eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BuczekDostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Buczek: Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 32626 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Buczek, ul. Główna 20, 98-113 Buczek, woj. łódzkie, tel. 043 6774495, fax 043 6774786.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buczek.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Wyposażenie: 1.Nadwozie typu kombi z wyłączeniem kolorów białego i czarnego 2.Rok produkcji 2007 lub 2008 , 3.Ilość przewożonych osób: 9, 4.Paliwo: olej napędowy, 5.Pojemność skokowa silnika: od 1800 cm3 do 2500 cm3, moc nie mniejsza niż 100 KM 6.Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: nie więcej niż 10 l na 100 km 7.Przesuwane prawe drzwi boczne, 8.Szyby w drzwiach tylnych, 9.Podwójne siedzenie pasażera z przodu, 10.Wyjmowane fotele, 11.Wyposażenie: ABS, ESP wspomaganie układu kierowniczego, poduszka powietrzna kierowcy, zagłówki na wszystkich fotelach, immobiliser, radioodtwarzacz, autoalarm, centralny zamek, regulacja fotela kierowcy. 12.Klimatyzacja, 13.krzynia biegów manualna, 14.Lakier zwykły lub metalik , 15.Gwarancja minimum: 2 lata na silnik i podzespoły; 3 lata na lakier; 12 lat na perforację nadwozia, 16.Hak holowniczy , 17.Homologacja do przewozu osób niepełnosprawnych , 18.Herb Gminy Buczek i napis - Gmina Buczek - na bocznych drzwiach , 19.Ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej , Adaptacja samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych: 1.Podłoga antypoślizgowa, 2.Komplet atestowanych mocowań do jednego wózka inwalidzkiego, 3.Najazdy do wózka inwalidzkiego rozsuwane, 4.Oznakowanie pojazdu - inwalidzi- 5.Trzy fotele drugiego rzędu z pasami biodrowymi demontowalne, 6.Trzy fotele trzeciego rzędu z możliwością demontażu pod wózek inwalidzki, 7.Tapicerowane fotele fabryczne 8.Zawieszenie niezależne tylnej osi Dodatkowe wyposażenie: - komplet felg z oponami zimowymi (4 + zapas ), - tylny czujnik parkowania, - wszystkie szyby termoizolacyjne ,w kabinie kierowcy boczne sterowane elektrycznie, ogrzewana tylnia szyba, - tylne światła przeciwmgielne, - pełnowymiarowe koło zapasowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.10.00 - Pojazdy do transportu towarów napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 2,5 tys. zł należy wnieść (w formach dopuszczonych przez z ustawę)do dnia 26 lutego 2008 r do godz.14 .00 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BS WARTA O/Buczek nr 47 9270 1016 0100 0013 2001 0016 Zwrot i zatrzymanie wadium odbywa się na zasadach określonych w art. 46 ustawy pzp (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Na potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej wykonawca musi przedstawić zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub do Krajowego Rejestru Sądowego wydane nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. . - zał. nr 1 do oferty 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 1 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju gdzie ma siedzibę , wydane nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia warunku nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 należy załączyć dokument stanowiący - zał. nr 2 do oferty Warunkiem przyjęcia oferty jest uwzględnienie w niej wszystkich zapisów zawartych w SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA. Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu wyżej wymienionych wymogów formalnych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Każdą ofertę nie spełniającą warunków formalnych odrzuca się.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków stawianych oferentom przez Zamawiającego Wykonawcy wraz z ofertą mają obowiązek złożyć : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1, b)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buczek.e-bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Buczku 98-113 Buczek,ul.Główna 20 pok. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Buczku 98-113 Buczek,ul.Główna 20 pok. nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.