eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń"Akademia Czochralskiego - zakup aparatury badawczej na potrzeby świadczenia usług wsparcia innowacji - dostawa chromatografu jonowego oraz elektroforezy kapilarnej wraz z wyposażeniem"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Akademia Czochralskiego – zakup aparatury badawczej na potrzeby świadczenia usług wsparcia innowacji - dostawa chromatografu jonowego oraz elektroforezy kapilarnej wraz z wyposażeniem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO-POMORSKIE CENTRUM NAUKOWO-TECHNOLOGICZNE IM. PROF. JANA CZOCHRALSKIEGO SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520386675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. ZYGMUNTA KRASIŃSKIEGO 4/4A

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 653 07 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@centrumczochralskiego.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumczochralskiego.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Badania naukowe i prace rozwojowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Akademia Czochralskiego – zakup aparatury badawczej na potrzeby świadczenia usług wsparcia innowacji - dostawa chromatografu jonowego oraz elektroforezy kapilarnej wraz z wyposażeniem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ccfdb95-2294-4fa1-954d-4dab9adc4e09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, Priorytet 1 Fundusze Europejskie na rzecz wzrostu innowacyjności i konkurencyjno-ści regionu, Działanie 01.01 Wzmocnienie potencjału badawczego i innowacji – tryb niekonkurencyjny

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/centrumczochralskiego

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/centrumczochralskiego

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na Platformie Zakupowej (dalej zwana „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/centrumczochralskiego w zakładce „POSTĘPOWA-NIA”, pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ. Wymagania techniczne i organizacyjne, zwią-zane z wykorzystaniem Platformy, zostały przedstawione poniżej.
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odby-wa się przy użyciu Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/centrumczochralskiego.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elek-tronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy. Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców).
7. Korzystanie z Platformy oznacza każdą czynność Użytkownika, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi na platformazakupowa.pl.
8. Korzystanie z Platformy odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulami-nie.
9. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony www.platformazakupowa.pl określone zostały w Regulaminie w/w i są to: przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymali-zowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli
10. Zamawiający jednocześnie informuje, że posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a złożenie oferty w przetargu jest możliwe bez posiadania konta.
11. Jeżeli Użytkownik nie ma konta na platformazakupowa.pl i składa Ofertę bez zakładania konta to ma obowiązek potwierdzić do czasu zakończenia zbierania ofert adres mailowy podany w formularzu po-przez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany w mailu potwierdzającym złożenie Oferty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporzą-dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, Zamawia-jący informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zamawiający – Kujawsko-Pomorskie Cen-trum Naukowo-Technologiczne im. prof. Jana Czochralskiego sp. z o.o., ul. Krasińskiego 4/4a, 87-100 Toruń;
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych Zamawiającego: tel. 56 65 30 792, email: kontakt@centrumczochralskiego.pl;
3) Zamawiający nie działa przez przedstawiciela administratora danych osobowych;
4) dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zamó-wieniem nr KPCNT-ZP/2/2025/Inno, pn.: „Akademia Czochralskiego – zakup aparatury badaw-czej na potrzeby świadczenia usług wsparcia innowacji-dostawa chromatografu jonowego oraz elektroforezy kapilarnej wraz z wyposażeniem”
5) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zo-stanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa;
6) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postę-powania o udzielenie zamówienia, a w przypadku objęcia niniejszego zamówienia dofinansowa-niem z budżetu UE - przez okres wynikający z postanowień zawartej umowy o dofinansowanie pomiędzy Zamawiającym a właściwym organem;
7) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Zamawiającemu jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
8) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zau-tomatyzowany;
9) zgodnie z RODO przysługuje Wykonawcy:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z prowadzonym postępowaniem i zło-żoną ofertą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa,
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
e) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
10) zgodnie z RODO Wykonawcy nie przysługuje:
a) prawo do przenoszenia danych osobowych,
b) prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, po złożeniu oferty,
c) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
d) prawo do usunięcia danych osobowych;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KPCNT-ZP/2/2025/Inno

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CHROMATOGRAF JONOWY

1) System chromatograficzny składający się z kompaktowego chromatografu jonowego, detektora UV/Vis i automatycznego podajnika próbek, w których elementy stykające się z fazą ruchomą wykonane są całkowicie z materiału inertnego chemicznie i wolnego od metalu (PEEK). Urządzenie fabrycznie nowe pochodzące z produkcji seryjnej, niemodyfikowane, nieodnawiane, nieprzetwarzane, nieunowocześniane.


2) Pompa, detektor konduktometryczny, kontroler tłumika jonowego, tłumik jonowy, kolumna analityczna oraz zawór nastrzykowy muszą być umieszczone w jednej kompaktowej obudowie. Komunikacja z komputerem musi odbywać się za pomocą złącza USB.


3) Pompa izokratyczna:
• seryjna, dwutłokowowa
• ciśnienie maksymalne: co najmniej 35 MPa
• zakres przepływu: co najmniej od 0,05 do 5,0 ml/min
• wbudowany degazer eluentu

4) Termostatowanie kolumn chromatograficznych w zakresie co najmniej od 5oC powyżej temperatury pokojowej do 60oC.


5) Cyfrowy detektor konduktometryczny kompatybilny z tłumikami jonowymi:
• automatyczne dostrajanie zakresu pomiarowego detektora w zależności od wielkości rozpoznawanego sygnału
• zakres pomiarowy: co najmniej od 0 do15 000 µS
• ciśnienie robocze celi co najmniej 10 MPa
• termostatowana cela pomiarowa w zakresie co najmniej od 7oC powyżej temperatury pokojowej do 50oC

6) Detektor UV/VIS:
• pomiar przy jednej długości fali
• zakres długości fali co najmniej od 190 do 900 nm
• dokładność długości fali +/- 1 nm
• poziom szumów: co najwyżej +/- 2,5 µAU przy 254 nm
• dryft < 100 µAU/h
• cela oraz inne elementy stykające się z fazą ruchomą wykonane z PEEK

7) Kolumna analityczna (4 x 250 mm):
• wykonanie z PEEK-u,
• ciśnienie robocze co najmniej do 27 MPa włącznie
kolumna analityczna musi być:
• wypełniona żywicą na bazie kopolimerów organicznych,
• kompatybilna z fazami ruchomymi o pH w zakresie co najmniej od 0 do 12
oraz rozpuszczalnikami organicznymi,
• pojemność: co najmniej 190 µeq


8) Kolumna ochronna (4 x 50 mm) do analizy anionów nieorganicznych:
• wykonanie z PEEK-u
• ciśnienie robocze co najmniej do 27 MPa włącznie
kolumna ochronna musi być:
• wypełniona żywicą na bazie kopolimerów organicznych,
• kompatybilna z fazami ruchomymi o pH w zakresie co najmniej od 0 do 12
oraz rozpuszczalnikami organicznymi,
• pojemność: w przedziale od od 5 do 10 µeq

9) Tłumik/wzmacniacz anionowy kontrolowany i diagnozowany z poziomu
oprogramowania:
• typu membranowego
• pracujący w układzie ciągłej regeneracji z wykorzystaniem procesu elektrolizy wody
• pracujący bez konieczności podawania agresywnych odczynników, np.: kwasu siarkowego
• pojemności tłumienia co najmniej 200 µeq/min
• objętość martwa poniżej 50 µl

10) Automatyczny podajnik próbek:
• pojemność co najmniej: 120 x 1,5 ml
• programowalna objętość nastrzyku dla zakresu od 1 do 100 µl z krokiem 0,1 µl oraz dla zakresu od 100 do 7500 µl z krokiem 1 µl
• powtarzalność nastrzyku: <0,3% RSD przy 20 µl w trybie przepełnienia
pętli,
• naczynka o pojemności 10 ml zabezpieczone septami w ilości 100 sztuk,
• naczynka o pojemności 1,5 ml zabezpieczone septami w ilości 100 sztuk,
• podajnik musi zapewniać podawanie próbki na kolumny koncentracyjne o ciśnieniu wstecznym do co najmniej 0,65 MPa,
• komunikacja z komputerem musi odbywać się za pomocą złącza USB.

11) Stanowisko do zarządzania, kontrolowania i diagnozowania systemu chromatografii jonowej składające się z programu komputerowego i komputera o konfiguracji optymalnej do obsługi chromatografu.
Program powinien umożliwiać:
• przeprowadzenie analizy jakościowej i ilościowej oraz kalibracji
• wbudowane gotowe programy sterujące wraz z metodą analityczną dla kolumn oferowanych przez producenta lub aplikacji producenta
• możliwość tworzenia wykresów zmian parametrów pracy chromatografu oraz wyników chromatograficznych (np. ciśnienie, stosunek sygnału do szumu, czas retencji, powierzchnia piku) w czasie od 1 dnia do 12 miesięcy
• generację listy kontrolnej parametrów chromatograficznych i zdarzeń systemowych dla każdego chromatogramu,
• komunikację z elementami systemu za pomocą złącza USB
• współpracę z komputerem o parametrach minimalnych: procesor i5, dysk twardy SSD 256 GB, DVD +/- RW, pamięć RAM 16 GB, monitor LCD 23,8", system operacyjny Windows 11

12) Wyposażenie dodatkowe:
• zestaw jednoskładnikowych wzorców pospolitych anionów (7 x 1 szt.)
• koncentrat eluentu dedykowany do oferowanej kolumny o objętości co najmniej 500 ml (2 szt.)
• stacja do przygotowania próbek złożona z wirówki z pokrywą szklaną
• oraz nieinwazyjną funkcją kontroli procesu w zakresie 0 – 100%, rotora na próbówki 1,5 i 10 ml oraz chemicznie odpornej pompy o wydajności co najmniej 57 L/min i próżni < 2 mBar


13) Wymagania dotyczące uruchomienia i obsługi serwisowej:

• system zasilany za pomocą zasilania jednofazowego (230 V, 50 Hz) z poborem mocy poniżej 1 200 W
• dostawa, montaż i uruchomienie w cenie oferty w miejscu dostawy, na ryzyko Wykonawcy
• przeszkolenie 2 pracowników Zamawiającego z obsługi aparatury w cenie oferty (czas szkolenia wieloetapowego – minimum 16h) wraz z wydaniem odpowiednich zaświadczeń
• nielimitowana, bezpłatna opieka techniczna i merytoryczna w języku polskim, w całym okresie trwania gwarancji urządzenia, poprzez udzielanie bieżącego wsparcia w zakresie objętym szkoleniami. W przypadkach niewymagających przyjazdu konsultanta – opieka poprzez serwis teleinformatyczny
• okres gwarancji na aparat: minimum 24 miesiące
• okres gwarancji na części zużywalne: minimum 3 miesiące

4.2.6.) Główny kod CPV: 38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38432200-4 - Chromatografy

38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów.
2) Termin dostawy – 20% maksymalnej ceny brutto.
3) Czas gwarancji – 20% maksymalnej ceny brutto.
Maksymalna liczba punktów za spełnienie kryterium cena oferty brutto wynosi 60. Maksymalna liczba punktów za spełnienie kryterium termin dostawy wynosi 20. Maksymalna liczba punktów za spełnienie kryterium czas gwarancji wynosi 20. Łączna liczba punktów do uzyskania wynosi 100.
2. Porównanie złożonych ofert zostanie dokonane według poniższych wzorów:
1) Zamawiający dokona oceny i porównania ofert z zastosowaniem tego kryterium następująco:
a) Kryterium „Cena” (C)
Punktacja w kryterium „Cena” zostanie przyznana na podstawie całkowitej Ceny brutto za-deklarowanej w Formularzu Oferty obliczona wg następującego wzoru, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

P (C i ) = (Cmin/Ci) x 60% x 100
Gdzie:
P (C i ) – punktacja przyznana badanej ofercie w kryterium „Cena”,
Cmin- najniższa całkowita cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert,
Ci – całkowita cena brutto oferty badanej.

b) Kryterium „Termin dostawy” (T)
Punktacja kryterium „Termin dostawy” zostanie przyznana na podstawie założeń przedstawionych w poniższej tabeli.

Lp. Nazwa przedmiotu zamówie-nia Opis kryterium
Termin dostawy przedmiotu zamówienia Liczba przyznanych punktów – P (T i)
Chromatograf jonowy z wypo-sażeniem / Elektroforeza kapi-larna z wyposażeniem do 10 tygodni od podpisania umowy 10 pkt.
do 7 tygodni od podpisania umowy 15 pkt.
do 5 tygodni od podpisania umowy 20 pkt.

c) Kryterium „Czas gwarancji” (G)

Punktacja kryterium „Termin dostawy” zostanie przyznana na podstawie założeń przed-stawionych w poniższej tabeli.


Lp. Nazwa przedmiotu zamó-wienia Opis kryterium
Czas na jaki dostawca udzie-la gwarancji Liczba przyznanych punktów – P (G i)
Chromatograf jonowy z wypo-sażeniem / Elektroforeza kapi-larna z wyposażeniem 24 miesiące 10 pkt.
36 miesięcy 20 pkt.

2) Ostateczna punktacja danej oferty zostanie ustalona zgodnie ze wzorem:
P i = P(C i) + P(T i) + P(G i)
gdzie:
P i - Łączna liczba punktów przyznana ofercie „i”
P (C i) - liczba punktów jakie otrzymała oferta „i" za kryterium "Cena" (C),
P (T i) - liczba punktów jakie otrzymała oferta „i" za kryterium „Termin dostawy” (T),
P (G i) - liczba punktów jakie otrzymała oferta „i" za kryterium „Czas gwarancji” (G).
3) Oferty na część A (chromatograf janowy wraz z wyposażeniem) i część B (elektroforeza ka-pilarna z wyposażeniem) zamówienia podlegają odrębnej ocenie zgodnie z powyższymi wzorami.

3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ELEKTROFOREZA KAPILARNA

1) System do elektroforezy kapilarnej (wraz z wyposażeniem) umożliwiający pracę następującymi technikami:
• Kapilarna elektroforeza strefowa (CZE)
• Elektrokinetyczna chromatografia micelarna (MEKC)
• Kapilarna elektrochromatografia (CEC)

2) Zakres ciśnień:
• separacja w zakresie od -100 do 100 mbar
• przemywanie (z ang. flushing) z ciśnieniem 1 bar lub przemywanie wysokociśnieniowe do 12 bar

3) Dozowanie próbek:
• Podawanie próbki w dwóch trybach:
 Hydrodynamicznie, za pomocą ciśnienia w zakresie -100 – 100 mbar
 Elektrokinetycznie, napięcie zmienne w zakresie minimum: –30 do +30 kV
• Automatyczny podajnik próbek na 50 próbek,
• Możliwość dozowania z obu stron kapilary
• Programowalny czas: do 10,000 s
• Termostatowanie tacy autosamplera w zakresie 10-40°C z wykorzystaniem zewnętrznego termostatu

4) Detektor DAD:
• pracujący w zakresie długości fali od 190 nm do 600 nm,
• dokładność długości fali nie gorsza niż 1 nm,
• szumy 50 µAU.
• Zakrez dynamiczny 1 x 104

5) Zasilacz wysokonapięciowy:
• zakres napięcia: do 0 do ±30 kV,
• maksymalne natężenie prądu: 300 µA
• moc 6 W lub wyższa.

6) Pompa izokratyczna
• Zakres przepływu: 0,001 ml/min – 10 ml/min z krokiem co 0,001 ml/min;
• Precyzja przepływu ≤ 0,07 % RSD
• Dokładność przepływu ±1% lub ±10 µl/min
• Maksymalne ciśnienie pompy 600 bar
• Pompa zintegrowana z degazerem próżniowym

7) Oprogramowanie
• Oprogramowanie zapewniające pełne sterowanie aparatem do elektroforezy kapilarnej, zbierania i przetwarzania danych pomiarowych oraz tworzenia raportów

8) Dodaktowo
• Obecność stacji satelitarnej do uzupełniania wlotowych lub wylotowych ampułek buforu świeżym buforem w celu automatycznego, ciągłego działania
• Zintegrowane termostatowanie kasety z kapilarą przy użyciu wymuszonego obiegu powietrza, zakres temperatur: 10 stopni C poniżej temp. otoczenia do + 60 stopni C
• Wbudowany przetwornik analogowo-cyfrowy dający możliwość rozbudowy o detektor konduktometryczny, fluorescencyjny oraz ELSD
• Możliwość rozbudowy o spektrometr mas typu MSMS lub QTOF tego samego producenta co system do elektroforezy kapilarnej


9) Wymagania dotyczące uruchomienia i obsługi serwisowej:

• dostawa, montaż i uruchomienie w cenie oferty w miejscu dostawy, na ryzyko Wykonawcy
• przeszkolenie 2 pracowników Zamawiającego z obsługi aparatury w cenie oferty (czas szkolenia wieloetapowego – minimum 16h) wraz z wydaniem odpowiednich zaświadczeń
• nielimitowana, bezpłatna opieka techniczna i merytoryczna w języku polskim, w całym okresie trwania gwarancji urządzenia, poprzez udzielanie bieżącego wsparcia
w zakresie objętym szkoleniami. W przypadkach niewymagających przyjazdu konsultanta – opieka poprzez serwis teleinformatyczny
• okres gwarancji na aparat: minimum 24 miesiące
• okres gwarancji na części zużywalne: minimum 3 miesiące

4.2.6.) Główny kod CPV: 38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena oferty brutto – 60% maksymalnej liczby punktów.
2) Termin dostawy – 20% maksymalnej ceny brutto.
3) Czas gwarancji – 20% maksymalnej ceny brutto.
Maksymalna liczba punktów za spełnienie kryterium cena oferty brutto wynosi 60. Maksymalna liczba punktów za spełnienie kryterium termin dostawy wynosi 20. Maksymalna liczba punktów za spełnienie kryterium czas gwarancji wynosi 20. Łączna liczba punktów do uzyskania wynosi 100.
2. Porównanie złożonych ofert zostanie dokonane według poniższych wzorów:
1) Zamawiający dokona oceny i porównania ofert z zastosowaniem tego kryterium następująco:
a) Kryterium „Cena” (C)
Punktacja w kryterium „Cena” zostanie przyznana na podstawie całkowitej Ceny brutto za-deklarowanej w Formularzu Oferty obliczona wg następującego wzoru, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

P (C i ) = (Cmin/Ci) x 60% x 100
Gdzie:
P (C i ) – punktacja przyznana badanej ofercie w kryterium „Cena”,
Cmin- najniższa całkowita cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert,
Ci – całkowita cena brutto oferty badanej.

b) Kryterium „Termin dostawy” (T)
Punktacja kryterium „Termin dostawy” zostanie przyznana na podstawie założeń przedstawionych w poniższej tabeli.

Lp. Nazwa przedmiotu zamówie-nia Opis kryterium
Termin dostawy przedmiotu zamówienia Liczba przyznanych punktów – P (T i)
Chromatograf jonowy z wypo-sażeniem / Elektroforeza kapi-larna z wyposażeniem do 10 tygodni od podpisania umowy 10 pkt.
do 7 tygodni od podpisania umowy 15 pkt.
do 5 tygodni od podpisania umowy 20 pkt.

c) Kryterium „Czas gwarancji” (G)

Punktacja kryterium „Termin dostawy” zostanie przyznana na podstawie założeń przed-stawionych w poniższej tabeli.


Lp. Nazwa przedmiotu zamó-wienia Opis kryterium
Czas na jaki dostawca udzie-la gwarancji Liczba przyznanych punktów – P (G i)
Chromatograf jonowy z wypo-sażeniem / Elektroforeza kapi-larna z wyposażeniem 24 miesiące 10 pkt.
36 miesięcy 20 pkt.

2) Ostateczna punktacja danej oferty zostanie ustalona zgodnie ze wzorem:
P i = P(C i) + P(T i) + P(G i)
gdzie:
P i - Łączna liczba punktów przyznana ofercie „i”
P (C i) - liczba punktów jakie otrzymała oferta „i" za kryterium "Cena" (C),
P (T i) - liczba punktów jakie otrzymała oferta „i" za kryterium „Termin dostawy” (T),
P (G i) - liczba punktów jakie otrzymała oferta „i" za kryterium „Czas gwarancji” (G).
3) Oferty na część A (chromatograf janowy wraz z wyposażeniem) i część B (elektroforeza ka-pilarna z wyposażeniem) zamówienia podlegają odrębnej ocenie zgodnie z powyższymi wzorami.

3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 i 3-7 oraz ust. 2 Rozporządzenia z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. poz. 2415), dotyczących podwykonawców oraz podmiotów trzecich udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania. Zamiast podmiotowych środków dowodowych:
2) Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w dziale XIII i XVIII niniejszej SWZ:

a. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie kon-kurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapita-łowej,
b. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
i. a) art. 108 ust. 1 pkt 1-3 pzp,
ii. art. 108 ust. 1 pkt 4 pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
iii. art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
iv. art. 108 ust. 1 pkt 6 pzp.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1) formularz ofertowy – wzór formularza stanowi załącznik nr 3 (część A zamówienia) oraz 4 (część B zamówienia) do SWZ;
2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o nie-podleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 5 do SWZ. W przypadku Wnioskodawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich składa odrębne oświadczenie;
5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 działu XIV SWZ tj. oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (zmiana firmy, nazwy, adresu siedziby, RE-GON-u, NIP-u, numeru rachunku bankowego);
2) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki wykonania umowy;
3) w przypadku wycofania z produkcji sprzętu lub elementów sprzętu o parametrach zaofe-rowanych w ofercie, Zamawiający może zaakceptować sprzęt o parametrach równoważ-nych lub lepszych. Parametry nowego sprzętu wymagają uzgodnienia i pisemnej akceptacji Zamawiającego;
4) w przypadku wystąpienia sytuacji, o której mowa w pkt 3, Zamawiający przewiduje możli-wość przedłużenia terminu dostawy;
5) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli konieczność zmiany umowy spowo-dowana jest okolicznościami, których Zamawiający lub Wykonawca, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
2. Każda ze Stron umowy może zawnioskować o jej zmianę. W celu dokonania zmiany umowy Strona o to wnioskująca zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie propozycji zmiany w terminie 5 dni roboczych od dnia zaistnienia okoliczności będących podstawą zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/centrumczochralskiego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

UWAGA!
Dotyczy Sekcji IV - Przedmiot zamówienia, pkt 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie (dotyczy każdej Części) w terminie do 10 tygodni (tj. 70 dni) od dnia zawarcia umowy, przy czym.


Z powodów technicznych w pkt. 4.2.10.) niniejszego ogłoszenia realizacji zamówienia określono jako 70 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.