To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-12
Staszów: Badanie Sprawozdania Finansowego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie za okres 2010 roku.
Numer ogłoszenia: 327684 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297574 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642281 w. 204, faks 015 8643675.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie Sprawozdania Finansowego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie za okres 2010 roku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Badanie Sprawozdania Finansowego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie za okres 2010 roku. 2. Badanie Sprawozdania Finansowego powinno być przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (tekst jednolity - Dz.U. 2002.76.694 z późniejszymi zmianami) i ustawą z dnia 13 października 1994 roku o biegłych rewidentach i ich samorządzie (tekst jednolity - Dz.U. 2001.31.359 z późniejszymi zmianami) oraz normami badania ustalonymi przez Krajową Izbę Biegłych Rewidentów (Biuletyn nr 53 Krajowej Izby Biegłych Rewidentów)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.21.00 - Usługi audytu finansowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REGINA FIAŁKOWSKA - KANCELARIA BIEGŁEGO REWIDENTA
jakie przetargi wygrała firma
REGINA FIAŁKOWSKA - KANCELARIA BIEGŁEGO REWIDENTA
- Regina Fiałkowska Kancelaria Biegłego Rewidenta, ul. Ofiar Katynia 33/3, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4242,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5246,00
Oferta z najniższą ceną: 5246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12810,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.