Ogłoszenie z dnia 2009-09-24
Białystok: Dostawa z rozładunkiem i montażem mebli oraz elektrycznego sprzętu artykułów gospodarstwa domowego oraz dostawa innych artykułów gospodarstwa domowego do siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Świerkowej 9 w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 331940 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Świerkowa 9, 15-328 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7422360, faks 085 7458087.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samodzielna jednostka samorządu terytorialnego..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa z rozładunkiem i montażem mebli oraz elektrycznego sprzętu artykułów gospodarstwa domowego oraz dostawa innych artykułów gospodarstwa domowego do siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Świerkowej 9 w Białymstoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa z rozładunkiem i montażem mebli oraz elektrycznego sprzętu artykułów gospodarstwa domowego oraz dostawa innych artykułów gospodarstwa domowego do siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Świerkowej 9 w Białymstoku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.00.00 - Meble domowe 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 P.z.p., tzn: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wyłączeniu podstawie art. 24 ust 1 i 2 P.z.p . na potwierdzenie czego dołączą dokumenty określone w rozdziale VII pkt. 1 ppkt 1-5 SIWZ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, na potwierdzenie czego dołączą dokumenty określone w rozdziale VII pkt. 7 SIWZ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie czego dołączą dokumenty określone w rozdziale VII pkt. 1 ppkt. 6 SIWZ; 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnienia/ nie spełnienia. Z treści załączonych dokumentów powinno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia określone w art. 22 ust. 1, oraz że nie podlega wykluczeniu ze postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału ZUS albo KRUS, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego postępowania, na wartość co najmniej 50.000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy złotych). 7) wykaz wykonanych a w przypadku okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; wykaz musi zawierać minimum jedno zamówienie odpowiadające swoją wartością i rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o którego się ubiega zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 ,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Ponadto na ofertę powinny się składać się następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonymi oświadczeniami; 2) oryginał upoważnienia (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, o ile upoważnienie to nie wynika z dokumentu rejestracyjnego; 3) wypełnione oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom - zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składnia ofert. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1. P.z.p. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania. 7. Powyższe dokumenty i oświadczenia dotyczące Wykonawcy obowiązują odpowiednio Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust.3 P.z.p.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
ul. Świerkowa 9
15-328 Białystok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 14:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Świerkowa 9 15-328 Białystok.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa innych artykułów gospodarstwa domowego do siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Świerkowej 9 w Białymstoku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego. - prześcieradła - wzmocnione, bawełniane, kolorowe - w jednolitym kolorze, o wymiarach 160 cm x 200cm - 48 sztuk, - poduszki - 70 cm x 80cm , wypełnienie granulat, poszycie 100% bawełna - 24 sztuki, - kołdry- 160cm x 200cm, 12sztuki silikonowe, 12sztuki wypełnione granulatem, poszycie 100% bawełna, - koce - 160cm x 200cm, akryl 80%, bawełna 20%, kolorowe - 24 sztuki, - poszewki na poduszki - 70cm x 80 cm, bawełniane, wzmacniane, na zakładki - 48 sztuk, - pokrowce na kołdry - 160cm x 200cm, wzmacniane , 100%bawełna , na zakładki , - 48 sztuk, - narzuty - 100%bawełna, 160cm x 200cm, wykończenie bez frędzli, wzorzyste - 24 sztuki, - uchwyty łazienkowe - długość 45cm - 50 cm (metalowe) - 45 sztuk, - popielniczki stojące, metalowe - 2 sztuki, - krzesło toaleta - nóżki metalowe, siedzisko plastikowe z dziurą - 4 sztuki, - kubki - po 6 sztuk, typu duralex bądź równoważny -8 kompletów, - talerze głębokie- po 6 sztuk, (okrągłe wzorzyste - wzory kwiatów bądź owoców nietłukące się)- 8 kompletów, - talerze płaskie małe - po 6 sztuk, (okrągłe wzorzyste - wzory kwiatów bądź owoców nietłukące się) - 8 kompletów, - talerze płaskie duże - po 6 sztuk, (okrągłe wzorzyste - wzory kwiatów bądź owoców nietłukące się) - 8 kompletów, - garnki nierdzewne do gotowania z pokrywką szklaną -o pojemności 2 litry - 4 sztuki, - garnki nierdzewne do gotowania z pokrywką szklaną -o pojemności 4 litry - 4 sztuki, - garnki nierdzewne do gotowania z pokrywką szklaną -o pojemności 1-1,5 litra - 4 sztuki, - blachy do pieczenia ciast o wymiarach 35cm x 25cm - 4 sztuki, - blachy do pieczenia ciast o wymiarach 35cm x 11cm - 4 sztuki, - sztućce - ( widelce, noże ,łyżka duża, łyżeczki- wszystkie komplety sześcioelementowe)- 8 kompletów , - przybory kuchenne ( chochla, łopatka, tłuczek, widelec) - metalowe , uchwyty z osłoną odporną na nagrzewanie się - 4 komplety, - telewizor LCD 37 cale- 1 sztuka, - mikrofalówki -tylko do odgrzewania, ( nie podlega zamontowaniu) - 4 sztuki, - czajnik - bezprzewodowy o pojemności 1,5 - 2 litra - 4 sztuki, - mikser -funkcje ubijania i miksowania - 4 sztuki, - rolety o wymiarach 170cm x 170cm, oliwkowe zwijane u góry na wałek, z mechanizmem sprężynowym - 6 sztuk, - firanki 100 metrów bieżących o długości 210 cm o kolorze białym, - zasłony 200 metrów bieżących o długości 210 cm w pasy kolorowe, - wieszak stojący drewniany gięty w kolorze olcha - 10 sztuk, UWAGA -zestawienie kolorów harmonicznie zgodne ze sobą , poszewka na poduszkę i kołdrę tej samej tkaniny i w tym samym kolorze..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa z rozładunkiem i montażem mebli oraz elektrycznego sprzętu artykułów gospodarstwa domowego oraz do siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Świerkowej 9 w Białymstoku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa z montażem mebli i sprzętu elektrycznego - szafki przyłóżkowe wykonane z płyty meblowej, dodatkowy obrotowy blat boczny do spożywania posiłków, szuflada i drzwiczki otwierane jednostronnie, 4 koła jezdne z blokadą, wysokość 70cm - 80cm- 24 sztuki, - łóżka szpitalno - rehabilitacyjne- łóżka na kółkach z blokadą kółek, wykonane w obudowie z litego drewna z mechaniczną regulacją segmentów leża, leże dwuczęściowe, rama łóżka wykonana z profili stalowych lakierowanych, segmenty leża wypełnione metalową siatką, barierki boczne zintegrowane z obudową regulowane w pionie, wymiary 90x200 cm - 24 sztuki, - materace - materac gąbkowy z pokryciem gumowym zdejmowanym (na zamek), dopasowany do wymiarów leża, - 24 sztuki, - stoły: - 3 stoły o wymiarach wysokość 78,5-szerokość- 80- długość po rozłożeniu 210cm, drewniany, (przykład rozwiązania zamieszczony w załączniku nr 7 do SIWZ na zdjęciu nr V ) - 2 stoły duże rozkładane o długości 400 cm- szerokość 120cm- wysokość 80cm, drewniane, - 17 stołów o wymiarach 80cm x 80 cm werzalitowy blat, - 4 stoły o wymiarach 60cm x120 cm werzalitowy blat, - 8 stołów o wymiarach szerokość 50cm - 55 cm długość 70-80, werzalitowy blat, - krzesła : - 28 sztuk twarde drewniane z oparciem (lekkie), - 178 sztuk - drewniane ze sklejki giętej profilowanej, z podłokietnikami, metalowe nóżki, (przykład rozwiązania zamieszczony w załączniku nr 7 do SIWZ na zdjęciu nr III ) - 12 krzeseł tapicerowanych , drewnianych z obiciem miękkim, (przykład rozwiązania zamieszczony w załączniku nr 7 do SIWZ na zdjęciu nr I ) - regał pokojowy - 8 sztuk, ( przykłady rozwiązania zamieszczone w załączniku nr 7 do SIWZ na zdjęciach nr: II, IV, X, XIII ) regały niejednolite o zróżnicowanej wysokości i szerokości, mile widziane po 2 sztuki z każdego przykładu rozwiązania, - komoda - wysokość -120cm szerokość 120cm, głębokość 40cm, dwudrzwiowe plus szuflady minimum 3, uchwyty metalowe, w jednych drzwiach minimum 2 półki - 4 sztuki, (przykłady rozwiązania zamieszczone w załączniku nr 7 do SIWZ na zdjęciach nr VIII , IX , XII) komody niejednolite o zróżnicowanej wysokości i szerokości, mile widziane artykuły z przykładów rozwiązania zamieszczonych w załączniku nr 7 do SIWZ, - szafki wiszące - o wymiarach 120cm x40cm x 34 cm - 4 sztuki, (przykład rozwiązania zamieszczony w załączniku nr 7 do SIWZ na zdjęciu nr XI ) - półki: - 2 sztuki - wymiary : wysokość 29cm , szerokość 120cm, głębokość 22cm, (przykład rozwiązania zamieszczony w załączniku nr 7 do SIWZ na zdjęciu nr VI) - 3 sztuki - wymiary : wysokość 56cm , szerokość 120cm, głębokość 22cm, (przykład rozwiązania zamieszczony w załączniku nr 7 do SIWZ na zdjęciu nr VII) -ławki tapicerowane - drewniane o wymiarach wysokość - 90cm, długość 130cm, szerokość 50cm, tapicerka w kolorze ciemno zielonym - 3 sztuki, - okapy dostosowane do wymiarów kuchenki - 4 sztuki, -kuchenka elektryczna - 4palnikowa, z piekarnikiem, płyta grzewcza czarna, front piekarnika biały szerokość 50cm - 4 sztuki, - lodówki - wyświetlana temperatura na zewnątrz, jednodrzwiowa, klasa energetyczna A - 4 sztuki, - zmywarki z wyparzaczem , pojemność 12 kompletów- zmywarki z wyparzaczem - 4 sztuki, - meble kuchenne: 4 zestawy: I Zestaw : - szafki stojące: wysokość 85, głębokość 60cm podstawa szafek 10-15 cm zakryta, wysokość szafek dostosowana do płytki ceramicznej, - blat szafek dolnych wystający, kompozytowy, -szafki wiszące: głębokość 40-50 cm, wysokość 75 cm, zawiasy wzmocnione wpuszczone, - chwyty drzwiczek i szuflad metalowe, - szafa zlewozmywakowa dolna, drzwiczki L+P, - szafka wisząca z suszarką , drzwiczki L+P, - szafka 60cm górna , drzwiczki L (2 półki ), - szafka 60cm górna , drzwiczki P (2 półki), - szafki 60 cm dolna , drzwiczki L (u góry szuflada , na dole dwie półki), - szafka 60 cm dolna , drzwiczki P (u góry szuflada , na dole dwie półki), - słupek o wymiarach 80x90 cm , głębokość 60 cm , wysokość 180- 200 cm ,dwudrzwiowy , u góry półka, - kuchenka: szafka ze zlewem jednokomorowym z ociekaczem o szerokości 80 cm dwudrzwiowa, II Zestaw: - szafka z suszarką dwudrzwiowa o szerokości 80 cm, 1sztuka, - szafka dolna 80 cm szerokości z drzwiczkami, 1sztuka, - szafka dolna 60 cm szerokości z drzwiczkami, 1 sztuka, - szafka dolna 40 cm szerokości z drzwiczkami, 1 sztuka, - szafka górne 80 cm szerokości z drzwiczkami, 1 sztuka, - szafka górna 60 cm szerokości z drzwiczkami, 1 sztuka, - szafka górna 40 cm szerokości z drzwiczkami, 1 sztuka - szafka górna otwarta szerokości 60cm - 1 sztuka, - szafka dolna o szerokości 60cm zamknięta - 1 sztuka, III. Zestaw (podwójny): - szafka ze zlewem jednokomorowym z ociekaczem o szerokości 80 cm - dwudrzwiowa, 2 sztuki, - szafka górna z suszarką o szerokości 80 cm dwudrzwiowa - 2 sztuki, - szafka dolna o szerokości 40 cm z szufladami- 2 sztuki, - szafka górna otwarta o szerokości 40 cm z półkami - 2 sztuki, -szafka dolna o szerokości 50 cm z drzwiczkami - 4 sztuki, - szafka górna o szerokości 50 cm - 4 sztuki,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.00.00-5, 39.71.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Rozbudowa ekspozycji Epi-Centrum Nauki o nowe stanowiska edukacyjne w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym - dostawa sprzętu i aplikacji VR
- Dostawa klipsów tytanowych do stabilizacji klatki piersiowej wraz z dzierżawą instrumentarium
- Dostawa materiałów i akcesoriów do sterylizatorni
- Dostawa części wraz z ich wymianą w separatorze balistycznym panelowym BS 8 oraz dostawa części do sita bębnowego TRS na Sortowni 2
- Remont budynku zabytkowego przy ul. Sienkiewicza 22 w Białymstoku.
- Mycie autobusów
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Klub dziecięcy w Wilkasach z siedzibą przy ul. Olsztyńskiej 29, 11-500 Giżycko - zakup wyposażenie
- Dostawa i montaż mebli do szpitala w Poznaniu, Chodzieży i Ludwikowie
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - wyposażenie mieszkań wspomaganych, treningowych usytuowanych przy ul. Lecha i ul. Mogileńskiej w Gnieźnie
- 23/2025 Sukcesywne dostarczanie środków czystości i artykułów gospodarczych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa wyposażenia dla filii SP nr 4 oraz PM Nr 18 w Toruniu w zakresie zakupu, dowozu i instalacji sprzętu i akcesoriów kuchennych, zmywalni oraz pieca konwekcyjno-parowego.
- Dostawa wyposażenia do Miejskiego Przedszkola nr 1 w Kwidzynie w ramach inwestycji pn. "Przystosowanie budynku przedszkola przy ul. Willowej 15 do przepisów p-poż wraz z zakupem wyposażenia"
więcej: Meble domowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.