eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYKONANIE REMONTU I KOLORYSTYKI, WRAZ Z DETALEM ARCHITEKTONICZNYM ELEWACJI PÓŁNOCNEJ BUDYNKU WYDZIAŁU FILOLOGICZNEGO UWR PRZY PL. NANKIERA 15 WE WROCŁAWIU



Ogłoszenie z dnia 2005-07-08

POZYCJA 33280

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: WYKONANIE REMONTU I KOLORYSTYKI, WRAZ Z DETALEM ARCHITEKTONICZNYM ELEWACJI PÓŁNOCNEJ BUDYNKU WYDZIAŁU FILOLOGICZNEGO UWR PRZY PL. NANKIERA 15 WE WROCŁAWIU

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Wrocławski, do kontaktów: KATARZYNA NAWROCKA BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UWR, KATARZYNA NAWROCKA BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, UL. KUŹNICZA 49/55, 50-138 WROCŁAW, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UWR, KATARZYNA NAWROCKA BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, UL. KUŹNICZA 49/55, 50-138 WROCŁAW, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UWR, KATARZYNA NAWROCKA BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, UL. KUŹNICZA 49/55, 50-138 WROCŁAW, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTU I KOLORYSTYKI, WRAZ Z DETALEM ARCHITEKTONICZNYM ELEWACJI PÓŁNOCNEJ BUDYNKU WYDZIAŁU FILOLOGICZNEGO UWR PRZY PL. NANKIERA 15 WE WROCŁAWIU. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu i kolorystyki wraz z detalem architektonicznym elewacji północnej budynku Wydziału Filologicznego UWr przy pl. Nankiera 15 we Wrocławiu. Zakres prac objętych zamówieniem jest następujący: - rusztowania i zabezpieczenia, - prace tynkarskie, - prace malarskie, - prace renowacyjne detalu sztukatorskiego, blacharki, - kamieniarskie roboty wykończeniowe, - montaż drzwi wejściowych, drewnianych, - prace murarskie i betoniarskie, - roboty elektryczne. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: WROCŁAW, PL. NANKIERA 15. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe na obiekcie zabytkowym objęte dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10.000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp. 2. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga: A) Przedstawienia wykazu zawierającego potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat (VIII 2000 r. - VII 2005 r.) - dwóch robót budowlanych (rozpoczętych i zakończonych) podobnych (odpowiadających swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki (za co zostaną przydzielone 2 pkt): - o wartości, co najmniej 200.000,- zł (brutto), - zawierające wykonanie robót w obiektach zabytkowych. Dodatkowo za każdy następny kontrakt o wartości, co najmniej 200.000,- zł (brutto) spełniający powyższe warunki - zostanie przydzielony 1 punkt. B) Do wykazu kontraktów Wykonawca musi załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie kontraktów zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej: 1.wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy, 2.wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, 3.wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, 4.wskazanie wartości zamówienia, 5.wskazanie daty wykonania, 6.wskazanie miejsca wykonania, 7.opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt b) stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie, 8.podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt b) Uwaga: 1) W przypadku zrealizowanego kontraktu w ramach konsorcjum należy wskazać część kontraktu (zrealizowanych robót) przez Wykonawcę ze wskazaniem jej wartości. 2) W przypadku składania wniosków przez konsorcjum warunek wykazania się dwoma kontraktami musi być spełniony przez każdego z konsorcjantów, przy czym ich wartość punktową zamawiający będzie oceniał łącznie. 3. Wraz z wnioskiem Wykonawca winien złożyć: 1.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2.Dokumenty wymagane w pkt 2; 3.Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia, oraz wskazujące osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dodatkowo w przypadku grupy podmiotów (konsorcjum lub spółki cywilnej) należy przedstawić pełnomocnictwo zgodnie z zapisem w pkt 6. 4.Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 5.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6.Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 7.Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - dotyczy podmiotów zbiorowych. 8.Informacje z banku, w którym posiada podstawowy rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową min. 200.000,-zł-,wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 9.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć uprawnienia budowlane kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność w/w osoby do właściwej izby inżynierskiej. 10.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. złotych. W przypadku polisy w innej walucie niż złoty polski kwota ubezpieczenia zostanie przeliczona na złote polskie kursu średniego NBP z dnia składania wniosków. W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) właściwe dokumenty określone w pkt 1), 3) ,4) ,5) ,6) ,7) muszą być złożone przez każdy podmiot. Dokumenty określone w pkt 8) 9) 10) muszą być wniesione łącznie przez podmioty lub przez jednego z nich. W przypadku spółki cywilnej - zaświadczenie ZUS może być wystawione na każdego ze wspólników spółki cywilnej z osobna lub spółkę cywilną ze wskazaniem wspólników ją tworzących. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w par. 1 ust. 1 pkt 1, 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645), składa dokumenty wymienione w par. 2 ust. 1 pkt 1, 2, 3 tego rozporządzenia z zastrzeżeniem postanowień par. 2 ust. 2 w/w rozporządzenia. 5. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii. W przypadku kserokopii każdą zapisaną stronę dokumentu należy opatrzyć klauzulą "za zgodność z oryginałem" i poświadczyć podpisem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. Dokumenty należy podpisać czytelnie, w przypadku parafowania wymagana jest pieczątka imienna podpisującego. 6. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa (załączony oryginał lub kopia pełnomocnictwa musi posiadać termin ważności i stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy i jest ono obowiązujące do danego postępowania) udzielonego przez osobę/osoby do tego upoważnione-zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2a ustawy o opłacie skarbowej Dz.U. 04.253.2532 i zmiany-pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej. 7.Wszystkie dokumenty mają być ponumerowane ze spisem treści, spięte i złożone w zamkniętej kopercie opisanej hasłem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na remont elewacji północnej.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.07.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.08.2005, godzina 10:00, Biuro Zamówień Publicznych, 50-138 Wrocław, ul. Kuźnicza 49/55, I piętro.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.