eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnkówwybór koordynatora/koordynatorki szkolnego/nej projektu nr POKL.09.01.02-30-321/11 Wiedza kluczem do sukcesu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Czarnków: wybór koordynatora/koordynatorki szkolnego/nej projektu nr POKL.09.01.02-30-321/11 Wiedza kluczem do sukcesu
Numer ogłoszenia: 325754 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552225, faks 067 2530178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór koordynatora/koordynatorki szkolnego/nej projektu nr POKL.09.01.02-30-321/11 Wiedza kluczem do sukcesu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił zadanie na 3 części: -1 część: wybór koordynatora/koordynatorki szkolnego/nej projektu nr POKL.09.01.02-30-321/11 Wiedza kluczem do sukcesu - dla LO w Czarnkowie, -2 część: wybór koordynatora/koordynatorki szkolnego/nej projektu nr POKL.09.01.02-30-321/11 Wiedza kluczem do sukcesu - dla LO w Trzciance, -3 część: wybór koordynatora/koordynatorki szkolnego/nej projektu nr POKL.09.01.02-30-321/11 Wiedza kluczem do sukcesu - dla LO w Krzyżu Wlkp.. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora/koordynatorki szkolnego/nej projektu Wiedza kluczem do sukcesu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Do obowiązków koordynatora/koordynatorki należeć będzie: - prowadzenie rekrutacji uczestników/uczestniczek projektu: zbieranie i sprawdzanie dokumentacji rekrutacyjnej według określonych w projekcie kryteriów, wykonanie wykazu uczestników, przekazanie kompletnej dokumentacji do biura projektu, bieżąca aktualizacja danych uczniów - udział w posiedzeniach komisji rekrutacyjnej - udzielanie uczniom/uczennicom informacji o projekcie - upowszechnianie informacji dotyczących projektu wśród społeczności szkolnej - pełnienie funkcji opiekuna/opiekunki uczniów/uczennic uczestniczących w projekcie - obsługa organizacyjno - techniczna zajęć w szkole - monitoring cząstkowy - między innymi zbieranie list obecności, zdjęć, kart doradczych, testów potwierdzających wiedzę, ankiet ewaluacyjnych -udział w posiedzeniach kadry zarządzającej i bezpośrednia współpraca z koordynatorem/koordynatorką projektu, asystentem/asystentką koordynatora/koordynatorki oraz koordynatorami/koordynatorkami szkolnymi w Liceum Ogólnokształcącym w Czarnkowie, Liceum Ogólnokształcącym w Trzciance - współpraca z osobami realizującymi poszczególne zajęcia dla uczniów/uczennic - kontrola osób realizujących zajęcia dla uczniów/uczennic - prowadzenie własnej ewidencji czasu pracy - poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych - wykonywania przedmiotu umowy osobiście - wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu Miejsce realizacji: 1) Liceum Ogólnokształcące w Krzyżu Wielkopolskim, ul. Sienkiewicza 1, 64-761 Krzyż Wielkopolski oraz w ramach posiedzeń kadry zarządzającej i komisji rekrutacyjnej w Biurze Projektu, tj. Starostwie Powiatowym w Czarnkowie, ul. Rybaki 3 64-700 Czarnków; 2)Liceum Ogólnokształcące w Trzciance, ul. Żeromskiego 28, 64-980 Trzcianka oraz w ramach posiedzeń kadry zarządzającej i komisji rekrutacyjnej w Biurze Projektu, tj. Starostwie Powiatowym w Czarnkowie, ul. Rybaki 3 64-700 Czarnków, 3)Liceum Ogólnokształcące w Czarnkowie, ul. Kościuszki 92, 64-700 Czarnków oraz w ramach posiedzeń kadry zarządzającej i komisji rekrutacyjnej w Biurze Projektu, tj. Starostwie Powiatowym w Czarnkowie, ul. Rybaki 3 64-700 Czarnków. Przewidywany termin realizacji projektu od 1.X.2011 r. do 30.07.2013 r.. Pełnienie funkcji: od podpisania umowy do 30.07.2012r. i od 01.10.2012r. do 30.07.2013r. Przewidywany czas pracy 50 godzin w miesiącu. Dyspozycyjność oferenta: poniedziałek - piątek w godzinach 14-18 oraz sobota w godzinach 8-15. Szczegółowy harmonogram godzinowy zostanie określony przez dyrektora jednostki z chwilą rozpoczęcia zajęć. Oferent pokrywa we własnym zakresie koszty dojazdu oraz ewentualnego zakwaterowania i wyżywienia w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego, gdy: oferent wykaże posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie: -oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania-z wykorzystaniem wzoru -zał.2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykaże posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia; Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie: -oświadczenie o posiadaniu odpowiedniej wiedzy i doświadczenia-z wykorzystaniem wzoru -zał.2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykaże dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie: -oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym do wykonania zamówienia-z wykorzystaniem wzoru -zał.2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykaże dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie: -wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za realizację usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przez wykazanie doświadczenia zawodowego, oprócz stażu pracy, zamawiający rozumie uczestnictwo danej osoby w realizacji minimum 1 projektu edukacyjnego. Zamawiający wymaga aby, Wykonawcy poszczególnych zadań (1, 2, 3) spełniali następujące wymogi dotyczące wykształcenia oraz określił w nawiasach dokumenty, które będą musiały zostać przedłożone Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: - wykształcenie wyższe magisterskie (dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych) - posiadanie co najmniej stopnia awansu nauczyciela mianowanego (dokument potwierdzający uzyskanie stopnia awansu zawodowego) - osoba czynnie pracująca w placówce oświatowej jaką jest szkoła (dokument potwierdzający aktualne zatrudnienie) - doświadczenie w realizacji różnego typu projektów edukacyjnych co najmniej jeden (wykaz projektów edukacyjnych, w których realizacji uczestniczył oferent wraz z dokumentem potwierdzającym jego uczestnictwo w nim)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykażę, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dokumentem potwierdzającymi spełnianie warunku będzie: -oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -z wykorzystaniem wzoru -zał.2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

-zmiana stawki podatku VAT -możliwość wydłużenia lub skrócenia terminu realizacji zadania w związku z przesunięciem terminu realizacji Projektu -zmiany godzin realizacji zadania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków biuro 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wiedza kluczem do sukcesu realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wybór koordynatora/koordynatorki szkolnego/nej projektu nr POKL.09.01.02-30-321/11 Wiedza kluczem do sukcesu - dla LO w Czarnkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora/koordynatorki szkolnego/nej projektu Wiedza kluczem do sukcesu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Do obowiązków koordynatora/koordynatorki należeć będzie: - prowadzenie rekrutacji uczestników/uczestniczek projektu: zbieranie i sprawdzanie dokumentacji rekrutacyjnej, wykonanie wykazu uczestników, przekazanie kompletnej dokumentacji do biura projektu, bieżąca aktualizacja danych uczniów - udział w posiedzeniach komisji rekrutacyjnej - udzielanie uczniom/uczennicom informacji o projekcie - upowszechnianie informacji dotyczących projektu wśród społeczności szkolnej - pełnienie funkcji opiekuna/opiekunki uczniów/uczennic uczestniczących w projekcie - obsługa organizacyjno - techniczna zajęć w szkole - monitoring cząstkowy - między innymi zbieranie list obecności, zdjęć, kart doradczych, testów potwierdzających wiedzę, ankiet ewaluacyjnych -udział w posiedzeniach kadry zarządzającej i bezpośrednia współpraca z koordynatorem/koordynatorką projektu, asystentem/asystentką koordynatora/koordynatorki oraz koordynatorami/koordynatorkami szkolnymi w Liceum Ogólnokształcącym w Trzciance, w Liceum Ogólnokształcącym w Krzyżu Wielkopolskim - współpraca z osobami realizującymi poszczególne zajęcia dla uczniów/uczennic - kontrola osób realizujących zajęcia dla uczniów/uczennic - prowadzenie własnej ewidencji czasu pracy - poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych - wykonywania przedmiotu umowy osobiście - wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu Miejsce realizacji: Liceum Ogólnokształcące w Czarnkowie, ul. Kościuszki 92, 64-700 Czarnków oraz w ramach posiedzeń kadry zarządzającej i komisji rekrutacyjnej w Biurze Projektu, tj. Starostwie Powiatowym w Czarnkowie, ul. Rybaki 3 64-700 Czarnków. Przewidywany termin realizacji projektu od 1.X.2011 r. do 30.07.2013 r.. Pełnienie funkcji: od podpisania umowy do 30.07.2012r. i od 01.10.2012r. do 30.07.2013r. Przewidywany czas pracy 50 godzin w miesiącu. Dyspozycyjność oferenta: poniedziałek - piątek w godzinach 14-18 oraz sobota w godzinach 8-15. Szczegółowy harmonogram godzinowy zostanie określony przez dyrektora jednostki z chwilą rozpoczęcia zajęć. Oferent pokrywa we własnym zakresie koszty dojazdu oraz ewentualnego zakwaterowania i wyżywienia w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia. Opis warunku udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania spełniania tych warunków: - wykształcenie wyższe magisterskie (dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych) - posiadanie co najmniej stopnia awansu nauczyciela mianowanego (dokument potwierdzający uzyskanie stopnia awansu zawodowego) - doświadczenie w realizacji różnego typu projektów edukacyjnych co najmniej jeden (wykaz projektów edukacyjnych, w których realizacji uczestniczył oferent wraz z dokumentem potwierdzającym jego uczestnictwo w nim) - osoba czynnie pracująca w placówce oświatowej jaką jest szkoła (dokument potwierdzający aktualne zatrudnienie ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wybór koordynatora/koordynatorki szkolnego/nej projektu nr POKL.09.01.02-30-321/11 Wiedza kluczem do sukcesu - dla LO w Trzciance.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora/koordynatorki szkolnego/nej projektu Wiedza kluczem do sukcesu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Do obowiązków koordynatora/koordynatorki należeć będzie: - prowadzenie rekrutacji uczestników/uczestniczek projektu: zbieranie i sprawdzanie dokumentacji rekrutacyjnej, wykonanie wykazu uczestników, przekazanie kompletnej dokumentacji do biura projektu, bieżąca aktualizacja danych uczniów - udział w posiedzeniach komisji rekrutacyjnej - udzielanie uczniom/uczennicom informacji o projekcie - upowszechnianie informacji dotyczących projektu wśród społeczności szkolnej - pełnienie funkcji opiekuna/opiekunki uczniów/uczennic uczestniczących w projekcie - obsługa organizacyjno - techniczna zajęć w szkole - monitoring cząstkowy - między innymi zbieranie list obecności, zdjęć, kart doradczych, testów potwierdzających wiedzę, ankiet ewaluacyjnych -udział w posiedzeniach kadry zarządzającej i bezpośrednia współpraca z koordynatorem/koordynatorką projektu, asystentem/asystentką koordynatora/koordynatorki oraz koordynatorami/koordynatorkami szkolnymi w Liceum Ogólnokształcącym w Czarnkowie, Liceum Ogólnokształcącym w Krzyżu Wielkopolskim - współpraca z osobami realizującymi poszczególne zajęcia dla uczniów/uczennic - kontrola osób realizujących zajęcia dla uczniów/uczennic - prowadzenie własnej ewidencji czasu pracy - poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych - wykonywania przedmiotu umowy osobiście - wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu Miejsce realizacji: Liceum Ogólnokształcące w Trzciance, ul. Żeromskiego 28, 64-980 Trzcianka oraz w ramach posiedzeń kadry zarządzającej i komisji rekrutacyjnej w Biurze Projektu, tj. Starostwie Powiatowym w Czarnkowie, ul. Rybaki 3 64-700 Czarnków Przewidywany termin realizacji projektu od 1.X.2011 r. do 30.07.2013 r.. Pełnienie funkcji: od podpisania umowy do 30.07.2012r. i od 01.10.2012r. do 30.07.2013r. Przewidywany czas pracy 50 godzin w miesiącu. Dyspozycyjność oferenta: poniedziałek - piątek w godzinach 14-18 oraz sobota w godzinach 8-15. Szczegółowy harmonogram godzinowy zostanie określony przez dyrektora jednostki z chwilą rozpoczęcia zajęć. Oferent pokrywa we własnym zakresie koszty dojazdu oraz ewentualnego zakwaterowania i wyżywienia w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia. Opis warunku udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania spełniania tych warunków: - wykształcenie wyższe magisterskie (dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych) - posiadanie co najmniej stopnia awansu nauczyciela mianowanego (dokument potwierdzający uzyskanie stopnia awansu zawodowego) - doświadczenie w realizacji różnego typu projektów edukacyjnych co najmniej jeden (wykaz projektów edukacyjnych, w których realizacji uczestniczył oferent wraz z dokumentem potwierdzającym jego uczestnictwo w nim) - osoba czynnie pracująca w placówce oświatowej jaką jest szkoła (dokument potwierdzający aktualne zatrudnienie ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wybór koordynatora/koordynatorki szkolnego/nej projektu nr POKL.09.01.02-30-321/11 Wiedza kluczem do sukcesu - dla LO w Krzyżu Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora/koordynatorki szkolnego/nej projektu Wiedza kluczem do sukcesu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Do obowiązków koordynatora/koordynatorki należeć będzie: - prowadzenie rekrutacji uczestników/uczestniczek projektu: zbieranie i sprawdzanie dokumentacji rekrutacyjnej według określonych w projekcie kryteriów, wykonanie wykazu uczestników, przekazanie kompletnej dokumentacji do biura projektu, bieżąca aktualizacja danych uczniów - udział w posiedzeniach komisji rekrutacyjnej - udzielanie uczniom/uczennicom informacji o projekcie - upowszechnianie informacji dotyczących projektu wśród społeczności szkolnej - pełnienie funkcji opiekuna/opiekunki uczniów/uczennic uczestniczących w projekcie - obsługa organizacyjno - techniczna zajęć w szkole - monitoring cząstkowy - między innymi zbieranie list obecności, zdjęć, kart doradczych, testów potwierdzających wiedzę, ankiet ewaluacyjnych -udział w posiedzeniach kadry zarządzającej i bezpośrednia współpraca z koordynatorem/koordynatorką projektu, asystentem/asystentką koordynatora/koordynatorki oraz koordynatorami/koordynatorkami szkolnymi w Liceum Ogólnokształcącym w Czarnkowie, Liceum Ogólnokształcącym w Trzciance - współpraca z osobami realizującymi poszczególne zajęcia dla uczniów/uczennic - kontrola osób realizujących zajęcia dla uczniów/uczennic - prowadzenie własnej ewidencji czasu pracy - poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych - wykonywania przedmiotu umowy osobiście - wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu Miejsce realizacji: Liceum Ogólnokształcące w Krzyżu Wielkopolskim, ul. Sienkiewicza 1, 64-761 Krzyż Wielkopolski oraz w ramach posiedzeń kadry zarządzającej i komisji rekrutacyjnej w Biurze Projektu, tj. Starostwie Powiatowym w Czarnkowie, ul. Rybaki 3 64-700 Czarnków Przewidywany termin realizacji projektu od 1.X.2011 r. do 30.07.2013 r.. Pełnienie funkcji: od podpisania umowy do 30.07.2012r. i od 01.10.2012r. do 30.07.2013r. Przewidywany czas pracy 50 godzin w miesiącu. Dyspozycyjność oferenta: poniedziałek - piątek w godzinach 14-18 oraz sobota w godzinach 8-15. Szczegółowy harmonogram godzinowy zostanie określony przez dyrektora jednostki z chwilą rozpoczęcia zajęć. Oferent pokrywa we własnym zakresie koszty dojazdu oraz ewentualnego zakwaterowania i wyżywienia w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia. Opis warunku udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania spełniania tych warunków: - wykształcenie wyższe magisterskie (dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych) - posiadanie co najmniej stopnia awansu nauczyciela mianowanego (dokument potwierdzający uzyskanie stopnia awansu zawodowego) - doświadczenie w realizacji różnego typu projektów edukacyjnych co najmniej jeden (wykaz projektów edukacyjnych, w których realizacji uczestniczył oferent wraz z dokumentem potwierdzającym jego uczestnictwo w nim) - osoba czynnie pracująca w placówce oświatowej jaką jest szkoła (dokument potwierdzający aktualne zatrudnienie ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.