Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-25
Białystok: Dostawa aparatu trójosiowego ściskania do oznaczania parametrów geotechnicznych
Numer ogłoszenia: 333590 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu trójosiowego ściskania do oznaczania parametrów geotechnicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zmówienia jest dostawa, zainstalowanie i uruchomienie aparatu trójosiowego ściskania do oznaczania parametrów geotechnicznych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 98.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)udzielą minimum: 12 miesięcznej gwarancji, 6)zaakceptują poniższe warunki serwisu gwarancyjnego: termin naprawy - w ciągu 14 dni, po zgłoszeniu przez Zamawiającego, jeżeli w okresie gwarancyjnym będą więcej niż 3 naprawy wtedy Wykonawca wymieni (dostarczy) aparaturę na nową o parametrach zaoferowanych nie gorszych bądź lepszych, okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, okres gwarancji biegnie na nowo dla aparatury bądź elementu wymienionego, wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, w przypadku konieczności napraw poza siedzibą Zamawiającego - koszt transportu będzie ponosił Wykonawca (Zamawiający nie może ponosić dodatkowych kosztów w związku z naprawami wadliwego urządzenia), 8) posiadają certyfikaty lub deklaracje zgodności dopuszczające zaoferowany sprzęt do bezpiecznego użytkowania. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1)wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku), 2)wypełnioną Specyfikację ofertową zamówienia (wg załączonego wzoru druku), 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku), 5)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wg załączonego wzoru druku - Wykaz wykonanych zamówień) 6)katalogi, prospekty, materiały informacyjne producenta, 7)oświadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych Zamawiającego wskazanych w pkt. 5.6 SIWZ (na druku Formularza oferty), 8)Oświadczenie o zaoferowaniu sprzętu posiadającego oznaczenia CE; certyfikaty lub deklaracje zgodności wykonawca przekaże zamawiającemu przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia (na druku Formularza oferty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Licencja oprogramowania do analiz wpływu ruchu drogowego w ramach projektu "PB 5.0 - dostosowanie oferty dydaktycznej PB do potrzeb nowoczesnej gospodarki oraz zielonej i cyfrowej transformacji"
- Zakup wraz z dostawą dronów z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem; Nr sprawy: ZK-DZP.262.99.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 52 im. dr Ireny Białówny w Białymstoku
- Realizacja szkoleń na rzecz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku w ramach projektu "Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej w województwie podlaskim"
- Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji inaugurującej projekt
- Dostawa wyposażenia teleinformatycznego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatów badawczych dla potrzeb Zakładu Olejów i Środków Smarowych i Asfaltów Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 zadania
- Dostawa mikroskopów - 2 sztuki
- Zakup, dostawa, adaptacja, instalacja i uruchomienie kontrolera SPM wraz z akcesoriami oraz oprogramowaniem dla Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- "Akademia Czochralskiego - zakup aparatury badawczej na potrzeby świadczenia usług wsparcia innowacji - dostawa chromatografu jonowego oraz elektroforezy kapilarnej wraz z wyposażeniem"
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych
- Zakup automatycznej przystawki do hydrolizy kwaśnej
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





