Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-12
Toruń: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ NOWEGO OGUMIENIA DO AUTOBUSÓW MIEJSKICH I INNYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, MATERIAŁÓW DO NAPRAWY OGUMIENIA ORAZ BIEŻNIKOWANIE OPON DO AUTOBUSÓW MIEJSKICH
Numer ogłoszenia: 330852 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji , ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6555202, faks 056 6555339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.torun.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ NOWEGO OGUMIENIA DO AUTOBUSÓW MIEJSKICH I INNYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, MATERIAŁÓW DO NAPRAWY OGUMIENIA ORAZ BIEŻNIKOWANIE OPON DO AUTOBUSÓW MIEJSKICH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do magazynu zamawiającego -Toruń, ul. Legionów 220: 1.opon nowych i bieżnikowanych oraz tarcz kół wymienionych w specyfikacji asortymentowej. Przedmiot zamówienia określony w specyfikacji asortymentowej zał. nr 1 A, pozycje: 1 do 7 musi posiadać gwarancje przebiegu producenta nie mniejsze niż określono w specyfikacji asortymentowej. Dodatkowo, wymaga się, aby wybrany Wykonawca wykonał nieodpłatnie usługi polegające na dokonaniu odbioru i przekazaniu do utylizacji, odpowiadających dostarczonym oponom, opon zużytych i innych odpadów gumowych Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska tj. Dz.U. z 2008 r., Nr 25 poz. 150 z późn. zm. i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach tj. Dz.U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.. 2.materiałów do naprawy ogumienia, wymienionych w specyfikacji asortymentowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.22.00 - Opony do autobusów 34.91.32.00 - Opony regenerowane 19.51.00.00 - Produkty z gumy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6000,- PLN. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy. Termin wniesienia wadium w pieniądzu ustala się do dnia 19 października 2011 r. Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer 43 1610 1188 0011 2149 20000 0001 w Banku Spółdzielczym I Oddział Toruń (w tytule przelewu prosimy wpisać: wadium 39/P/11). Wadium wniesione w innej formie należy załączyć do oferty (prosimy nie łączyć dokumentu trwale z ofertą, aby umożliwić jego zwrot). Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacjami ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych Wykonawca przedstawi: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów oraz transportu tych odpadów (w razie powierzenia wykonania tej części zamówienia podwykonawcom - takie zezwolenie dla podwykonawcy); 3)oświadczenie zgodne z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 5 do SIWZ 39/P/11).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca przedstawi: - wykaz dostaw o podobnym zakresie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla komunikacji publicznej i o wartości netto co najmniej 250 000,- złotych każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - wykaz można ograniczyć do dwóch dostaw o wartości co najmniej 250 000,- złotych każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że oferowane opony odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi: dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań stawianych oponom wraz z rysunkami (fotografiami) rzeźb bieżnika odpowiadające wzorom oraz informacje o gwarancji przebiegu kilometrów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
 
 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 
- 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzk.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunikacji, ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 10:50, miejsce: Miejski Zakład Komunikacji, ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie opraw oświetleniowych w pomieszczeniach Archiwum UMK w Toruniu przy ul. Mickiewicza 2/4 w Toruniu
 - Usługa wybierania i odbioru odpadów surowcowych pozyskanych z segmentu demontażu odpadów wielkogabarytowych i budowlanych na terenie ZUOK w Toruniu.
 - Dostawa leków (XVIII)
 - "Usługa zapewnienia sal szkoleniowych, wyżywienia oraz noclegów na potrzeby realizowanych szkoleń w ramach projektu partnerskiego "Rodzina w centrum Etap I"
 - Dostawa leków (XVI)
 - Dostawa leków (XIV)
 
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
 - dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
 
więcej: Produkty z gumy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





