Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-09
Olsztyn: Zaprojektowanie, wykonanie i montaż mebli biurowych w Laboratorium Ruchu Hali Centrum Edukacyjno - Badawczego Mleczarstwa oraz dostawę wraz z montażem mebli laboratoryjnych, żaluzji i rolet do Centrum Akwakultury i Inżynierii Ekologicznej w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności.
Numer ogłoszenia: 326449 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie i montaż mebli biurowych w Laboratorium Ruchu Hali Centrum Edukacyjno - Badawczego Mleczarstwa oraz dostawę wraz z montażem mebli laboratoryjnych, żaluzji i rolet do Centrum Akwakultury i Inżynierii Ekologicznej w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zaprojektowanie, wykonanie i montaż mebli biurowych w Laboratorium Ruchu Hali Centrum Edukacyjno - Badawczego Mleczarstwa oraz dostawę wraz z montażem mebli laboratoryjnych, żaluzji i rolet do Centrum Akwakultury i Inżynierii Ekologicznej w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część nr 1 - Zaprojektowanie, wykonanie i montaż mebli biurowych w Laboratorium Ruchu Hali Centrum Edukacyjno - Badawczego Mleczarstwa. W zakresie Części nr 1 realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dwa niżej wskazane etapy: Etap 1: Opracowanie przez Wykonawcę projektu mebli wg opisu asortymentowego i ilościowego, Weryfikacja projektu pod względem funkcjonalności i ergonomii oraz zatwierdzenie projektu przez Zamawiającego, Etap 2: Wykonanie mebli w oparciu o zatwierdzony przez Zamawiającego projekt oraz zgodnie z wymaganiami technicznymi i jakościowymi Dostawa i montaż mebli polegający na ustawieniu i wypoziomowaniu poszczególnych elementów umeblowania będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie mógł przystąpić do wykonywania czynności drugiego etapu po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wykonania etapu poprzedzającego. Część nr 2 - Dostawa szafy metalowej. Część nr 3 - Stoły manipulacyjne. Część nr 4 - Zakup i montaż rolet i żaluzji poziomych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, formularz ofertowy sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie, opis przedmiotu zamówienia sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: -zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, -zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, -zmiany terminu realizacji umowy, z uwagi na trwające prace budowlane w obiekcie do którego dostarczony będzie asortyment objęty niniejszą umową. 3.W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, 4.Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Biuro Projektu BIO, ul. Prawocheńskiego 4, 10 - 720 Olsztyn..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Biuro Projektu BIO, ul. Prawocheńskiego 4, 10 - 720 Olsztyn..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zaprojektowanie, wykonanie i montaż mebli biurowych w Laboratorium Ruchu Hali Centrum Edukacyjno - Badawczego Mleczarstwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Zaprojektowanie, wykonanie i montaż mebli biurowych w Laboratorium Ruchu Hali Centrum Edukacyjno - Badawczego Mleczarstwa. W zakresie Części nr 1 realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dwa niżej wskazane etapy: Etap 1: Opracowanie przez Wykonawcę projektu mebli wg opisu asortymentowego i ilościowego , Weryfikacja projektu pod względem funkcjonalności i ergonomii oraz zatwierdzenie projektu przez Zamawiającego, Etap 2: Wykonanie mebli w oparciu o zatwierdzony przez Zamawiającego projekt oraz zgodnie z wymaganiami technicznymi i jakościowymi Dostawa i montaż mebli polegający na ustawieniu i wypoziomowaniu poszczególnych elementów umeblowania będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie mógł przystąpić do wykonywania czynności drugiego etapu po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wykonania etapu poprzedzającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa szafy metalowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szafy metalowej - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stoły manipulacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół manipulacyjny mały - 1 Sztuka Stół manipulacyjny średni - 1 Sztuka Stół manipulacyjny duży - 1 Sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i montaż rolet i żaluzji poziomych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żaluzje Szerokość listew 5 cm - 107 m2 Żaluzje Szerokość listew 2,5 cm - 149m2 Rolety- 28 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa analizatora a1c + 20 testów do hemoglobiny glikowanej HbA1c (2 zestawy) oraz pomocy dydaktycznych (fantomy) na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w mieście Olsztyn, w rejonie drogi krajowej nr 46 oraz ulic Storczykowej i Narcyzowej
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitoringu elektronicznego oraz konserwacji systemów alarmowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- Dostawa szaf telekomunikacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych wraz z wyposażeniem, przeznaczonych do instalacji stacji bazowych systemu TETRA (dwa oddzielne zadania częściowe).
- Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2025"
- Dostawa odczynników do immunohistochemii
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
- Dostawa i montaż mebli do filii Politechniki Częstochowskiej w Zawierciu
- Dostawa mebli na potrzeby III Oddziału ZUS w Warszawie
- Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie
- "Dostawa foteli, krzeseł oraz mebli na przejścia graniczne oraz dla LZOPG w Chełmie"
- dostawa mebli biurowych dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnością na potrzeby projektu "Akademia równych szans" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.