Ogłoszenie z dnia 2016-10-20
Ogłoszenie nr 327621 - 2016 z dnia 2016-10-20 r.
Kraków: Remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynkach zlokalizowanych: w Krakowie przy ul. Wł. Łokietka 20 i Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9A
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 87943-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 134317-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
35053630100000, ul.
ul. Wł. Łokietka
20,
30016
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 2992-100, faks
12 2992-200, e-mail
uks1291@mp.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.krakow.kskarbowa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynkach zlokalizowanych: w Krakowie przy ul. Wł. Łokietka 20 i Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9A
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 1.A. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynkach zlokalizowanym w Krakowie przy ul. Władysława Łokietka 20 polegający na wymianie wykładziny podłogowej dywanowej, malowaniu pomieszczeń biurowych, wymianie 12 szt. okien drewnianych na okna PCV oraz wymianie drzwi wejściowych w zakresie szczegółowo określonym w Przedmiarze robót - stanowiącym załącznik Nr 2A do SIWZ. Wymienione w Przedmiarze robót nazwy, rodzaj, cechy, kolory, parametry zastosowanych materiałów wynikają z tego, iż roboty objęte przedmiotem zamówienia są kontynuacją prac remontowych z ubiegłych lat, co determinuje w/w wymagania zawarte w opisie zamówienia. Zamawiający wymaga zabezpieczenia terenu prowadzenia remontu, w tym zabezpieczenia pomieszczeń nie remontowanych przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, zabezpieczenia istniejących elementów wykończenia, instalacji i wyposażenia przed uszkodzeniami, zabezpieczenia odpowiednich warunków BHP, utrzymaniu stałej czystości, utylizację i składowanie odpadów, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń. Zabezpieczenie miejsca robót w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne przemieszczania się pracowników Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również prace związane z przygotowaniem pomieszczeń do remontu (wyniesienie mebli, demontaż żaluzji i odbojnic ściennych) oraz prace związane z sprzątaniem po remoncie (wniesienie mebli, mycie mebli i wyposażenia, parapetów, lamp, drzwi). CZĘŚĆ 1.B. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynku zlokalizowanym w Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9 A polegający na wymianie wykładziny podłogowej dywanowej na wykładzinę podłogową PCV heterogeniczną oraz malowaniu pomieszczeń biurowych w zakresie szczegółowo określonym w Przedmiarze robót - stanowiącym załącznik Nr 2B do SIWZ. Wymienione w Przedmiarze robót nazwy, rodzaj, cechy, kolory, parametry zastosowanych materiałów wynikają z tego, iż roboty objęte przedmiotem zamówienia są kontynuacją prac remontowych z ubiegłych lat, co determinuje w/w wymagania zawarte w opisie zamówienia. Zamawiający wymaga zabezpieczenia terenu prowadzenia remontu, w tym zabezpieczenia pomieszczeń nie remontowanych przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, zabezpieczenia istniejących elementów wykończenia, instalacji i wyposażenia przed uszkodzeniami, zabezpieczeniu odpowiednich warunków BHP, utrzymaniu stałej czystości, utylizację i składowanie odpadów, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń. Zabezpieczenie miejsca robót w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne przemieszczania się pracowników Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również prace związane z przygotowaniem pomieszczeń do remontu (wyniesienie mebli, demontaż żaluzji i odbojnic ściennych) oraz prace związane z sprzątaniem po remoncie (wniesienie mebli, mycie mebli i wyposażenia, parapetów, lamp, drzwi).
II.4) Główny kod CPV:
45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg
Dodatkowe kody CPV:45442100-8,
45421132-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
27.10.2016r
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/10/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe GALUS Mateusz Galus,
,
,
32-084,
Morawica 225, kraj/woj.
małopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/10/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
art. 19 ust.3 pkt 2 lit. a) tiret drugi ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2016r. poz. 1020)
art. 19 ust. 3 pkt 2 lit. b)o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2016r poz. 1020).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont sali laboratoryjnej nr 3 w pawilonie A-2 AGH w Krakowie. DE-dzp.272-254/24
- Świadczenia usług hotelarsko-gastronomicznych podczas podczas I Konferencji Naukowo-Technicznej "Współczesne wyzwania ceramiki"
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- 114-2024. Wyłonienie Wykonawcy na zakup i dostawę sprzętu aktywnego do przystosowania infrastruktury sieciowej w budynkach użytkowanych przez Wydział Biologii UJ.
- Sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/242-099/2024 Modernizacja pomieszczeń 014 w budynku D-1 Politechniki Wrocławskiej przy Placu Grunwaldzkim 13 we Wrocławiu.
- Remont sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 18 przy ul. S. Żeromskiego 81
- Roboty budowlane obejmujące zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w obiekcie US w Kaliszu ul. Fabryczna 1A
- Remont łazienek znajdujących się w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10
- "Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Jabłoniu filia w Gęsi wraz ze szczelnym zbiornikiem na ścieki sanitarne V-do 10m3"
- Remont sal rozpraw, pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju (I etap)
więcej: Kładzenie i wykładanie podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.