Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-19
Toruń: Przetarg nieograniczony na kompleksowe utrzymanie czystości przystanków tramwajowych oraz wiat komunikacji miejskiej na terenie miasta Torunia (SIWZ 59/P/10)
Numer ogłoszenia: 330293 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji , ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6555202, faks 056 6555339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na kompleksowe utrzymanie czystości przystanków tramwajowych oraz wiat komunikacji miejskiej na terenie miasta Torunia (SIWZ 59/P/10).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A.Utrzymanie w należytej czystości 79 przystanków tramwajowych -zmiatanie i zbieranie nieczystości z terenu przystanku tramwajowego, -ustawienie na przystanku kosza na śmieci i jego bieżące opróżnianie, -odśnieżanie i likwidacja gołoledzi z użyciem środków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowana środków, jakie mogą być używane na drogach oraz ulicach i placach DU nr 230/2005. U w a g a : w/w czynności winne być rozpoczęte w ciągu dwóch godzin od ustania opadów lub pojawienia się ślizgawicy. Czas ten nie może być dłuższy niż 6 godzin na zgarnianie śniegu i 4 godziny na zwalczanie ślizgawicy. -wywożenie śniegu z przystanku z częstotliwością zapewniającą estetyczny wygląd terenu przystanku i bezpieczeństwo pasażerów przebywających na tym terenie, -utrzymanie w czystości torowiska tramwajowego w obrębie przystanku tramwajowego, -zgłaszanie do MZK - Toruń wszystkich zauważonych usterek wiat przystankowych, wygrodzeń, słupków, gablot, ławek, stwierdzonych podczas wykonywania przedmiotu umowy. B.Utrzymanie w należytej czystości 46 wiat przystankowych - utrzymanie w czystości słupków z tablicami przystankowymi, gablot przystankowych z rozkładem jazdy, wiat przystankowych, ławek oraz wygrodzeń przystanków w tym usuwanie graffiti, poprzez ich mycie min. raz w miesiącu od marca do listopada - (9 miesięcy). Uwaga: zakres prac wg. ppkt. B - nie dotyczy prac w m-cach : grudniu, styczniu, lutym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1500 (słownie: tysiąc pięćset) złotych. Termin wniesienia wadium w pieniądzu ustala się do dnia 29 listopada 2010 roku
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymogowi temu czyni wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonywał należycie przynajmniej jedną usługę sprzątania tego samego rodzaju, co usługa stanowiąca przedmiot zamówienia, o wartości przynajmniej 50 tysięcy złotych (netto), przy czym usługa była wykonywana nieprzerwanie przynajmniej przez 6 miesięcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymogowi temu czyni zadość wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZK Toruń, 87 - 100 Toruń, ul. Sienkiewicza 24/26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2010 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat MZK Toruń, 87 - 100 Toruń, ul. Sienkiewicza 24/26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa leków (IV)
- Dostawa leków (V)
- "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 27"
- Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku Instytutu Medycyny Weterynaryjnej przy ul. Szosa Bydgoska 13, 87-100 Toruń
- Dostawa zestawu do drenażu osierdzia
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do posiadanego przez zamawiającego analizatora COBAS Z 480 firmy Roche
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wieluń: Zadanie nr 2-Rejon II
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEJŚĆ PODZIEMNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- "Wyłapywanie i transport poszkodowanych zwierząt wolno żyjących (dzikich) oraz usuwanie i utylizacja padłych zwierząt z terenu Miasta Rydułtowy" - część I
- Kontrola, utrzymanie, naprawa i konserwacja wyposażenia placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz urządzeń gimnastycznych należących do Gminy Lublin w rejonie I
- Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.