eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › część I - dostawa inkubatora CO2 dla Uniwersytetu Gdańskiego część II - dostawa termomiksera z funkcją grzania i chłodzenia wraz z zasilaczem dla Uniwersytetu Gdańskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-06

Gdańsk: część I - dostawa inkubatora CO2 dla Uniwersytetu Gdańskiego część II - dostawa termomiksera z funkcją grzania i chłodzenia wraz z zasilaczem dla Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 329504 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278860 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: część I - dostawa inkubatora CO2 dla Uniwersytetu Gdańskiego część II - dostawa termomiksera z funkcją grzania i chłodzenia wraz z zasilaczem dla Uniwersytetu Gdańskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa aparatury naukowej, zwanej dalej urządzeniami, dla Jednostki Organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego według części I - II: I część - inkubatora CO2 1 szt. II część - termomiksera z funkcją grzania i chłodzenia wraz z zasilaczem 1 szt. Urządzenia będą wykorzystywane do realizacji zadań w projekcie pt: Wpływ klimatu na ekosystem- wskaźniki w morskich osadach dennych: Climate Change Impact on Ecosystem Health - Marine Sediment Indicators (CLISED). 1) Przy użyciu inkubatora CO2 przeprowadzone zostaną testy na liniach komórkowych in vitro, które wymagają niezwykle czułego i specyficznego urządzenia, badania te są kluczowe do realizacji zadań opisanych w projekcie, 2) Przy użyciu termomiksera przeprowadzone będą analizy chemiczne oraz analizy molekularne, które wymagają niezwykle czułego i specyficznego urządzenia. Termomikser to urządzenie do intensywnego mieszania próbek w regulowanych warunkach termicznych. Zostanie ono wykorzystane m.in. do takich analiz jak: izolacja DNA, czy ekstrakcja poszukiwanych związków w próbkach środowiskowych, badania te są kluczowe do realizacji zadań opisanych w projekcie. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33 15 20 00 - 0; 38 43 60 00 - 0. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 (do SIWZ) odpowiednio do części I, II. 4. Wszystkie funkcje urządzeń, wymienione w opisie przedmiotu zamówienia - załącznikach nr 2(do SIWZ) odpowiednio do części I, II są niezbędne do przeprowadzenia wszystkich złożonych zadań opisanych w projekcie CLISED. 5. Wykonawca dostarczy urządzenia (według części I i części II) do: Zakładu Biologii i Ekologii Morza - Pracowni Ekologii Biochemicznej Mikroorganizmów Instytutu Oceanografii UG, Al. Marszałka Piłsudskiego 46, 81-378 Gdynia, pokój 101 S. 6. Oferowane urządzenia muszą odpowiadać wszystkim cechom określonym w załącznikach nr 2 (do SIWZ) odpowiednio do części I, II i muszą: 1) być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia, pełnowartościowe i wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, 2) pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3) być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4) posiadać certyfikat CE zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. 2010r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 5) mieć dołączone do urządzenia wykorzystującego energię: etykiety i karty produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012r. poz. 1203). 7. Wykonawca zobowiązuje się (odpowiednio do części I, II) do: 1) dostawy urządzenia w sposób kompletny, zgodny z opisem w rozdz. II SIWZ i załącznikach nr 2 (do SIWZ) - części I, II, 2) skontaktowania się z Zamawiającym, przed realizacją zamówienia, celem potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, 3) poniesienia ryzyka wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą do czasu przekazania urządzenia do miejsca przeznaczenia, 4) poniesienia kosztów przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 5) poniesienia kosztów rozładunku i wniesienia urządzenia do miejsca przeznaczenia, 6) poniesienia kosztów instalacji i montażu urządzenia (dotyczy tylko I części) 7) przeszkolenia minimum 1 osoby (dotyczy tylko I części) z zakresu obsługi i konserwacji urządzenia, 8) zapewnienia gwarancji i serwisu dla dostarczonego urządzenia. 8. Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca dostarczy do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. 9. Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego zgodnie z dołączoną do oferty specyfikacją techniczną. Podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury VAT będzie protokół zdawczo odbiorczy (zgodnie ze wzorem sporządzonym przez Zamawiającego - załącznik nr 8 do SIWZ) podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń. 10. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego urządzenia, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego urządzenia a przedstawionymi w SIWZ i dołączonej do oferty specyfikacji technicznej, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie urządzenia w jego pełnym zakresie. 11. W przypadkach określonych w pkt. 10 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania urządzenia, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowe, wolne od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu urządzenia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdz. III SIWZ (odpowiednio do części I i II), Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy (załączniki nr 7 do SIWZ - część I, II). 12. Gwarancja na dostarczone urządzenie nie krótsza niż 24 miesiące (dla części I ) i nie krótsza 12 miesięcy (dla części II). 13. Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu podane są w § 7 umów (załączniki nr 7 do SIWZ - część I, II).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0, 38.43.60.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Umowy finansowane będą z Programu Polsko - Norweska Współpraca Badawcza NCBR Tytuł projektu: Wpływ klimatu na ekosystem - wskaźniki w morskich osadach dennych; Climate Change Impact on Ecosystem Health - Marine Sediment Indicators (CLISED) Numer umowy: POL-NOR/196 128/88/2014, do wniosku nr CLISED ID- 196128 Numer zadania: WP2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część I - dostawa inkubatora CO2 dla Uniwersytetu Gdańskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eppendorf Poland Spółka z o.o., Al. Jerozolimskie 212, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32374,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31075,95

  • Oferta z najniższą ceną: 31075,95 / Oferta z najwyższą ceną: 31075,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: część II - dostawa termomiksera z funkcją grzania i chłodzenia wraz z zasilaczem dla Uniwersytetu Gdańskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABChem Agnieszka Busler, ul. Janowicza 19, 10-686 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8159,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5184,45

  • Oferta z najniższą ceną: 5184,45 / Oferta z najwyższą ceną: 12300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.