eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczPrzebudowa systemu ppoż dla budynku nr 1 i wydzielenie stref pożarowych w budynku Internatu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-21

Bydgoszcz: Przebudowa systemu ppoż dla budynku nr 1 i wydzielenie stref pożarowych w budynku Internatu.
Numer ogłoszenia: 327225 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa systemu ppoż dla budynku nr 1 i wydzielenie stref pożarowych w budynku Internatu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa systemu ppoż. dla budynku nr 1 wg załączonej dokumentacji Prace będą wykonywane na bieżąco przy bieżącej pracy Szpitala. Powyższe powoduje konieczność szczególnego zabezpieczenia pomieszczeń w czasie robót na pył i inne zanieczyszczenia związane w robotami. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie central zamknięć ogniowych o ile oferowane rozwiązania posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne niż przewidziane w projektach centrale firmy D H : BAZ 04 / BAZ 2, centrale sterujące oddymianiem RZN 4402K / RZN 4404K / RZN 4408K Wydzielenie stref pożarowych budynku Internatu wg załączonej dokumentacji Prace będą wykonywane na bieżąco przy bieżącym użytkowniu Internatu. Powyższe powoduje konieczność szczególnego zabezpieczenia pomieszczeń w czasie robót na pył i inne zanieczyszczenia związane w robotami. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie central zamknięć ogniowych o ile oferowane rozwiązania posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne niż przewidziane w projektach centrale firmy D H : BAZ 04 / BAZ 2, centrale sterujące oddymianiem RZN 4402K / RZN 4404K / RZN 4408K.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4 880.00 PLN Dla poszczególnych zadań wysokość wadium wynosi: 1. 2 880.00 PLN, 2. 2 000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Informacja o posiadaniu decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami, Przedłożenie kopii informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami jeżeli wytwarza odpady niebezpieczne w ilości do 0,1 Mg/rok albo powyżej 5,0 Mg / rok do Prezydenta M. Bydgoszczy lub oświadczenie, że nie wytwarza odpadów w ilości powyżej 5,0Mg/rok (należy dołączyć do oferty) albo kopię umowy z Firmą (firmami) odbierającą odpady oraz kopie Decyzji Zatwierdzającej program gospodarki odpadami na transport, zbieranie, unieszkodliwianie w/w odpadów lub zobowiązanie innego podmiotu posiadającego niniejszą decyzję - kopię decyzji przedłożyć do oferty). Ocena spełnienia w/w warunków na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Informacje z banku lub kasy, Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - minimalna wysokośc posiadanych środków na realizacje zamówienia 250 000PLN,, Potwierdzenie posiadanych uprawnień, Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień : 1. uprawnienia budowlane, elektryczne, sanitarne potwierdzone przynależnością do Izby Samorządu Budowlanego wraz z potwierdzeniem opłacenia składki ubezpieczenia OC - aktualnej na dzień złożenia oferty co najmniej po 1 osobie, 2. conajmniej 2 osób posiadających poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniajace do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzurą minimum zastrzeżone, które bedą montować, podłączać system sygnalizacji pożaru do istniejacego systemu szpitalnego., Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, Wykaz wykonanych robót budowlanych, Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - minimum 3 podobne prace/ roboty budowlane w obiektach użyteczności publicznej czy czym conajmniej 2 prace/roboty wykonywane w tzw. bieżacym ruchu/pracy na wartość umowy conajmniej 300 000PLN/każda wraz z załączeniem referncji potwierdzających należyte wykonanie tych prac/ robót. Oświadczenie z art. 22 i 24, złożenie oświadczenia z art. 22 i 24 ustawy Koncesja, zezwolenie lub licencja, Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym: 1. przedstawienie zezwolenia Państwowej Agencji Atomistyki na obrót czynnikami jonizującymi dymu w zakresie zakupu, magazynowania konserwacji i instalacji, 2. przedstawiene autoryzacji Firmy POLON-ALFA na montaż i serwis pogwarancyjny systemu POLAO-ALFA 4900 który jest użytkowany przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/135 Kierownik sekcji zamówień.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/133 Kancelaria Jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa systemu ppoż dla budynku nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa systemu ppoż. dla budynku nr 1 wg załączonej dokumentacji Prace będą wykonywane na bieżąco przy bieżącej pracy Szpitala. Powyższe powoduje konieczność szczególnego zabezpieczenia pomieszczeń w czasie robót na pył i inne zanieczyszczenia związane w robotami. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie central zamknięć ogniowych o ile oferowane rozwiązania posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne niż przewidziane w projektach centrale firmy D H : BAZ 04 / BAZ 2, centrale sterujące oddymianiem RZN 4402K / RZN 4404K / RZN 4408K.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydzielenie stref pożarowych w budynku Internatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie stref pożarowych w budynku Internatu wg załączonej dokumentacji Prace będą wykonywane na bieżąco przy bieżącum użytkowaniu Internatu. Powyższe powoduje konieczność szczególnego zabezpieczenia pomieszczeń w czasie robót na pył i inne zanieczyszczenia związane w robotami. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w zakresie central zamknięć ogniowych o ile oferowane rozwiązania posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne niż przewidziane w projektach centrale firmy D H : BAZ 04 / BAZ 2, centrale sterujące oddymianiem RZN 4402K / RZN 4404K / RZN 4408K.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.