakresie ochrony ludności i obrony"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





