eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymanów-ZdrójNajem pokoi hotelowych wraz z usługą wyżywienia - znak sprawy LO PRZ 1/8/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-31

Rymanów-Zdrój: Najem pokoi hotelowych wraz z usługą wyżywienia - znak sprawy LO PRZ 1/8/2012
Numer ogłoszenia: 323998 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 299328 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna, ul. Zdrojowa 48, 38-481 Rymanów-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 4357401, 4357765, faks 013 4357475.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem pokoi hotelowych wraz z usługą wyżywienia - znak sprawy LO PRZ 1/8/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający zastrzega, że usługi, o których mowa w pkt 3 świadczone przez Wykonawcę muszą spełniać następujące warunki: wynajmowany obiekt musi znajdować się w odległości w linii prostej nie większej niż 500 metrów od Zakładu Przyrodoleczniczego Zamawiającego, który usytuowany jest przy ul. Parkowej 5 w Rymanowie Zdroju wszystkie wynajmowane pokoje muszą mieć bezpośredni dostęp (z tego samego poziomu - nie dopuszcza się stopni) do windy wszystkie wynajmowane pokoje muszą posiadać pełny węzeł sanitarny (wc, natrysk lub wanna, umywalka) a także: radioodbiornik, stół, szafę na wierzchnie okrycia oraz dla każdej osoby w pokoju: stolik, krzesło, szafkę nocną wszystkie wynajmowane pokoje muszą być wyposażone w oddzielne łóżka wymaga się, aby co najmniej 30 łóżek znajdowało się w pokojach 2 osobowych wynajmowany obiekt musi być wyposażony w basen a także dodatkowe pomieszczenia, w których możliwe jest usytuowanie: gabinetu lekarskiego dyżurki pielęgniarek gabinetu zabiegowego, który zostanie wyposażony przez zamawiającego w między innymi w zestaw reanimacyjny i aparat EKG gabinetu psychologa dwóch gabinetów do prowadzenia zajęć z fizjoterapii ,które zostaną wyposażone przez zamawiającego między innymi w zestawy UGUL i stanowiska do ćwiczeń oporowych kończyn górnych i dolnych pomieszczeń , w których istnieje możliwość wykonywania innych zabiegów medycznych takich jak: gimnastyka indywidualna, gimnastyka zbiorowa, ćwiczenia w basenie, masaż klasyczny, ultradźwięki, krioterapia miejscowa, wynajmowany obiekt musi spełniać wszystkie wymogi techniczne i lokalowe jakie określone są przez ZUS dla ośrodków prowadzących rehabilitację leczniczą w ramach prewencji rentowej; wymogi te zawarte są m.in. na stronie internetowej ZUS (www.zus.pl), a zapoznanie się z nimi spoczywa na Wykonawcy świadczone w ramach usługi całodzienne wyżywienie musi uwzględniać również specjalne diety medyczne, w zależności od wskazań zgłoszonych przez Zamawiającego wyżywienie całodzienne składać się będzie ze śniadania, obiadu i kolacji, które będą podawane o stałych porach, ustalonych wspólnie z Zamawiającym, oferowane wyżywienie musi odpowiadać normom Instytutu Żywności i Żywienia wynajmowany obiekt musi dysponować bezpłatnymi miejscami parkingowymi w ilości minimum 8.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DORADO Sp. z o. o., ul. Dworska 25, 38-430 Miejsce Piastowe, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 435225,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 460800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 460800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 460800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.