To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-21
Ogłoszenie nr 328345 - 2016 z dnia 2016-10-21 r.
Wrocław: Obsługa widowni Opery Wrocławskiej podczas spektakli wystawianych w siedzibie teatru do dnia 30 listopada 2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 318458-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska, krajowy numer identyfikacyjny
27894200000, ul.
ul. Świdnicka
35,
50066
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
713 708 800, faks
813 708 852, e-mail
marzena.malinowska@opera.wroclaw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.opera.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa widowni Opery Wrocławskiej podczas spektakli wystawianych w siedzibie teatru do dnia 30 listopada 2016
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/ZWR/26/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na obsłudze widzów podczas spektakli operowych, baletowych i innych wydarzeń, odbywających się na scenie Opery Wrocławskiej. Usługa będzie wykonywana poprzez pełnienie dyżurów przez osoby spełniające wymagania Zamawiającego. Maksymalna ilość widzów przebywających w budynku Opery podczas spektakli wynosi około 700 osób. Zamawiający oczekuje, że zadania będą realizowane w zakresie obsługi widowni podczas przedstawień oraz imprez w terminach i miejscach wyznaczonych przez Operę Wrocławską. Wykonawca zapewnia, że w każdym spektaklu dyżur pełnić będzie koordynator obsługi widowni oraz: - na spektaklach operowych i baletowych w Operze Wrocławskiej: max 11 osób; - na spektaklach dla dzieci: max 7 osób;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79950000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| NAZWA: Obsługa widowni Opery Wrocławskiej podczas spektakli wystawianych w siedzibie teatru do dnia 30 listopada 2016 | |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT32000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 32047,65 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust.1 pkt 3
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
prawne: art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164) tj. w art. 67 ust 1 pkt 3 Ustawy Prawo zamówień publiczny tj. - występuje pilna potrzeba udzielenia zamówienia; - pilna potrzeba udzielenia zamówienia nie wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego; - wcześniej nie można było przewidzieć konieczności udzielenia przedmiotowego zamówienia; - nie można zastosować trybu konkurencyjnego faktyczne: w związku z faktem, że w postepowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr ZP/PN/20/2016 nie została złożona żadna oferta, a istnieje pilna potrzeba udzielenia zamówienia, bowiem od dnia 11 października rozpoczyna się sezon artystyczny Opery Wrocławskiej i konieczne jest zapewnienie obsługi widowni, bowiem nie ma możliwości organizacyjnych wykonywania ww. czynności we własnym zakresie. Zamawiający nie może zachować terminów ustawowych dla trybu konkurencyjnego konieczne jest udzielenie zamówienia ww. trybie. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który wykazywał zainteresowanie udziałem w postepowaniu, a nie złożył oferty, bowiem warunki określone w postępowaniu były rygorystyczne. W celu zachowania zasad wyrażonych w art. 29 ust. 1 PZP oraz celowości udzielenia zamówienia Zamawiający dokonuje liberalizacji warunków udziału
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





