eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorajZakup agregatów prądotwórczych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup agregatów prądotwórczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goraj

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bednarska 1

1.5.2.) Miejscowość: Goraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-450

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846858002

1.5.8.) Numer faksu: 846858118

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@goraj.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggoraj.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4c168ac-baca-4d09-9b11-371b79be8cd0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup agregatów prądotwórczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4c168ac-baca-4d09-9b11-371b79be8cd0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049082/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup agregatów prądotwórczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00441406

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa agregatów prądotwórczych w ilości 6 sztuk w tym:
1) agregat prądotwórczy o mocy znamionowej minimalnej 11kVA/8,8kW - 1 szt;
2) agregat prądotwórczy o mocy znamionowej minimalnej15kVA/12kW - 2 szt;
3) agregat prądotwórczy o mocy znamionowej minimalnej 20kVA/16kW - 1 szt;
4) agregat prądotwórczy o mocy znamionowej minimalnej 40kVA/32kW - 2 szt;
2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: dostawę, uruchomienie, udzielenie instruktażu oraz wykonywanie w okresie gwarancji bezpłatnych przeglądów wynikających z zaleceń producenta.
3. Agregaty prądotwórcze winny być fabrycznie nowe wyprodukowane w roku 2025, sprawne, nieużywane, wolne od wad, w tym wad ukrytych, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych i nieobciążone prawami osób trzecich.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przed otwarciem ofert Zamawiający upublicznił na stronie internetowej prowadzonego postępowania kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: 170 000,00 zł brutto.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 07.10.2025 r., godz. 09:00, wpłynęły 2 (słownie: dwie) oferty: oferta nr 1 wykonawcy: Riello Delta Power Sp. z o.o., ul. Krasnowolska 82R, 00-849 Warszawa z ceną ofertową brutto 315984,54 zł oraz oferta nr 2 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski, ul. Poznańska 125, 18-400 Łomża z ceną ofertową brutto 344144,16 zł. Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.