Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-15
Człuchów: PRZYGOTOWANIE, DOSTARCZANIE I WYDAWANIE OBIADÓW DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM, SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH ORAZ DLA OSÓB DOROSŁYCH Z TERENU MIASTA CZŁUCHOWA KLIENTÓW MOPS
Numer ogłoszenia: 331963 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Średnia 14, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 0-59 8342409, 8344321, faks 0-59 8344321.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsczluchow.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE, DOSTARCZANIE I WYDAWANIE OBIADÓW DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM, SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH ORAZ DLA OSÓB DOROSŁYCH Z TERENU MIASTA CZŁUCHOWA KLIENTÓW MOPS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie przygotowywania, dostarczania i wydawania obiadów dwudaniowych (składających się z: zupy 500ml. + chleb 120g oraz drugiego dania np. /ziemniaki-250g; kotlet/sos- 90g/80ml; surówki/sałatki- 120g/ + kompotu 250ml ) w stołówce Gimnazjum Nr 1 w Człuchowie dla: - uczniów Gimnazjum Nr 1 w Człuchowie, którzy otrzymają decyzję administracyjną przyznającą pomoc w formie obiadów wystawioną przez MOPS w Człuchowie - młodzieży, ponadgimnazjalnej, która otrzyma decyzję administracyjną przyznającą pomoc w formie obiadów wystawioną przez MOPS w Człuchowie - osób dorosłych, które otrzymają decyzję administracyjną przyznającą pomoc w formie obiadów wystawioną przez MOPS w Człuchowie. z uwzględnieniem wymogów sanitarno- higienicznych zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) m.in.: 1. Przygotowanie oraz produkcja posiłków zgodnie z zachowaniem systemu GMP i GHP, 2. Właściwy sposób porcjowania posiłków z zachowaniem odpowiedniej temperatury, 3. Pakowanie posiłków obiadowych w pojemniki GN z zachowaniem reżimu sanitarnego, 4. Transport posiłków od kuchni wykonawcy do miejsca wydawania posiłków środkiem transportu przeznaczonym do tego celu, 5. Wydawanie posiłków obiadowych w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego w sposób zgodny z Dobrą Praktyką Produkcyjną, 6. Zachowanie higieny wydawania posiłków, 7. Zabezpieczenie środków czystości oraz środków specjalistycznych w miejscu wydawania posiłków, 8. Zmywanie z wyparzaniem naczyń stołowych oraz pojemników transportowych w siedzibie Wykonawcy oraz dostarczania ich w miejsce i w czasie podawania posiłków. oraz norm żywienia w poszczególnych grupach wiekowych oraz zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia, tj. 1. Utrzymanie odpowiedniej wartości kalorycznej w poszczególnych grupach wiekowych, 2. Posiłki mają być przygotowane wg zróżnicowanych jadłospisów, 3. Zapewnienie posiłku o wartości kalorycznej nie mniejszej niż 1080 kcal. Jakość dostarczanych posiłków musi być o odpowiedniej temperaturze tj. - gorących - pow. 63°C dania główne i 85°C zupy - zimnych - do 4°C surówki Posiłki powinny być dostarczane do stołówki gimnazjum nr1 w Człuchowie wg: dobrej praktyki higienicznej, dobrej praktyki produkcyjnej oraz dobrej praktyki sanitarnej (odpowiedni pojazd, pojemniki) zgodnie z systemem HACCP oraz CCP Krytycznych Punktów Kontroli, jednocześnie zastrzega się, iż maksymalny czas przechowywania posiłków w pojemnikach transportowych wg GMP wynosi do 4 godzin. Posiłki powinny być terminowo dostarczane i wydawane w godzinach: - uczniom Gimnazjum Nr 1 w Człuchowie codziennie (z wyłączeniem ustawowych dni wolnych od pracy i nauki szkolnej tj. soboty, niedziele, święta oraz ferie świąteczne, zimowe i letnie) w godzinach od 12.30 do 13.15. - młodzieży ponadgimnazjalnej codziennie z wyłączeniem ustawowych dni wolnych od pracy tj. soboty, niedziele, święta w godzinach od 12.30 do 13.15. - osobom dorosłym codziennie z wyłączeniem ustawowych dni wolnych od pracy tj. soboty, niedziele, święta w godzinach od 13.25 do 14.15 . Liczba osób obsługujących powinna być dostosowana do liczby wydawanych posiłków tj. (1 osoba na 66 posiłków). Osoby obsługujące winny posiadać aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne, także kulturę osobistą i nienaganny sposób zachowania. Zamawiający przedstawia informacje dotyczące zakresu zamówienia: - przewidywana ilość wydawanych posiłków miesięcznie to: ok. 2590.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- PRZYGOTOWANIE, DOSTARCZANIE I WYDAWANIE OBIADÓW DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM, SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH ORAZ DLA OSÓB DOROSŁYCH Z TERENU MIASTA CZŁUCHOWA KLIENTÓW MOPS do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: - koncesję, zezwolenie lub licencję
 
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty - Ostatni ogólny protokół z kontroli sanitarnej 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsczluchow.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
77-300 Człuchów
ul. Średnia 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Średnia 14, Człuchów pokój Nr 7 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Zakup i dostawa ambulansu ratunkowego typu C wraz z wyposażeniem
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Człuchowskim
- Bezgotówkowy zakup paliw na potrzeby PZTP w Człuchowie
- Dostawa urządzeń dla zapewnienia dystrybucji wody dla mieszkańców Człuchowa w sytuacjach awaryjnych
- Zagospodarowanie terenu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w m. Wierzchowo _ Dworzec
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usługi hotelarskiej wraz z wynajmem sal szkoleniowych i usługą gastronomiczną w celu organizacji szkolenia
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji Agencji Badań Medycznych
- Organizacja konferencji naukowej pod patronatem Politechniki Gdańskiej "Joint 23rd International Heat Pipe Conference and 17th International Heat Pipe Symposium" w dniach 24-28 maja 2026 roku
- Usługa szkoleniowa, konferencyjna oraz restauracyjna dla projektu szkoleniowego pn. "Zarządzanie międzygeneracyjne - różne pokolenia w miejscu pracy"
- Kompleksowa organizacja 6 warsztatów terenowych pn. "Retencja w dolinach rzecznych" - warsztaty jednodniowe
- Grupy wsparcia i warsztaty wzmacniające
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








