eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaObsługa eksploatacyjna i konserwacja oraz utrzymanie w należytym stanie technicznym instalacji i urządzeń w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie, przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia1 i ul. Ostroroga 24E.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-24

Warszawa: Obsługa eksploatacyjna i konserwacja oraz utrzymanie w należytym stanie technicznym instalacji i urządzeń w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie, przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia1 i ul. Ostroroga 24E.
Numer ogłoszenia: 330603 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie , ul. Krakowskie Przedmieście 25, 00-951 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4649112, faks 022 4649241.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa eksploatacyjna i konserwacja oraz utrzymanie w należytym stanie technicznym instalacji i urządzeń w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie, przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia1 i ul. Ostroroga 24E..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa i konserwacja oraz utrzymanie w należytym stanie technicznym instalacji i urządzeń w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie, przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia1 i ul. Ostroroga 24E. 2. Opis budynków i systemów podlegających konserwacji: 2.1. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1 - Obiekt stanowiący własność Skarbu Państwa, czterokondygnacyjny o łącznej powierzchni użytkowej około 3700 m2 i zróżnicowanej wysokości poszczególnych kondygnacji. Obiekt jest zespołem dwóch budynków przylegających do siebie u zbiegu ulic Krakowskie Przedmieście, Kozia i Trębacka, chroniony całodobowo przez pracowników ochrony. Budynki przeznaczone są obecnie dla potrzeb biurowych i nie przewiduje się zmiany tej funkcji. Oba budynki wpisane są do Rejestru Zabytków. W roku 2006 wymieniona została stolarka okienna. W roku 2008 wykonane zostaną roboty budowlane polegające na wymianie stolarki drzwiowej oraz wykonaniu instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru. Szczególowy wykaz instalacji i urządzeń będących przedmiotem obsługi i konserwacji w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1 znajduje się w SIWZ. 2.2 Ostroroga 24 E - Obiekt wynajmowany przez Prokuraturę Apelacyjną w Warszawie na siedzibę Wydziału X Biura ds. Przestępczości Zorganizowanej Prokuratury Krajowej, chroniony całodobowo przez pracowników ochrony. Obowiązki związane z utrzymaniem sprawności instalacji technicznych ciążą na Wynajmującym (w tym winda, wentylacja mechaniczna, instalacje: elektryczna, c.o., wodna i kanalizacyjna), pozostałe instalacje w okresie gwarancji. Szczególowy wykaz instalacji i urządzeń będących przedmiotem obsługi i konserwacji w budynku przy ul. Ostroroga 24E znajduje się w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem nieważności oferty, wnosi wadium w wysokości 4 000 zł, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenia kasy są zawsze poręczeniami pieniężnymi, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.), 3. Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać na rachunek bankowy Zamawiającego: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie Nr rachunku: 80 1500 1777 1217 7002 9483 0000 z podaniem w tytule wpłaty numeru sprawy, - SIWZ (ZP/7/A/2008) 4. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. Przy dokonywaniu wpłaty w formie przelewu wykonawca musi zadbać o to, aby wpłacana kwota była zaksięgowana w banku na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. 5. Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej może być złożony w siedzibie Zamawiającego w dowolnym czasie przed terminem składania ofert, w przeciwnym wypadku musi być dołączony do oferty. 6. Wadium zostanie zwrócone wykonawcom niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego lub w innych przypadkach unormowanych w art. 46 ust. 1 i 2 Pzp. 7. Za prawidłowo wniesione w pieniądzu wadium uznaje się przelew dokonany z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. 2. W szczególności Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: a. zamówienie może być wykonywane wyłącznie przez osoby, które nie zostały prawomocnie skazane za popełnienie przestępstwa umyślnego, b. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (co najmniej 100 000 zł brutto każde), c. dysponują osobami posiadającymi aktualne: - Świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów - urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - Świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów - urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - Świadectwo przeszkolenia spawalniczego elektrycznego i gazowego w zakresie podstawowym. - Licencję pracownika zabezpieczenia technicznego, co najmniej pierwszego stopnia. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała na zasadzie spełnia lub nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, (formularz oświadczenia (do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik numer 1 do Formularza oferty) - w oryginale. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. 1) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej (zamówieniem), 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, oprócz informacji, o której mowa w pkt 2 wystawionej na każdego ze wspólników, muszą przedłożyć informację z KRK (dotyczącą podmiotów zbiorowych), o której mowa w pkt 3, wystawioną ma spółkę. 5) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia w ofercie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy n/w dokumentów: 1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 2) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Oświadczenia potwierdzającego, że wszystkie osoby, którym Wykonawca powierzy wykonywanie prac w budynkach Zamawiającego będą, przed przystąpieniem do wykonywania robót, posiadać aktualną informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. Uwaga: Wykaz osób (pracowników) wykonujących przedmiot zamówienia w budynku Zamawiającego wraz z potwierdzoną kopią informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego, Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie wykonywania robót. 4. Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, w zakresie w/w zaświadczeń w tym także w zakresie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, muszą, co najmniej przedłożyć zaświadczenie wystawione na spółkę. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów w : 1) o których mowa ust. 2 pkt 2, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) o których mowa ust. 2 pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 1) lit. a i c oraz pkt 2) , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 5 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio. 8. W przypadku, gdy wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię jakiegoś dokumentu z ust. 2-4, to kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Konsorcjum), wymogi dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wymogi dotyczące dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale V ust. 2 pkt. 1-4 (lub odpowiednio rozdział V ust. 3 i 4), odnoszą się do każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 10. Zalecane jest zachowanie kolejności składanych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Stawka roboczogodziny wraz z narzutem kosztów ogólnych i zyskiem stosowana w rozliczeniach za usuwanie awarii, nieobjętych zakresem obsługi eksploatac - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pa.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie ul. Krakowskie Przedmiescie 25 00-951 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie ul. Krakowskie Przedmiescie 25 00-951 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 04.01.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.