Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00344829/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
- 2025/BZP 00352451/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-30
- 2025/BZP 00375077/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-13
- 2025/BZP 00375911/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej, realizowana w ramach projektu „Ochrona zasobów naturalnych (zlewni) rzeki Wisły na terenie gminy Czernichów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNICHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555915
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 1
1.5.2.) Miejscowość: Czernichów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-070
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@czernichow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c011c7c6-8f9d-466c-8f2b-9181012a25191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej, realizowana w ramach projektu „Ochrona zasobów naturalnych (zlewni) rzeki Wisły na terenie gminy Czernichów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c011c7c6-8f9d-466c-8f2b-9181012a2519
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066706/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Ochrona zasobów naturalnych (zlewni) rzeki Wisły na terenie gminy Czernichów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
11. Zadanie dofinansowane z Funduszy Europejskich dla Małopolski 2021-2027, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 (FEM 2021-2027).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344829
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4669756,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Rozbudowa zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej”, realizowanej w ramach projektu „Ochrona zasobów naturalnych (zlewni) rzeki Wisły na terenie gminy Czernichów”część 1) Budowa kanalizacji sanitarnej w Wołowicach – część obejmująca pompownię P-9 wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej;
2. Szczegółowy zakres robót dla zadania pn. „Rozbudowa zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej”, realizowane w ramach projektu „Ochrona zasobów naturalnych (zlewni) rzeki Wisły na terenie gminy Czernichów” został określony w: przedmiarze robót, dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniem na budowę oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
4.5.5.) Wartość części: 1384247,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Rozbudowa zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej”, realizowanej w ramach projektu „Ochrona zasobów naturalnych (zlewni) rzeki Wisły na terenie gminy Czernichów”,cześć nr 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w Wołowicach – część obejmująca pompownię P-7 wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej;
Szczegółowy zakres robót dla zadania pn. „Rozbudowa zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej”, realizowane w ramach projektu „Ochrona zasobów naturalnych (zlewni) rzeki Wisły na terenie gminy Czernichów” został określony w: przedmiarze robót, dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniem na budowę oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
4.5.5.) Wartość części: 1079090,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Rozbudowa zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej”, realizowanej w ramach projektu „Ochrona zasobów naturalnych (zlewni) rzeki Wisły na terenie gminy Czernichów”,cześć nr 3: Budowa kanalizacji sanitarnej w Wołowicach – część obejmująca pompownię P-6 wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej oraz budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ramach zlewni pompowni P-4.
Szczegółowy zakres robót dla zadania pn. „Rozbudowa zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej”, realizowane w ramach projektu „Ochrona zasobów naturalnych (zlewni) rzeki Wisły na terenie gminy Czernichów” został określony w: przedmiarze robót, dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniem na budowę oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 2206427 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1702624,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2166751,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1702624,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INO-KOP ŚCIERA RAFAŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512623178
7.3.4) Miejscowość: Świnna Poręba
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1702624,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1327281,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1692688,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1327281,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INO-KOP ŚCIERA RAFAŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512623178
7.3.4) Miejscowość: Świnna Poręba
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1327281,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2713905,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3439385,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2713905,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INO-KOP ŚCIERA RAFAŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512623178
7.3.4) Miejscowość: Świnna Poręba
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2713905,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- "Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R1)"
- ROZBUDOWA ULICY MILENIJNEJ W JABŁONNIE
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 408 przy ul. Arkuszowej 202
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Łomża
- "Przystosowanie pomieszczeń WC na potrzeby osób z niepełnosprawnościami z dostosowaniem szerokości korytarza dla potrzeb osób na wózkach w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Jana Pawła II w Lubartowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





