eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Dostawa sprzętu komputerowego wraz z monitorami, oprogramowaniem systemowym, pakietem biurowym Office dla 30 użytkowników, drukarek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-21

Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z monitorami, oprogramowaniem systemowym, pakietem biurowym Office dla 30 użytkowników, drukarek.
Numer ogłoszenia: 326669 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski , ul. Głogowskiego 3/5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 2672100, faks (041) 2672110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z monitorami, oprogramowaniem systemowym, pakietem biurowym Office dla 30 użytkowników, drukarek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z monitorami, oprogramowaniem systemowym, pakietem biurowym Office dla 30 użytkowników i 15 drukarek..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.51.42.00 - 75.51.42.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy spełniać muszą warunki udziału w postępowaniu określone w at. 22 ust. 1 ustawy Pzp., a w szczególności: -Przedstawią zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczany sprzęt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. certyfikat ISO 14001 i ISO 9001, CE).) -udzielą na zamawiane urządzenia 3 - letniej rękojmii, a na oprogramowanie: licencji zgodnej z warunkami licencji producenta oprogramowani -w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj dostawa sprzętu komputerowego (minimum 2 dostawy o wartości 100.000,00 zł każda).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawia art. 24 ustawy. 3.zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczany sprzęt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. certyfikat ISO 14001 i ISO 9001, CE).) 4.Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. dostawa sprzętu komputerowego.. Wykaz winien zawierać datę rozpoczęcia i zakończenia usługi, wartość usługi oraz wskazanie inwestora (zamawiającego). Do wykazu wykonawca winien dołączyć referencje zamawiających lub inne dokumenty potwierdzające właściwe wykonanie, wymagane minimum 2 dostawy o wartości 100.000,00 zł każda.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ostrowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. ewentualnie w formie papierowej w Biurze Obsługi Interesanta salaA, stanowisko nr 11..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiajacego, Biuro Obsługi Interesanta, sala A, stanowisko Nr 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.