eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynkach zlokalizowanychw Krakowie przy ul. Wł. Łokietka 20 i Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9A



Ogłoszenie z dnia 2016-10-20

Ogłoszenie nr 327621 - 2016 z dnia 2016-10-20 r.

Kraków: Remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynkach zlokalizowanych: w Krakowie przy ul. Wł. Łokietka 20 i Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9A
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 87943-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 134317-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35053630100000, ul. ul. Wł. Łokietka  20, 30016   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 2992-100, faks 12 2992-200, e-mail uks1291@mp.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.krakow.kskarbowa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynkach zlokalizowanych: w Krakowie przy ul. Wł. Łokietka 20 i Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9A

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ 1.A. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynkach zlokalizowanym w Krakowie przy ul. Władysława Łokietka 20 polegający na wymianie wykładziny podłogowej dywanowej, malowaniu pomieszczeń biurowych, wymianie 12 szt. okien drewnianych na okna PCV oraz wymianie drzwi wejściowych w zakresie szczegółowo określonym w Przedmiarze robót - stanowiącym załącznik Nr 2A do SIWZ. Wymienione w Przedmiarze robót nazwy, rodzaj, cechy, kolory, parametry zastosowanych materiałów wynikają z tego, iż roboty objęte przedmiotem zamówienia są kontynuacją prac remontowych z ubiegłych lat, co determinuje w/w wymagania zawarte w opisie zamówienia. Zamawiający wymaga zabezpieczenia terenu prowadzenia remontu, w tym zabezpieczenia pomieszczeń nie remontowanych przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, zabezpieczenia istniejących elementów wykończenia, instalacji i wyposażenia przed uszkodzeniami, zabezpieczenia odpowiednich warunków BHP, utrzymaniu stałej czystości, utylizację i składowanie odpadów, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń. Zabezpieczenie miejsca robót w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne przemieszczania się pracowników Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również prace związane z przygotowaniem pomieszczeń do remontu (wyniesienie mebli, demontaż żaluzji i odbojnic ściennych) oraz prace związane z sprzątaniem po remoncie (wniesienie mebli, mycie mebli i wyposażenia, parapetów, lamp, drzwi). CZĘŚĆ 1.B. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynku zlokalizowanym w Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9 A polegający na wymianie wykładziny podłogowej dywanowej na wykładzinę podłogową PCV heterogeniczną oraz malowaniu pomieszczeń biurowych w zakresie szczegółowo określonym w Przedmiarze robót - stanowiącym załącznik Nr 2B do SIWZ. Wymienione w Przedmiarze robót nazwy, rodzaj, cechy, kolory, parametry zastosowanych materiałów wynikają z tego, iż roboty objęte przedmiotem zamówienia są kontynuacją prac remontowych z ubiegłych lat, co determinuje w/w wymagania zawarte w opisie zamówienia. Zamawiający wymaga zabezpieczenia terenu prowadzenia remontu, w tym zabezpieczenia pomieszczeń nie remontowanych przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, zabezpieczenia istniejących elementów wykończenia, instalacji i wyposażenia przed uszkodzeniami, zabezpieczeniu odpowiednich warunków BHP, utrzymaniu stałej czystości, utylizację i składowanie odpadów, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń. Zabezpieczenie miejsca robót w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne przemieszczania się pracowników Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również prace związane z przygotowaniem pomieszczeń do remontu (wyniesienie mebli, demontaż żaluzji i odbojnic ściennych) oraz prace związane z sprzątaniem po remoncie (wniesienie mebli, mycie mebli i wyposażenia, parapetów, lamp, drzwi).


II.4) Główny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg
Dodatkowe kody CPV:45442100-8, 45421132-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
27.10.2016r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1  
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/10/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe GALUS Mateusz Galus,  ,  ,  32-084,  Morawica 225,  kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 121151.17 zl.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/10/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
art. 19 ust.3 pkt 2 lit. a) tiret drugi ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2016r. poz. 1020) art. 19 ust. 3 pkt 2 lit. b)o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2016r poz. 1020).


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.