eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiszBudowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ulicy Wąglickiej w Pisz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Pisz: Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ulicy Wąglickiej w Pisz
Numer ogłoszenia: 32579 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pisz , ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241200, 4241223, faks 087 4235429.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ulicy Wąglickiej w Pisz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ulicy Wąglickiej w Piszu obejmująca: 1) Wykonanie zasilania i sterowania oświetlenia ze stacji 8-713 (Wąglicka 1) kablem typu YAKY 4x25mm 2 o długości c. l=50m, wraz z rozbudową o dodatkowe obwody istniejącego układu pomiarowego; 2) Podwieszenie przewodów zasilających obwody oświetlenia i przewody sterownicze na słupach istniejącej linii napowietrznej nn 0,4kV typu AsXSn a)AsXSn 4x25 mm2 o łącznej długości L = 1221 m b)AsXSn 4x25 mm2 o łącznej długości L = 522 m oraz montaż opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikiem typu SL-100. RM 100/70 lub równoważnych szt. 28 3) Budowę nowej linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na słupach wirowanych typu E lub równoważnych: a) AsXSn 4x25mm2 o łącznej długości L= 33m b) AsXSn 4x25mm2 o łącznej długości L= 28m oraz montaż opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikiem typu SL-100. RM 100/70 lub równoważnych szt. 2 4) Budowę nowej linii kablowej oświetlenia ulicznego na projektowanych słupach oświetleniowych YAKY 4x25 mm2 o łącznej długości L= 144/166m oraz montaż słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikiem i oprawami typu SL-100. MR 100/70 lub równoważnymi szt. 3 5) Budowę szafki oświetleniowej SO z układem pomiarowym oświetlenia ulicznego, zasilaniem i sterowaniem na stacji transformatorowej nr 8-1639 (Wąglicka 2) 6) Instalację odgromników zaworowych właściwych dla linii z przewodami izolowanymi instalowanymi na przewodach fazowych przy słupach; 7) Przebudowę istniejącej linii napowietrznej- demontaż ręczny przewodów izolowanych typu AsXSn lub podobnych 4x 95 mm 2 linii napowietrznych N.N. 0,068 km ; demontaż jednego słupa żelbetonowego linii NN pojedynczego z ustojami; montaż i mechaniczne stawianie jednego słupa pojedynczego żurawiem samochodowym (do 2 belek ustojowych) przestawienie słupa; montaż ręczny przewodów izolowanych typu AsXSn lub podobnych 4x 95mm 2 linii napowietrznych N.N. - analogicznie 0,068 km; regulacja zwisów przewodów o przekroju 70-95mm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie wykazu osób z którego wynikać będzie dysponowanie lub możliwość dysponowania co najmniej: jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z dokumentami to potwierdzającymi i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby inżynierów budownictwa (dokumenty dotyczące uprawnień powinny dotyczyć Wykonawcy lub osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca przy realizacji zamówienia), jak również złożenie wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z którego wynikać będzie wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, ponadto załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np: opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego), a także złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 3. Wykaz osób z którego wynikać będzie dysponowanie lub możliwość dysponowania co najmniej: jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z dokumentami to potwierdzającymi i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby inżynierów budownictwa. Dokumenty dotyczące uprawnień powinny dotyczyć Wykonawcy lub osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca przy realizacji zamówienia. 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z którego wynikać będzie wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, ponadto załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np: opinia Zamawiającego, protokół odbioru końcowego)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pisz.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5; 12 - 200 Pisz; pok. 39. Koszt SIWZ: 50,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 10:40, miejsce: Oferty na wykonanie zamówienia należy składać w pokoju nr 39 Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gizewiusza 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.