Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-21
Gdańsk: część I - dostawa inkubatora CO2 dla Uniwersytetu Gdańskiego
część II - dostawę termomiksera z funkcją grzania i chłodzenia wraz z zasilaczem dla Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 278860 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: część I - dostawa inkubatora CO2 dla Uniwersytetu Gdańskiego część II - dostawę termomiksera z funkcją grzania i chłodzenia wraz z zasilaczem dla Uniwersytetu Gdańskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Opis parametrów inkubatora CO2 : Pojemność komory inkubatora minimum 170 litrów, Regulator ciśnienia CO2 , Sześciościenny system grzania , rozprowadzanie temperatury na zasadzie konwekcji, bez użycia wentylatora, Szklane drzwi wewnętrzne z uszczelkami, umożliwiające podgląd kultur minimalizując wpływ na atmosferę panującą w komorze, Komora inkubatora wykonana ze stali nierdzewnej polerowanej z zaokrąglonymi rogami i krawędziami, możliwość wyjęcia półek oraz stelaży, Minimum 4 półki perforowane, ze stali nierdzewnej, oraz możliwość zainstalowania do 8 półek, Półprzewodnikowy czujnik CO2 na podczerwień działający niezależnie od poziomu wilgotności, Niezależny filtr HEPA na doprowadzeniu CO2 , Regulacja CO2 w zakresie 0,2-20% z dokładnością ? 0,1%, Stabilność CO2 ?0,2% Prędkość przywracania ustawionych parametrów CO2 < 0.7% na minutę (do 90% ustawionej wartości) Automatyczne zerowanie czujnika CO2 względem poziomu CO2 w atmosferze, Zakres temperatur pracy: +4°C ponad temperaturę otoczenia do +50°C, Stabilność temperatury ? 0,1 °C, Rozdzielczość wyświetlania temperatury 0,1 °C, Wyjmowana taca nawilżająca ze stali nierdzewnej, Kontrola wilgotności: 95% w 37°C, System alarmów nieprawidłowej pracy z uwzględnieniem stanów alarmowych: - nieprawidłowa temperatura w komorze, - nieprawidłowy poziom CO2 w komorze, - otwartych drzwi. Port 25 mm umożliwiający doprowadzenie urządzeń zewnętrznych, Wyświetlacz parametrów w komorze, Wyposażony w port RS -232, Maksymalna waga 90 kg, Wyposażony w opcję sterylizacji w wysokiej temperaturze, Podzielne 4-częsciowe drzwi wewnętrzne. Część II Opis parametrów termomiksera z funkcją grzania i chłodzenia wraz z zasilaczem, wymienny blok do termomiksera z chłodzeniem dla probówek eppendorfek (2ml), co najmniej 20 probówek na raz : - cyfrowa kontrola prędkości i temperatury, - równoczesne wyświetlanie prędkości i temperatury, - ustawienie czasu od 1 minuty do co najmniej 96 godzin, praca ciągła, - możliwość ustawienia aktywnego grzania i chłodzenia, - ustawienie temperatury pracy od 1 °C do 99°C (ustawianie temperatury, co najmniej co 0,5°C), - częstotliwość mieszania od co najmniej 300 - do co najmniej 1300 obrotów/ na minutę, - prędkość ogrzewania co najmniej 5°C/ na minutę, - równomierny rozkład temperatury w bloku, - automatyczne rozpoznawanie bloków, - cicha praca, -wymienny blok do termomiksera z chłodzeniem dla probówek eppendorfek (2ml), co najmniej 20 probówek na raz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0, 38.43.60.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1.W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć 1)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 3 (do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo Ci wszyscy Wykonawcy wspólnie. Dlatego też w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, może podpisać pełnomocnik w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy), lub wszyscy Wykonawcy razem na jednym dokumencie. Wystarczające jest również złożenie oświadczenia przez tego (tych) z Wykonawców, który samodzielnie spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, należy przedłożyć 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 4 (do SIWZ). 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Oświadczenie o nieprzynależności lub przynależności do grupy kapitałowej, zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy - załącznik nr 5 (do SIWZ). W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) dokumenty wymienione w ppkt.1) - 5) składa każdy z Wykonawców. W imieniu wszystkich członków konsorcjum dokumenty te mogą być złożone przez pełnomocnika, jednakże muszą dotyczyć wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3.Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą 1)Oświadczenie o podwykonawcach - Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty załącznika nr 6 (do SIWZ). 2)Zaakceptowany(e) przez Wykonawcę projekt(y) umowy - załącznik nr 7 (do SIWZ część I, II), Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w rozdz. XVI pkt. 1 SIWZ. 3)W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty- specyfikacji technicznej oferowanego urządzenia (odpowiednio do części I, II) z dokładnym wyszczególnieniem parametrów, które Zamawiający opisał w załączniku nr 2 część I i II (do SIWZ), dopuszcza się wydruk ze stron internetowych producenta (których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę, np. poprzez zamieszczenie zapisu: potwierdzam autentyczność dokumentu). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy Ci składają łącznie dokumenty, o których mowa w pkt. 3 rozdziału V SIWZ. 4.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w rozdziale V pkt. 2 ppkt. 2) - 4) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Dokument, o którym mowa w ppkt.1)a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt.1b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapis ppkt. 2) stosuje się odpowiednio. 5.Informacje dotyczące składania dokumentów. 1)Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca, według swojego uznania może też przedstawić tłumaczenie dokonane przez tłumacza przysięgłego, które nie wymaga poświadczenia za zgodność. 2)Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z wpisem w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym) lub notariusza. 3) W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 4)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 5)Dokumenty muszą być wystawione zgodnie z terminami określonymi powyżej, przy czym ważny będzie również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli zostanie potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 6)Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 oraz art. 26 ust. 2d ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz art. 26 ust. 2d ustawy zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert - art. 26 ust. 3 ustawy. 7)Zamawiający wezwie także Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz art. 26 ust. 2d ustawy. 8)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w trybie art. 23 ust. 1-3 ustawy, w tym w ramach konsorcjum. 10)W przypadku opisanym w ppkt. 9) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11)Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w ppkt. 9), została wybrana, Zamawiający żąda aby przed zawarciem umowy Wykonawcy Ci przedłożyli umowę regulującą ich współpracę (art. 23 ust. 4 ustawy). 12)W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Istotne zmiany postanowień zawartej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1)zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżących po stronie Zamawiającego, 2)zmiany dotyczącej terminu realizacji umowy, jeżeli zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, 3)zaistnienia siły wyższej, 4)zmiany obowiązujących przepisów prawa, 5)zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy, na urządzenie o parametrach nie gorszych niż oferowane za cenę taką jak ustalona w umowie, w sytuacji, gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji (po terminie otwarcia ofert), co będzie potwierdzone oświadczeniem producenta, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. 2.Wniosek o wprowadzenie zmian, o których mowa w ust.1 pkt. 1-5 musi być złożony na piśmie. 3.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Gdański
80-952 Gdańsk
ul. Bażyńskiego 1A,
pok.124.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Gdański 80-952 Gdańsk ul. Bażyńskiego 1A, pok.124.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa finansowana jest z Programu Polsko - Norweska Współpraca Badawcza NCBR Tytuł projektu: Wpływ klimatu na ekosystem - wskaźniki w morskich osadach dennych; Climate Change Impact on Ecosystem Health - Marine Sediment Indicators (CLISED) Numer umowy: POL-NOR/196 128/88/2014, do wniosku nr CLISED ID- 196128 Numer zadania: WP2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa inkubatora CO2 dla Uniwersytetu Gdańskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Opis parametrów inkubatora CO2 : Pojemność komory inkubatora minimum 170 litrów, Regulator ciśnienia CO2 , Sześciościenny system grzania , rozprowadzanie temperatury na zasadzie konwekcji, bez użycia wentylatora, Szklane drzwi wewnętrzne z uszczelkami, umożliwiające podgląd kultur minimalizując wpływ na atmosferę panującą w komorze, Komora inkubatora wykonana ze stali nierdzewnej polerowanej z zaokrąglonymi rogami i krawędziami, możliwość wyjęcia półek oraz stelaży, Minimum 4 półki perforowane, ze stali nierdzewnej, oraz możliwość zainstalowania do 8 półek, Półprzewodnikowy czujnik CO2 na podczerwień działający niezależnie od poziomu wilgotności, Niezależny filtr HEPA na doprowadzeniu CO2 , Regulacja CO2 w zakresie 0,2-20% z dokładnością ? 0,1%, Stabilność CO2 ?0,2% Prędkość przywracania ustawionych parametrów CO2 < 0.7% na minutę (do 90% ustawionej wartości) Automatyczne zerowanie czujnika CO2 względem poziomu CO2 w atmosferze, Zakres temperatur pracy: +4°C ponad temperaturę otoczenia do +50°C, Stabilność temperatury ? 0,1 °C, Rozdzielczość wyświetlania temperatury 0,1 °C, Wyjmowana taca nawilżająca ze stali nierdzewnej, Kontrola wilgotności: 95% w 37°C, System alarmów nieprawidłowej pracy z uwzględnieniem stanów alarmowych: - nieprawidłowa temperatura w komorze, - nieprawidłowy poziom CO2 w komorze, - otwartych drzwi. Port 25 mm umożliwiający doprowadzenie urządzeń zewnętrznych, Wyświetlacz parametrów w komorze, Wyposażony w port RS -232, Maksymalna waga 90 kg, Wyposażony w opcję sterylizacji w wysokiej temperaturze, Podzielne 4-częsciowe drzwi wewnętrzne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawę termomiksera z funkcją grzania i chłodzenia wraz z zasilaczem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis parametrów termomiksera z funkcją grzania i chłodzenia wraz z zasilaczem, wymienny blok do termomiksera z chłodzeniem dla probówek eppendorfek (2ml), co najmniej 20 probówek na raz : cyfrowa kontrola prędkości i temperatury, - równoczesne wyświetlanie prędkości i temperatury, - ustawienie czasu od 1 minuty do co najmniej 96 godzin, praca ciągła, - możliwość ustawienia aktywnego grzania i chłodzenia, - ustawienie temperatury pracy od 1 °C do 99°C (ustawianie temperatury, co najmniej co 0,5°C), - częstotliwość mieszania od co najmniej 300 - do co najmniej 1300 obrotów/ na minutę, - prędkość ogrzewania co najmniej 5°C/ na minutę, - równomierny rozkład temperatury w bloku, - automatyczne rozpoznawanie bloków, - cicha praca, -wymienny blok do termomiksera z chłodzeniem dla probówek eppendorfek (2ml), co najmniej 20 probówek na raz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa konfiguracji istniejącego w obrębie systemu CWBK Modułu eCRF, dostarczeniu i udostępnieniu eCRF wraz z modułem IWRS dla niekomercyjnych badań klinicznych, dla których Sponsorem jest GUMed
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez Al. Grunwaldzką w rejonie skrzyżowania z ul. Antoniego Lendziona w Gdańsku".
- Usługa całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu i ich elementów zatrzymanych do dyspozycji Prokuratury Okręgowej w Gdańsku i prokuratur okręgu gdańskiego.
- Dostawa jednego samochodu osobowego
- Usługa polimeryzacji podłóg w budynkach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Modernizacja ul. Kowalskiej w Gdańsku" w ramach zadania pt.: "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.