eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Budowa ulicy Solidarności w Jarocinie wraz z kanalizacją deszczową, parkingami i usunięciem kolizji telekomunikacyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-13

Jarocin: Budowa ulicy Solidarności w Jarocinie wraz z kanalizacją deszczową, parkingami i usunięciem kolizji telekomunikacyjnej
Numer ogłoszenia: 328469 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472611, faks 062 7472225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Solidarności w Jarocinie wraz z kanalizacją deszczową, parkingami i usunięciem kolizji telekomunikacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ DROGOWA Projektowana ulica Solidarności składa się z sześciu odcinków prostych i pięciu łuków kołowych. Całkowita długość drogi wynosi 404,17 m. Początek projektowanej ulicy zlokalizowano w km 0+000,00 na skrzyżowaniu z ulicą ks. J. Popiełuszki natomiast koniec odcinka zlokalizowano w km 0+404,17 na skrzyżowaniu z ulicą Piaskową. Opis trasy w przekroju podłużnym Niweletę ulicy zaprojektowano uwzględniając ukształtowanie terenu oraz przy założeniu zapewnienia minimalnych pochyleń podłużnych gwarantujących prawidłowe i sprawne odprowadzenie wód opadowych. Niweleta zapewnia również prawidłowe powiązanie drogi z przyległym terenem. Minimalny spadek podłużny niwelety na projektowanej ulicy na odcinkach o stałych pochyleniach wynosi 0,30 %, natomiast maksymalny wynosi 1,09 %. Opis trasy w przekroju poprzecznym Dla ulicy w przekroju poprzecznym przyjęto pochylenie poprzeczne jezdni daszkowe o wartości 2,0 % a na łukach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 1999 r. W sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Szerokość pasa ruchu wynosi 3,00 m (na poszerzeniu 4,00 m). Zakłada się również wykonanie miejsc postojowych o wymiarach 2,30x4,50m (dla niepełnosprawnych 3,60x4,50m), chodnika o szerokości 2,00 m i ścieżki rowerowej o szerokości 2,00m. Nawierzchnię przy chodniku ograniczono krawężnikiem betonowym 15x30cm na ławie betonowej C12/15, a przy miejscach krawężnikiem najazdowym 15x22cm na ławie betonowej C12/15. Chodniki ograniczono obrzeżem betonowym 8x30 na podsypce piaskowo - cementowej. Projektowana konstrukcja nawierzchni Budowę ulicy Solidarności należy wykonać stosując następującą konstrukcję nawierzchni jezdni (przy założeniu kategorii ruchu KR 2): - warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11 S 50/70 - gr. 5 cm; - warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC 16 W 50/70 - gr. 7 cm; - podbudowa zasadnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm - gr. 20 cm; - podbudowa pomocnicza: grunt stabilizowany cementem o Rm=5MPa - gr. 15 cm; Zjazdy indywidualne i publiczne Na odcinku drogi gminnej objętej niniejszym opracowaniem przewidziano budowę piętnastu zjazdów indywidualnych i dwóch publicznych. Szerokość zjazdów indywidualnych wynosi 4,50m, a publicznych 5,00m. Na włączeniu krawędzi zjazdu do krawędzi jezdni zastosowano skos 1:1 lub łuk o R=0,5m. Na zjazdach należy wykonać obniżenie krawężników betonowych na długości 1m o 8cm. Zjazdy od strony prywatnych posesji należy ograniczyć opornikiem betonowym 12x25cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów jest następująca: - warstwa ścieralna: kostka betonowa (czerwona), Przekroje normalne - gr. 8 cm; - podsypka piaskowa 1:4 - gr. 5 cm; - podbudowa zasadnicza: chudy beton o Rm = 6/9 MPa - gr. 15 cm; Projektowana konstrukcja miejsc postojowych Wzdłuż projektowanej jezdni zakłada się wykonanie 97 miejsc postojowych i trzech miejsc dla niepełnosprawnych. Miejsca postojowe należy wykonać stosując następującą konstrukcję: - warstwa ścieralna: kostka betonowa grafitowa - gr. 8 cm; - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - gr. 5 cm; - podbudowa zasadnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm - gr. 20 cm; - podbudowa pomocnicza: grunt stabilizowany cementem o Rm=5MPa - gr. 15 cm; Miejsca postojowe należy wydzielić brukowa kostką betonową koloru czerwonego. Projektowana konstrukcja chodników Chodnik należy wykonać z dwóch stron projektowanej jezdni o szerokości od 2,00 m do 4,00m. - warstwa ścieralna: brukowa kostka betonowa koloru szarego, Przekroje normalne - gr. 8 cm; - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - gr. 5 cm; - podbudowa zasadnicza: grunt stabilizowany cementem o Rm = 5MPa - gr. 10 cm; Projektowana konstrukcja ścieżki rowerowej Ścieżkę rowerową należy wykonać od km: 0+248,00 do km: 0+404,17 m z lewej strony jezdni przy chodniku o szerokości od 2,00 m. - warstwa ścieralna: brukowa kostka betonowa koloru czerwonego, Przekroje normalne - gr. 8 cm; - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - gr. 5 cm; - podbudowa zasadnicza: grunt stabilizowany cementem o Rm = 5MPa - gr. 10 cm; Zieleń Zakłada się humusowanie gr. 10 cm wraz z obsianiem trawą. KANALIZACJA DESZCZOWA Przedmiotem inwestycji jest budowa ulicy Solidarności w Jarocinie wraz z odwodnieniem - kanalizacją deszczową z przykanalikami i przyłączami z odprowadzeniem wody do istniejącej kanalizacji deszczowej w ulicy Popiełuszki i ulicy Piaskowej. Zakres inwestycji: - Kolektory deszczowe - o łącznej długości: 375,72 m - Przykanaliki deszczowe - w ilości 27 sztuk o łącznej długości 179,13 m - Przyłącza kanalizacyjne - w ilości 15 sztuk o łącznej długości 99,04 m Kanalizacja deszczowa została zlokalizowana na działkach ewidencyjnych zgodnie z wypisem z planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Jarocin. Sieć kanalizacji deszczowej zostanie ułożona w drodze i na terenach zielonych na głębokości od 1,20 m do 2,16 m. Projektuje się sieć kanalizacyjną o średnicy O 400 mm długości 205,79 m, i O 315 mm długości 169,93 m z rur typ PVC -U typu ciężkiego. Ogólna długość kolektorów deszczowych wynosi 375,72 m, a przykanalików deszczowych wynosi 179,13 m i przyłączy 99,04 m. Połączenie przykanalików i przyłączy z kolektorami należy wykonać za pomocą betonowych studni kanalizacyjnych o średnicy O 1200 mm. Przykanaliki i przyłącza deszczowe wykonane będą z rur typu PVC -U typu ciężkiego średnicy O 160 mm i O 200 mm. Zakończenie odcinka wyprowadzonego przykanalika należy zakończyć studzienką z PE O 600 mm z wpustem deszczowym. Opracowanie projektowe obejmuje budowę kanalizacji deszczowej z przykanalikami i przyłączami na ulicy Solidarności w miejscowości Jarocin, pow. jarociński, woj. Wielkopolski. Zakres robót: - Kolektory deszczowe: D-1, D-2 o łącznej długości 375,72 m. - Przykanaliki obejmujące odpływ wód z wpustów deszczowych do w/w kolektorów w ilości 27 sztuk o łącznej długości 179,13 m. - Przyłączy kanalizacyjnych z przyległych do ulicy działek w ilości 15 sztuk o łącznej długości 90,04 m - Łączna długość kolektorów wraz z przykanalikami i przyłączami wynosi 671,89 m. TELEKOMUNIKACJA Usunięcie kolizji z siecią NETIA W związku z usunięciem kolizji z siecią NETIA w ramach budowy ulicy Solidarności w Jarocinie przewiduje się: - demontaż istniejących studni kablowych SK - 5szt, - demontaż kanalizacji kablowej 2-u otworowej - 250m, - demontaż kanalizacji kablowej 3-y otworowej - 55m, - budowę studni kablowych SKR2 - 8 szt., - budowę kanalizacji kablowej 2-u otworowej - 250m, - budowę kanalizacji kablowej 3-y otworowej - 65m, - budowę nowych odcinków kabli XzTKMXpw w kanalizacji kablowej, - montaż złączy równoległych na przebudowywany Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. W przypadku gdy dokumentacja techniczna bądź przedmiar robót zawierać będzie nazwę producenta danego wyrobu, materiału itp. - Zamawiający w każdym przypadku dopuszcza możliwość zastosowania produktów, materiałów itp. równoważnych!.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych na rachunek bankowy nr: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Jarocinie, pok. nr 56 do dnia 28.12.2011r. do godz. 09:00. Ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) minimum dwóch niezależnych robót, których przedmiotem zamówienia była budowa dróg z masy mineralno-asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto, b) minimum dwóch niezależnych robót polegających na wykonaniu kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż wielkość średniego rocznego zatrudnienia u Wykonawcy robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wynosiła co najmniej 30 pracowników. Ponadto przy realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: 1) kierownikiem budowy z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, który pełnił funkcję kierownika budowy przy minimum jednej robocie budowlanej, polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg o wartości minimum 2 mln złotych polskich; osoba ta musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, 2) kierownikami robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności branży: a) sanitarnej, b) elektrycznej (telekomunikacja), osoby te muszą być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia poprzez przedstawienie: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 2.000.000,00 zł brutto, b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym suma gwarancyjna nie może być mniejsza niż 1.000.000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy - sporządzony przez Wykonawcę,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1. Terminu realizacji zamówienia; termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku: a) zaistnienia okoliczności zawartych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, c) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę robót, d) z powodu okoliczności siły wyższej, klęski żywiołowej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu, ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; e) z powodu szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; f) wykopalisk uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, niewypałów i niewybuchów; g) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka itp.) oraz warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; h) jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie robót przez Zamawiającego; - konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; i) jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji itp.; - odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; j) jeżeli powstały konieczne zmiany technologiczne, w szczególności: - konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; k) opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: - przekazania terenu budowy; - przekazania dokumentacji budowy (pozwolenie na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których zamawiający był zobowiązany); - przekazanie dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej dokumentacji projektowej; - kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, ale w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. 2. Wynagrodzenia za przedmiot zamówienia: 1) wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia, 2) w przypadku zaistnienia konieczności zmniejszenia zakresu robót, wyodrębnienia robót zaniechanych 3. Przedstawiciela wykonawcy, tj. kierownika budowy; Wykonawca może zmienić kierownika budowy na prośbę samego kierownika budowy oraz z przyczyn niezależnych od niego, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zwolnienie) przy czym osoba zastępująca pierwotnego kierownika budowy będzie posiadała uprawnienia nie gorsze od niego. Osoby inspektora nadzoru - Zamawiający może zmienić inspektora nadzoru na prośbę samego inspektora oraz z przyczyn niezależnych od niego, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zwolnienie) przy czym osoba zastępująca pierwotnego inspektora będzie posiadała uprawnienia nie gorsze od niego. Podwykonawcy - Wykonawca może zmienić Podwykonawcę na prośbę samego Podwykonawcy oraz w przypadku niewywiązywania się Podwykonawcy z powierzonych mu przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia objętego przedmiotem zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl - (zakładka BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Jarocinie - Sekretariat, pok. nr 32, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.