eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa bonów w formie papierowej dla pracowników OR KRUS w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Lublin: Dostawa bonów w formie papierowej dla pracowników OR KRUS w Lublinie
Numer ogłoszenia: 325217 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, faks 081 7462238.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów w formie papierowej dla pracowników OR KRUS w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów w formie papierowej dla pracowników OR KRUS w Lublinie, podlegających wymianie na towary. 2. Bony towarowe powinny mieć formę papierową z nadrukowanymi nominałami 100 PLN,50 PLN, 20 PLN, 10 PLN i nadrukowaną datą ważności bonów oraz winny posiadać odpowiednie zabezpieczenie. Każdy bon musi uprawniać jego okaziciela do nabywania towarów na kwotę odpowiadającą wskazanemu nominałowi. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 4. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV- 30199750-2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p., jak też nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. 2) zapewnią realizację zamówienia w terminie wskazanym w § 7 niniejszej SIWZ. 3) zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, 4) złożą wypełniony i podpisany formularz oferty (zał. nr 2) wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami; lub złożą ofertę odpowiadającą ich treści. 5) dołączą do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ wraz z jej załącznikami. 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do formularza oferty. A. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia. B. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na dokumenty złożone przez Wykonawcę składają się następujące załączniki : 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4)parafowany przez Wykonawcę formularz postanowień umowy - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 5)wykaz i liczbę wielobranżowych punktów handlowych o powierzchni min. 400 m2 na terenie województwa lubelskiego, w których mogą być realizowane bony dostarczone przez Wykonawcę. a.Przez wielobranżowy punkt handlowy należy rozumieć punkt handlowy, który musi spełniać następujące warunki: w miejscu lokalizacji punktu (pod tym samym adresem i nazwą jednostki handlowej) oferta sprzedaży musi jednocześnie obejmować artykuły z branż: - spożywczej, - chemiczno-kosmetycznej, - przemysłowej (odzieżowej, obuwniczej), - elektronicznej w tym zmechanizowany sprzęt AGD i RTV, - artykułów papierniczych, - artykułów gospodarstwa domowego Wykaz oprócz nazwy powinien zawierać co najmniej dokładny adres. Wykaz ten będzie brany pod uwagę przy wyborze oferty najkorzystniejszej 6)wykaz i liczbę pozostałych punktów handlowych o powierzchni min. 15 m2 na terenie województwa lubelskiego, w których mogą być realizowane bony dostarczone przez Wykonawcę. a.W wykazie tym nie należy ujmować: kiosków (ruchu) oraz straganów, stoisk, pawilonów i bud na targowiskach. Wykaz oprócz nazwy powinien zawierać co najmniej dokładny adres. Wykaz ten będzie brany pod uwagę przy wyborze oferty najkorzystniejszej 7)oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 8)w przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty należy składać zgodnie z art. 23 ustawy P. z. p. 2.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów : 1)Dokumentacja składana przez Wykonawcę winna zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i załączniki, 2)Formularz oferty - zał. nr 2 oraz załączone do niego oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, 3)dokumenty wymienione w § 9 ust. 1 pkt 1 SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w § 9 ust. 2 pkt 4 SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Zamawiający może żądać od Wykonawcy uzupełnienia dokumentów i/lub złożenia wyjaśnień zgodnie z art.26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 55
  • 2 - liczba wielobranżowych punktów hadlowych o pow. min. 400 m2 na terenie województwa lubelskiego - 40
  • 3 - liczba pozostałych punktów handlowych o pow. min. 15 m2 na terenie województwa lubelskiego - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, pok. 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, pok. 201 (II piętro, sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.